סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

המסע הוירטואלי של היטמן מהעיר פאלט אל עבר העיר וירידיאן – חלק 7 ואחרון!

פתיח: https://pocketmonsters.co.il/?p=159040

חלק 2: https://pocketmonsters.co.il/?p=159114

חלק 3: https://pocketmonsters.co.il/?p=159281

חלק 4: https://pocketmonsters.co.il/?p=159367

חלק 4.5: https://pocketmonsters.co.il/?p=159564

חלק 5: https://pocketmonsters.co.il/?p=159801

חלק 6: https://pocketmonsters.co.il/?p=160001

חלק 7 ואחרון: https://pocketmonsters.co.il/?p=160037

את הריצה הזו תככנתי בעל כורחי. למי שזוכר, בפרק הקודם של המסע שלי פרסמתי שחדר הכושר העירוני נמצא בשיפוצים ולכן יהיה עלי לצאת לכבישים ולרוץ וזה מה שתכננתי לעשות. בכל מקרה, קמתי בבוקר וגיליתי שאחותי ילדה עוד בן (השלישי במספר), ותכננו לצאת לבית החולים לבקר אותה ולראות את העולל הקטן. אז בזמן הזה הכנתי את החלק הרביעי של הפרויקט המסיים של דור 4: אלקטיבייר נגד אינפרנייפ, יחד עם העובדת הזרה של אמא, שהחליטה לריב איתי באמצע על שטות. קורה. אז עשיתי את זה בחלק נרחב בעצמי. אחרי זה התחוור לי שאם אני אכניס מזון קרוב לריצה, אז יהיה לי מאוד קשה לרוץ, אז בניגוד לכל מה שאני מכיר ב3 שנים האחרונות, אכלתי ארוחת צהרים ב15:00, המורכבת מדגים, סלט ירקות וטחינה. הרי אנחנו ב9 באב ולא נהוג לאכול בשר. יצאנו לבית החולים, ראינו את האחיין החדש והחמוד וחזרנו. ואז העובדת השלימה איתי ואמרתי לה שתוציא את הכלב להליכה וכשהיא תחזור, אני אצא לריצה. כשיצאתי לרוץ היה כבר חשוך, יותר נעים מאשר בצהריים, ועדיין זו הפעם הראשונה שאני רץ בכביש מאז ה14 במאי, 3 חודשים בסך הכל. הריצה הייתה טובה, חמה, מזיעה, והרבה יותר נסבלת מאשר המסילה בחדר הכושר. נקודת האור הכפולה שהייתה לי היא לראות את הבחורה ממול הרחוב פעמיים במהלך הריצה. אסביר: כל פעם שרצתי בחיי, אני עושה את אותו מסלול ואני רואה את אותם אנשים שוב, ושוב ושוב. ויש ילדה אחת, עם שיער מתולתל ובגדים שחורים שיוצאת להליכה ומקפצת לה בזמן שהיא הולכת. אני בכל פעם עובר לידה, מעולם לא אמרנו אחד לשנייה שלום, מעולם לא חייכנו אחד לשנייה, אבל יש איזה שהוא קשר מיוחד משום שברגע שאנחנו עוברים אחד את השנייה, אנחנו אומרים לעצמינו שאם הוא יכול לרוץ, אז אני יכולה ללכת, ואותו דבר הפוך, אם היא יוצאת להליכה, אז אני יכול לרוץ. שותפות גורל שכזו. אז ראיתי אותה פעמיים והיה נחמד מאוד. בסוף סיימתי את הריצה, והגעתי לוירידיאן המיוחלת. אולי אזמין לי מהאינטרנט מדלייה של פיקאצ'ו שתזכיר לי את האתגר הזה. נראה. אעדכן אתכם.

3 דברים שלא ידעתם על 9 באב:

  1. צמים ביום הזה בין היתר על חורבן בתי המקדש.
  2. אסור לאכול בשר, לנעול עור, להתרחץ, ולעבוד.
  3. ביום הזה בהיסטוריה היה את גירוש יהודי אנגליה, גירוש צרפת הגדול, גירוש ספרד, תחילת מלחמת העולם הראשונה, אישור השמדת יהודי אירופה.

.

3 דברים שלא ידעתם על צום לסירוגין:

  1. יש כמה פרוטוקולים לצום לסירוגין, כאשר הפופולריים הם 8-16, 23-1, וכיוצא בזה.
  2. מטרת הצום היא לתת למערכת העיכול, האינסולין ושאר מערכות הגוף מנוחה מעיכול אין סופי של אוכל.
  3. לצום לסירוגין יש הוכחות מדעיות לאיזון סוכר בדם, ירידה במשקל, פירוק שומנים, האצה במערכת חילוף החומרים, תרומה לזיכרון, ומניעה של סרטנים מסוימים.

.

3 דברים שלא ידעתם על פיקאצ'ו:

  1. למרות שהוא נקרא פוקימון העכבר, פיקאצ'ו בכלל מבוסס על סנאי.
  2. באנימה, פיקאצ'ו אוהב קטשופ, יכול לבצע מתקפת זי, להתפתח לג'יגאנטמקס ולנצח אגדיים כאילו הם לא אתגר.
  3. במקור היה אמור להיות לפיקאצ'ו עוד התפתחות (אחרי ראיצ'ו) ולו קראו גורוצ'ו, היו לו קרניים וניבים. הסיבה שהוא לא נכנס למשחק היא כי היוצרים רצו משחק מאוזן יותר.

.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *