סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 21: 13-26.5.12

שלום רב !

– – – – –

הוכרזה העונה השנייה של "משאלות טובות" באופן רשמי. 

מסתמן שנעימת פתיחה חדשה תנוגן בגרסה היפנית של עונת "משאלות טובות 2" (Best Wishes! Season 2). השיר נקרא "היה חץ" (Be An Arrow). תמונה אחת הודלפה מהקדימון, שם רואים את אש, איריס וסילאן ניצבים אל מול אלדר, סינתיה, קייתלין, דריידן ושיזוי הממוקמים מעל לבניין ליגת פוקימון. השיר מבוצע על ידי ריקה מאצ'ומוטו, הוא נכתב על ידי אקיהיטו טודה והולחן על ידי הירוקאזו טאנאקה. הסינגל יצא לחנויות ביפן ב18.7.12. מי ששכח, עונת "משאלות טובות 2" צפויה להיות משודרת בתאריך 21.6.12, אז ישודר הפרק ה85 ברשימת BW. כמו כן, פוקימונים מכל הדורות יופיעו בעונה החדשה, בשונה מהעונה הקודמת של האנימה.

משאלות טובות 2
משאלות טובות 2

מגזין נינטנדו חשף את שמות הפרקים BW83 וBW84 אשר יהיו בסימן הופעת הבכורה של הומיקה והקופינג שלה. לפרק הראשון יקראו "קרב קשה במכון העיר טאצ'יוואקי! נגד הומיקה – חלק 1", והשני יהיה בעל שם זהה – חלק 2.

קייטלין
קייטלין

מגזין יפני חשף את שמות שני הפרקים הראשונים של האנימה של פוקימון – "פוקימון משאלות טובות 2" (Best Wishes! Season 2). מדובר בפרקים BW85 וBW86, כאשר הראשון מביניהם יקרא "תשירי, מלואטה, מנגינת אהבה" (Sing, Meloetta! The Melody of Love) והשני יהיה "פיפלאפ נגד פאנסייג, קרב נהדר" (Pochama VS Yanappu, the Magnificent Battle).

סינתיה (שמאל)
סינתיה (שמאל)

עוד בנושא העונה החדשה, אפשר לאשר את העובדה שהיא ממוקמת באיזור המזרחי של יונובה, שם ככל הנראה יחזרו דמויות כמו סינתיה, דון וקייטלין. מי שעוד יחזור למסך יהיו הפוקימונים מהדורות הקודמים, וביניהם: ווינגול, ווילורד, רמורייד, סטאריו וקרבי. כמו כן, כל השיישיה של דון. דבר נוסף שכדאי לשים לב אליו הוא היריבות בין אושאוואט של אש לבין פיפלאפ של דון לגבי הפוקימון האגדי מלואטה. בעוד שהצד הנגדי של זה יציג את ההדלקות של באנרי של דון לגבי פיקאצ'ו של אש, מה שכבר הוצג בעבר באנימה. כמו כן, צפו לראות כמה סצנות מגביע הג'וניור לאליפות העולם, שבו סינתיה (אלופת סינו) תלחם עם גארצ'ומפ נגד קייטלין (חברה באליט פור של יונובה) והגותיטל שלה.

– – – – –

פוקימון שחור 2, לבן 2

עמוד היוטיוב הרשמי של חברת פוקימון שחרר טריילר חדש בנוגע למשחקים "פוקימון שחור 2, לבן 2" (מתווסף לדף המידע שלנו באתר). שם ניתן לראות פרצופים מוכרים, כמו: ביאנקה, צ'רן, N ואלסה, כמו גם פרצופים חדשים, כמו: אקורומה (הפרופסור) והיריב. אתם מוזמנים להתרשם בעצמיכם:

– – – – –

TCG חדש

חבילת משחק החלפת קלפים חדשה צפויה לצאת לאור. החבילה היא בשפה האנגלית והיא תקרא "דרקונים עליוניים" (Dragons Exalte). היא תראה אור ב15.8.12 והיא תכיל את הפוקימונים: גרידוס, טראקיון, ראיקוזה וגיראטינה.

– – – – –

פוקימון בארוחות ילדים

מקדונלד'ס ארה"ב הולכים לחלק בובות משחק של פוקימונים בארוחות הילדים שלהם. המבצע יהיה החל מתאריך 16.6.12 והם יכילו את הפוקימונים: פיקאצ'ו, סרביין, פיגנייט, דיוואט, וובאט ואקסיו. בדומה לחלוקה של שנה שעברה, גם הפעם יהיה אפשר לקבל קלפים במקום בובות, וביניהם ניתן יהיה למצוא את הפוקימונים: פיגנייט, דוובל, אקסיו וסקראגי.

בידיעה דומה, גם אוסטרליה הולכת לזכות מן המבצע הזה, רק ששם הפוקימונים האפשריים לאסיפה הם: פיקאצ'ו, סרביין, פיגנייט ודיוואט.

– – – – –

קלפים חדשים

חמישה קלפים נחשפו מהסטים ""התפרצות קרה ומכה מקפיאה" (Freeze Bolt and Cold Flare). טרם ידוע לאיזה סט הם ישתייכו, אך יודעים שאחד מהם מציג את הפוקימון פלייגון, הוא ימוספר בתור 157 והוא יהיה הולוגרפי. הארבעה הנותרים יציגו את הדמויות של צ'רמנדר, סקווירטל, וורטורטל וצ'רמיליון. כמו שפרסמתי כאן בעבר, הסט יצא ביפן ב13.7.12 ויכיל 59 קלפים, הכוללים את קיורם שחור וקיורם לבן. כל חבילת קלפים תמכר בסך 158 יין.

 
 

– – – – –

איך משחקים בTCG?

לכל גולשי האתר שביקשו לדעת כיצד משחקים ב"משחק קלפי ההחלפה" של פוקימון, באופן מוזר, השבוע עלה סרטון המציג כיצד משחקים במשחק. הסרטון אומנם בשפה היפנית, אך אין זה מקרי שהדבר קרה בדיוק בעיתוי המדובר. מדריך בשפת הקודש יעלה בחודש הבא לאתר.

– – – – –

נפרדים מדונה סאמר 

הזמרת האמריקנית, דונה סאמר, הלכה לעולמה ב17 במאי 2012. היא נפטרה בגיל 63 כתוצאה ממחלת הסרטן. היא הייתה ידועה באלבומי הדיסקו שלה, כאשר אחד מהלהיטים הגדולים ביותר שלה היה "היא עבדה קשה בשביל הכסף" (She Works Hard For The Money). מעריצי פוקימון מכירים אותה בכך שהיא נתנה את קולה לביצוע השיר "כוחו של אחד" (The Power of One) מהסרט השני של פוקימון הנושא את אותו שם. מערכת "פוקימון: מפלצות כיס" מרכינה את ראשה בעקבות האובדן ומקדישה לזכרה את השיר הבא.

– – – – –

פינה חדשה וניסיונית: רגע אחד של נחת

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. עדכון נחמד מחכה כבר למשחקים ולהאנימה החדשה.
    בקר לטריליר שקשור למשחקים שמועצב כמו אנימה,הית מביא אותו בתרגום אנגלי(אם עוד לא מחקו אותו מיוטיוב).

  2. הבנתי כמעט את כל החוקים לדעתי (יש לי כישרון להבנה מהירה של משחקים רק לפי צפייה במהלכים), רק אני לא בטוח למה אותו אחד הפסיד, בגלל שהם קבעו קרב "שלוש על שלוש"? כלומר שמי שראשון מחסל שלושה פוקימונים של היריב מנצח?

  3. monster – לא מצאתי אחד באנגלית.

    Amitlv – נראה לי שכולם מחכים להם, ככה שאתה לא לבד.

    גלעד – אתה רוצה אם כך לכתוב את המדריך ושזה יפורסם באתר?

  4. ראיתי שהיה באנגלית,כנראה מחקו את זה ביוטיוב.
    זה נכון מה שפרסמת בדף שלך בפיסבוק על דיסני שלא תשדר פוקימום?

  5. כן, ערוץ דיסני לא מתכוון להמשיך לשדר את האנימה של פוקימון בעתיד. רק לא הבנתי למה אתה כל כך מאושר?

  6. יש סיכוי שאני יכול, אבל כנראה רק בעוד זמן כי יש לי לא מעט בגרויות לטווח הקרוב.

  7. היטמן-זה פשוט להבנה. דיסני ישראל הבינו שלא כדי להם להמשיך לשדר תזבל הזה בכלל באץלהשקיע בו כסף.אז ויתרו על זה.
    אז מה שנוצר מלא ילדים עצובים ושאר הילדים שמחים מזה(ביניהם אני).
    עשית לי תיום עם הידעה המשחמה.
    איזה יום שמח לי היוXD.

  8. אני אברר עם ערוץ ילדים. אם יש לכם הצעות נוספות עם מי עוד כדאי לברר, תיידעו אותי ואפנה אליהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *