סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מיסטי / Misty

מיסטי היא מנהיגת מכון מהעיר סרוליאן שבקנטו. היא הצעירה מבין ארבע אחיות (דייסי, ויולט ולילי). והיא אחת מהדמויות המרכזיות בסדרה המקורית, לצד אש קטצ'אם וברוק.

מיסטי
מיסטי

את המסע שלה מיסטי התחילה לאחר שעזבה את מכון עיר הולדתה לאחר שמאסה בהתנהגות של אחיותיה הגדולות, ויצאה לעולם על מנת להיות מאמנת פוקימוני המים הטובה ביותר בעולם. את אש קטצ'אם היא פגשה לאחר שזה גנב לה את האופניים ושרף אותם לחלוטין. היא יצאה למסע ביחד עם אש וברוק, ובעונה השנייה לצידם של אש וטרייסי. לדמותה של מיסטי יש מספר תכונות אופי: היא טום בוי, אך היא גם רומנטיקנית חסרת תקנה. היא מאמינה באהבה, אך יודעת איפה הגבול עובר כאשר היא מושכת את ברוק מהאוזן בכל פעם שהוא מתחיל עם בחורה. יש לה פחד מפוקימוני חרק, והיא אוהבת פוקימוני מים, אך הפוקימון שהכי מזוהה עימה הוא דווקא מסוג נורמלי – טוגפי. היא נהנית מדייג, ושונאת את פסיידאק שלה. במהלך הסדרה, לה ולאש הייתה יריבות נסתרת על מי מאמן הפוקימונים הטוב מביניהם. כמו כן, היא ידועה כאחת שמסוגלת לעבור בין מצבי רוח קיצוניים ויש לה אופי תחרותי מאוד.

מיסטי עושה הופעת אורח כפולה בעונת שמש וירח, כאשר אש וחבריו לבית הספר מבקרים בקנטו. הם פוגשים את מיסטי ואת ברוק, ועורכים איתם קרבות במטרה ללמוד מעט על קרבות מכון. מיסטי מפסידה לאש. בפרקים 102-103 ברוק ומיסטי שוב מופיעים באנימה, הפעם הם מגיעים לאלולה, הם רואים את המקום, פוגשים את האנשים ומעבירים זמן איכות עם אש.

בפרק 1227 מיסטי פוגשת אש, הם נלחמים על האפשרות ללכוד את קלאונצ'ר, מיסטי מנצחת את אש בקרב פוקימונים ואז לוכדת את הפוקימון. מאוחר יותר, מיסטי מצטרפת אל המסע של אש. בפרק 1228 ברוק מצטרף אל המסע שלהם. בפרק 1235 אש, ברוק ומיסטי מצילים את לטיאוס מלוכד פוקימונים. בפרק 1236 ברוק ומיסטי נפרדים שוב מאש והולכים כל אחד לבית שלו.

מיסטי
מיסטי

טריוויה:
– מיסטי היא הקטנה מבין ארבע אחיות.
– למיסטי יש שיער ג'ינג'י ועיניים ירוקות.
– היא מנהיגת מכון סרוליאן
– למרות שסמל המכון הוא דיוגונג, מיסטי מעולם לא אחזה בו באופן רשמי.
– יש לה חיבה עמוקה לפוקימונים מסוג מים, ואף על פי כן, היא מפחדת מגרידוס.
– יש לה פחד מפוקימוני חרק.
– היא יודעת לשחות, לרכב על אופניים ולדוג.
– מיסטי היא הדמות הנשית שהופיעה בהכי הרבה עונות (5).

ברוק, אש ומיסטי
ברוק, אש ומיסטי

הישגים ותוצאות:
מנהיגת מכון סרוליאן.
זוכה תחרות מלכת היופי בבגד ים.
אלופה בתחרות הפסטיבל של יום הנסיכה.
מקום ראשון בתחרות תפיסת סיקינג.
מקום ראשון במירוץ הבלונים של פוקימון.
מקום 16 בגביע ווירל.
אלופה במירוץ טור דה אלטו מייר.

פוקימונים שיש לה (ברוטציה):

(מגה)

פוקימונים במכון:

פוקימונים שהיא שיחררה:

פוקימונים זמניים:

פוקימוני רכיבה:

פוסטים קשורים

40 תגובות

  1. נהנתי מאוד בטריוויה ויש לי שאלה מאיזה סיבה ובאיזה פרק היא שחררה את טוגפי(אחרי שהוא התפתח)

  2. בפרקים 44-45 של AG, אנו מגלים על ממלכת מיראז', מקום אשר סוגד לפוקימון טוגפי ואפילו בנה עבורו מקדש, כזה שמכיל את המעבר לגן עדן לטוגפי. מן הסתם, הדרך היחידה שמישהו יכול לטעון לכתר שם היא באמצעות טוגפי. צוות רוקט מחליט לחטוף את מיסטי, במטרה לגנוב את טוגפי שלה ולבסוף להשתלט על המקום. אש, מיי, מקס וברוק עוקבים אחריהם ונלחמים בהם. לקראת סוף הקרב, טוגפי של מיסטי מתפתח לטוגטיק ובעזרתו הם מנצחים את הקרב. בסופו של דבר, היא מחליטה להשאיר אותו שם כדי להגן על המקום.

  3. כי הוא היה צריך לחזור אל המקום של שאר הטוגפים כדי לשמור עליהם לאחר שהו אסיים את המשימה של לגעת לבן אדם בלב.

  4. לא הייתה לי אפשרות. סאטושי כתב לי בחוזה שאני יכולה לתפוס רק פוקימוני מים.
    את טוגפי השגתי רק לאחר שהסכמתי לצאת איתו לדייט. זה היה הדייט הגרוע ביותר בחיי.

  5. למה אחרי הסרט הראשון הפסקת להימרח על אש? D:
    האם גילית שהוא נוב ילדותי שלא שווה מאמץ מבחורה כמוך? 😉
    ואם סאטושי הרשה לך ללכוד פוקימוני מים בלבד, למה לא לכדת איזה סידרה עסיסי או קאבוטופס?

  6. זה סיפור מצחיק. מסתבר שפרופסור שמואל אלון (סמואל אוק) נולד בנתניה ויש לו קרובים בישראל, אז אחרי כל צילום של פרק הוא היה מספר לנו על ארץ הקודש, על ישו ומלמד אותנו קצת עברית.

    מאוחר יותר בקריירה שלי רציתי להבחן לתפקיד הבחורה ב"כנר על הגג" ולקחתי את ההחלטה ללמוד את השפה כדי שיהיה לי יותר סיכוי להתקבל. ועכשיו אני כאן, עונה לכם על השאלות… 🙂

  7. אני לא יודעת אם אתם מודעים לזה, אבל בסרט השני הוא יצא עם הפרחה ההיא ואני כמעט בטוחה שהוא עשה את זה רק כדי לעשות לי דווקא. אז יצאתי עם החבר הכי טוב שלו בתור נקמה. כן, אני וברוק כבר זוג במשך שנים.

    קאבוטופס הוא נדיר. לפי מה ששמעתי, הוא נכחד לפני 60 מיליון שנה. את סידרה תפסתי, אבל הפרק הזה נגנז בחדר העריכה, ככה שלא תראה אותי תופסת אותו. תפסתי גם את סויקון, אבל שוב, כתוצאה מהחלטות הפקה, אתם לא תראו את זה שם בישראל.

  8. את יוצאת עם ברוק?! האם את הסיבה שבגללה הוא לא הלך ליונובה? 😉
    אפרופו סרט שני, האם לכדת את הסלווקינג המדבר אחרי הסרט? 😉

  9. מגל: הוא לא הולך ליונובה כי אני בהריון. הוא צריך לדאוג לי.

    דומשרום: אש הוא ילד קטן ומעצבן. זה שצוות רוקט קראו לו נודניק זה לא בדיחה פנימית, זו באמת האישיות שלו!!1 יש לו מנעד רגשי של כפית וזה לא אומר שאני אחכה לו לנצח. הוא לא מסוגל להעריך בחורה גם אם החיים שלו היו תלויים בזה. הוא כל היום מבלה עם הפוקימונים שלו ואני כמעט בטוחה שיש יותר ממה שנראה לעין בינו לבין פיקאצ'ו ועל כך החלטתי להמשיך הלאה בחיי.

    אני חייבת ללכת, התינוק מתחיל לבעוט.

  10. בנוגע לסידרה, היה לה הורסי כנ"ל(כנראה למעלה).היה פרק שנקרא "טנטקול וטנטקרול שבו מראים אותםם משטלתים על המוח של מיאו והורסים דברים אבל מיסטי בטוחה שהם הדבר הכי חמוד בעולם. אבל היא שונאת את הפסיידאק שלה. לך תבין נשים.

  11. תראו זה דבר אחד לקרוא לפסיידאק טיפש אבל לומר שהוא חסר תועלת ושהיא שונאת אותו זה כבר לא נכון לדומא שהוא נלחם נגד פופוליו וסטיני הוא נלחם יפה ופגע בהם חזק אחרי שחטף מכה בראש והפעיל את היכולות העל חושיים שלו ומיסטי כבר אהבה אותו יותר וגם בסדרה בג'וטו וקאנטו בסופו של דבר היא היו לה רגעים שהיא לא העליבה אותו.

    אז תתקנו את זה בבקשה.

  12. מיסטי אם את יכולה לענות גם עכשיו אז את אוהבת את כל פוקימוני המים וגם את הסוג מים שהוא גם חרק נכון?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *