סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון השבוע #2 – סיזור

היי כולם!
זה שוב אני – יונתן, והפעם אני מציג לכם את "פוקימון השבוע" השני, שהוא במקרה הפוקימון האהוב עליי, סיזור!

סיזור 

סיזור, פוקימון המלקחיים, הוא פוקימון מסוג חרק ומתכת. יש לו תת התפתחות אחת – סייטר, שהוא פוקימון מסוג חרק (ומעופף). סיזור הוא פוקימון מהדור השני ואילו סייטר הוא מהדור הראשון. שמו של סיזור מורכב משתי מילים: Scissor שפירושה מספריים וRazor שפירושה תער.

יכולות

לסיזור יש שתי יכולות. היכולת הראשונה שלו היא Swarm. היא גורמת לכך שכשהפוקימון נמצא בשליש החיים האחרון שלו, אז המתקפות מסוג החרק שלו מתחזקות פי 1.5, מה שמזכיר את יכולת הOvergrow של בלבזאור. היכולת הזאת טובה בכך שגם אם סיזור נפגע, הפציעה עצמה תוכל לשמש אותו בהמשך הקרב כדי לעלף את פוקימון היריב. לפי ההיגיון הזה, סיזור עם היכולת הזאת חייב מתקפת חרק בסט שלו, כי אם אין לו אחת, זה יהיה בזבוז של יכולת. היכולת השנייה שלו היא Technician שגורמת לכך שכל מתקפה של סיזור בעלת 60 התקפה או יותר מתחזקת פי 1.5. היכולת הזו טובה בגלל שזה מאפשר לו להשתמש במתקפות החלשות שלו, לאחר שהן קיבלו חיזוק פי 1.5.

סטטוסים

הסטטוס הבולט אצל סיזור הוא ההתקפה. ההתקפה של סיזור גבוהה למדי ולכן התקפות פיזית יהיו טובות עבורו. אם ההתקפות הפיזיות שלו יהיו התקפות חרק, אז בנוסף להתקפה הגבוהה יהיה לו יתרון משמעותי אם לסיזור יהיה שליש חיים, כך תיהיה לו את יכולת הSwarm, מה שיהפוך את ההתקפות שלו לקטלניות מהרגיל. הסטטוס השני הכי חזק אצלו זוהי ההגנה. ההגנה של סיזור ממוצעת אבל טובה מספיק בשביל לספוג כמה מתקפות פיזיות חזקות, אך בהחלט לא צריך לבנות על סיזור כסופג התקפות. הסטטוס השלישי הכי טוב אצלו היא ההגנה המיוחדת. אך גם פה אל תבנו על סיזור כסופג המתקפות הפיזיות שלכם. הסטטוס הרביעי הכי טוב של סיזור הוא חיים. בזכות חיים, הגנה מיוחדת והגנה ממוצעים, סיזור ישאר בקרב יחסית הרבה זמן, מה שיאפשר לו להשתמש במתקפה מגבירה לסטטוס ההתקפה שלו, ולגרום ליריב הרבה נזק במתקפות פיזיות. הסטטוס החמישי הכי טוב אצל סיזור הוא המהירות. המהירות של סיזור אינה מרשימה למדי אז אל תבנו עליו לתקוף ראשון וכדאי שתתכנו את עצמכם לפי זה. לבסוף, הסטטוס הכי גרוע של סיזור הוא ההתקפה המיוחדת. לכן, עדיף שתשאירו את תפקיד התוקף המיוחד לפוקימון אחר ותנו לסיזור לכתוש את אויביו במתקפה פיזית.

איפה ניתן למצוא אותו במשחקים?

סיזור הוא מהדור השני ולכן לא ניתן למצוא אותו במשחקים כחול, אדום, ירוק וצהוב. במשחקים כסף, זהב וקריסטל ניתן להשיג את סיזור רק על ידי פיתוחו מסייטר. ברובי, ספיר וברקת ניתן להשיג את סיזור רק מהחלפה. במשחק ירוק עלה לא ניתן להשיג סיזור, ואילו באדום אש ניתן להשיג את סיזור כשמפתחים את סייטר. ביהלום ניתן להשיג את סייטר על ידי פיתוחו ובפנינה רק על ידי החלפה. בפלטינום, לב זהב ונשמת כסף ניתן להשיג את סיזור כשמפתחים את סייטר או מהחלפה. בפוקימון שחור ולבן ניתן להשיג את סיזור מהחלפה ומה-poke-transfer

כאן נגמר "פוקימון השבוע" השני!
אשמח לקרוא את התגובות שלכם ואני בהחלט מקווה שנהניתם,
יונתן.

פוסטים קשורים

6 תגובות

  1. כל הפרוייקט הזה עוזר לי כי יש לי את כל משחקי הפוקימונים ל-ds (מין קונסולת משחקים)וזה עוזר לי להבין איך להשיג אותם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *