סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 26: 8-21.7.12

שלום רב !

– – – – –

סקין מלואטה

אתר גלובאל לינק היפני הודיע על חלוקת סקין של מלואטה בצורת האַרְיָה (מוּזִיקָה). האוונט החל בתאריך 14.7.12 והוא מתאים למשחקים "פוקימון שחור ולבן" וכמו כן גם ל"פוקימון שחור 2, לבן 2".

– – – – –

לאסוף את כולם!

הוכרז על מארז חדש למשחק קלפי ההחלפה של פוקימון. מדובר במבצע שיראה אור תחת השם "קופסת אלבום כפול" (Double Album Box) והוא יכיל: שלושה קלפים הולוגרפיים (פאנסייג, פאנסיר ופאנפור), 5 חבילות בוסטר מ"לב זהב" ו-"נשמת כסף", את סדרת Call of Legends, סדרת "שחור ולבן", ו-שני אלבומי אספנות ל-60 קלפים. המארז השלם צפוי לראות אור באוגוסט והוא יעלה 20 דולר.

– – – – –

בלדום וסלופוק ברדאר החלומות

התוכנית סמאש פרסמה כיצד אפשר לתפוס את הפוקימונים בלדום וסלופוק באפליקציית רדאר החלומות של פוקימון. בלדום יהיה באזור A והקוד לחשיפתו יהיה: למעלה, ימינה, למטה, שמאלה, L, R, X. ואילו סלופוק יהיה באזור B והקוד לחשיפתו יהיה: למעלה, למטה, ימינה, שמאלה, L, R, Y. בהצלחה.

– – – – –

פוקימון חדש נחשף!

מהדורת אוגוסט של מגזין "קורו קורו" דלפה לאינטרנט ואיתה התמונות של הפוקימון האחרון בפוקידע – ג'נסקט. מדובר בפוקימון שמספרו הוא 649. הוא מוגדר בתור פוקימון ששייך לעידן הפליאוזואיקון (העידן הפליאוזואיקון הוא עידן בלוח הזמנים הגאולוגי. משך תקופתו 325 מיליוני שנים, והוא מתחיל מלפני 570 מיליוני שנים ועד לפני 245 מיליוני שנים). זהו פוקימון מסוג חרק וברזל. הנה תמונות להתרשמות.

– – – – –

פס-קול שחור 2, לבן 2

אתר הפוקימון הרשמי בשפה היפנית פרסם את התאריך לפסקול של "פוקימון שחור 2, לבן 2". הפסקול יכיל ארבעה דיסקים והוא יראה אור בתאריך 25.7.2012. בין השירים ניתן יהיה למצוא מוסיקה מעידן "פוקימון שחור ולבן", "פוקימון פלאטינום" ו-"פוקימון ברקת".

– – – – –

תאריכי יציאה למנגה

שני כרכי מנגת פוקימון צפויים לצאת בקרוב. הראשון הוא "קיורם נגד איש החרב הקדוש: קלדאו", שיראה אור ב16.8.12. הוא מבוסס על סרט האנימה בעל אותו השם. השני יהיה המהדורה השניה מתוך שש של מנגת "פוקימון התפרצות החדש" (Pokémon RéBURST), שתגיע לשוק ב18.9.12, והיא תכיל את הדמותו של ראג – לוחם אשר מצטרף לצוות הראשי של "הלב הגנוב".

– – – – –

קלפים חדשים

שלושה קלפים מסט "דרקונים עליוניים" (Dragons Exalted) נחשפו באתר הרשמי של פוקימון. אלו הקלפים של רג'סטיל EX, מילוטיק ואלטאריה. כולם לקוחים מסט הקלפים היפני – "להב דרקון" (Dragon Blade). הסט האמריקאי יראה אור ב15.8.12. הנה תמונות להתרשמות.

 

– – – – –

אוונט פוריגון

כמו שפורסם כאן בעבר, פוריגון, בובת פוריגון 2, וסקין של פוקיגון Z זמינים כעת באתרים של "פוקימון גלובאל לינק". הסיסמה להשגת הפוקימון היא כדלקמן: PORYEUROGAMERNET (בריטניה), PORYEUROGAMERFR (צרפת), PORYEUROGAMERDE (גרמניה), PORYEUROGAMERIT (איטליה), PORYEUROGAMERES (ספרד), IGNPORYGON (ארה"ב וקנדה). הסיסמה היא רק עבור הפוקימון. לבובה אין צורך בסיסמה. הסיסמה להשגת הסקין היא PORYZCGEAR2012 (כל הארצות). המבצע יסתיים בתאריך 17.9.12.

– – – – –

קיורם וקלדאו לא ממריאים בקולנוע

הסרט החדש של פוקימון הגיע לאקרנים ביפן ב14.7.12 והוא מוכתר כבעייתי במכירות. הסרט ה15 של פוקימון – "קיורם נגד איש החרב הקדוש: קלדאו", והסרטון הקצר של פיקאצ'ו – "רסיטל הנוצץ של מלואטה", לא הצליחו לעשות רושם והתברגו רק במקום השני עם סכום של 75 מיליון יין בשלושה ימים הראשונים. זו פתיחה חלשה יחסית לסרטים הקודמים של פוקימון שעשו אפקט גדול יותר בעבר.

– – – – –

טריילר לB2W2

טריילר חדש יצא למשחקים "פוקימון שחור 2, לבן 2". אתם מוזמנים להתרשם בעצמיכם:

– – – – –

קלפים במק'דונלדס

מסעדות מק'דונלדס ברחבי יפן יתחילו לחלק קלפי פוקימון בארוחות הילדים שלהן. המבצע יערך ליומיים בלבד, בין התאריכים 28-29.7.12. הקלפים שיחולקו יהיו מלואטה בשתי הצורות שלה.

– – – – –

חדשות מקומיות:

אתר "פוקימון: מפלצות כיס" יערוך בתאריך 4.8.12 את חגיגות יום הולדת שנתיים להיווסדו. הנה פרסומת קטנה למה שצפוי לכם בין היתר:

– – – – –

רגע של נחת:

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. מאנסטר – תודה. זו כבר לא פינה ניסיונית. נראה לי שזה כבר הוכיח את עצמו.

    גלעד – גם לשם הוא לא מתאים. הפוקימון אמור להיות הקדום ביותר והוא נראה עתידני. זה דפוק.

  2. עדכון יפה,אהבתי במיוחד את הסרטון בסוף(הפרסומת הכי דפוקה שראיתי אי פעם).
    אגב,בנוגע לג'נאסקט,יש לך הרבה טעויות.קודם כל,ג'נאסקט הוא לא פוקימון חדש,אלא פוקימון שלא ניתן להשגה בדרך הרגילה במשחקים,ולכן הוא נחשב כ"לא נחשף רשמית" עד עכשיו(כדאי שתתקן את זה כדי לא לגרום בלבול ולגרום לשאר הקוראים לחשוב שזה פוקימון מדור חדש).שנית,ג'נאסקט הוא אומנם הפוקימון הקדום ביותר בערך,אבל הסיבה שהוא נראה עתידני כל כך הוא שבעידן המודרני,צוות פלזמה מצא את המאובן שלו ועשה עליו ניסויים,ובגלל זה הוא נראה כל כך עתידני.
    מחכה לעדכון הבא.

  3. עמית – טוב לראות אותך, חבר. מה עשית? איפה היית? בכל מקרה, טוב שחזרת הביתה.

    ליאמי 25 – אני לא מוצא שהמושג "חדש" בהכרח מכריע שהפוקימון הוא מדור אחר. חדש יכול להיות – כמו שהגדרת – פוקימון שעדיין לא נחשף. אשמח לראות את המקורות שלך בנוגע לניסויים של צוות פלזמה, אז גם אערוך את הרשומה. תודה בכל מקרה על התגובה.

  4. למחזר? אתה כנראה לא הבנת את הסיפורים של הפוקימונים…
    מיוטו הוא שיבוט של מיו. לקחו פוקימון מקורי ושיבטו אותו לפוקימון אחר.
    ג'נסקט הוא פוקימון שהחיו. כמו מאובן, ופשוט הוסיפו לו תותח.

  5. אפשר הסבר לאיך משיגים תסקינים האלה? יש לי דיאס ורוצה לדעת על כל יתרון שתוכלו להגיד לי עליו!

    עדכון עשיר ביותר ומרשים ביותר. קלפי הפוקימון מקסימים, חבל שמשחקם פחות מדבר אליי, ובטח שמחירם הוא קטסטרופלי

  6. אנונימי – אני הבנתי בדיוק על מה מדובר: גם מיו הוא פוקימון שהחזירו ממצב מאובן, ופשוט הוסיפו לו אלף ואחת תוספות.

    אביב – אתה צריך להכנס לאתר של גלובאל לינק ולראות איזה סקינים זמינים. חלקם מצריכים סיסמאות, וחלקם רלוונטים רק לשוק השחקנים היפני. בכל מקרה, תמיד יש חלוקה כזו או אחרת, ואם אתה באמת רוצה לדעת, אז אוכל להפנות אותך למקורות הרלוונטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *