סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימונים אגדיים באומגה רובי ואלפא ספיר

 פוקימון  הסבר  תמונה
Kyogre normal spriteקיוגר Groudon normal spriteגראודון  מערת המקור, הפוקימון הראשי של המשחק נמצא במערה זו, לאחר שהוא מתעורר במערת קרקעית הים. כשנלחמים בהם, הם נמצאים בצורה הקדומה שלהם. וכשתופסים אותם, הם עם העזרים שלהם.
 Regirock normal spriteרג'ירוק   הריסות מדבר, כדי להפעיל אותם צריך שיהיו לך גם רליקנת' ו-ווילורד, כמו כן, פוקימון שיודע לחפור ואחד שיודע לצלול. בדרך 134 צריך לשוט בזרמים הנכונים עד לנקודה שבה אפשר לצלול. עקוב אחרי המסלול עד שתוכל שוב לחזור לקרקע. לך לצומת הבאה והשתמש בחפירה. עשה שרליקנת' יהיה הראשון בשישייה ו-וויילורד יהיה השישי ואז תקרא את הכיתוב. הדרכים יפתחו בפניך. רג'ירוק יהיה בקבר מדבר, אשר מצוי בתחתית המדבר בדרך 111. הכיתוב על הקיר מציין שעליך ללכת פעמיים ימין ופעמיים למטה, ואז השתמש בStrength, ואז הדלת אליו תפתח. הוא יהיה ברמה 40.
 Regice normal spriteרג'יאייס  מערת האי, כדי להפעיל אותם צריך שיהיו לך גם רליקנת' ו-ווילורד, כמו כן, פוקימון שיודע לחפור ואחד שיודע לצלול. בדרך 134 צריך לשוט בזרמים הנכונים עד לנקודה שבה אפשר לצלול. עקוב אחרי המסלול עד שתוכל שוב לחזור לקרקע. לך לצומת הבאה והשתמש בחפירה. עשה שרליקנת' יהיה הראשון בשישייה ו-וויילורד יהיה השישי ואז תקרא את הכיתוב. הדרכים יפתחו בפניך. רג'יאייס נמצא במערת האי, במערב הדרך של 105. צריך שחייה כדי להגיע לשם. לאחר שתגיע למקום, תקרא כיתוב בכתב ברייל אשר אומר לך לחכות במקום. אחרי שתי דקות, הדלת תפתח ותוכל להלחם בו.
 Registeel normal spriteרג'יסטיל  קבר עתיק, כדי להפעיל אותם צריך שיהיו לך גם רליקנת' ו-ווילורד, כמו כן, פוקימון שיודע לחפור ואחד שיודע לצלול. בדרך 134 צריך לשוט בזרמים הנכונים עד לנקודה שבה אפשר לצלול. עקוב אחרי המסלול עד שתוכל שוב לחזור לקרקע. לך לצומת הבאה והשתמש בחפירה. עשה שרליקנת' יהיה הראשון בשישייה ו-וויילורד יהיה השישי ואז תקרא את הכיתוב. הדרכים יפתחו בפניך. רג'יסטיל נמצא במערב ליליקוב, בדרך 120, בקבר העתיק. הפעם צריך להשתמש בתעופה במרכז החדר. דבר זה יחשוף את הפוקימון.
 Rayquaza normal spriteראיקוזה  עמוד שמיים, במהלך פרק דלתא, אתה תגיע לנקודת השיא שם אתה וזיניאה תגיעו לפסגת עמוד השמיים ותעירו את ראיקוזה. הוא יאכל מטאוריט ויסרב לקבל את זיניאה כמגנה שלו. במקום זה הוא יקרא עליך תיגר. הוא יהיה ברמה 70 ותצטרכו לתפוס אותו כדי להמשיך בעלילה. תצטרכו גם מקום פנוי בשישייה בשבילו. הוא יכול להתפתח למגה בלי אבן, אבל הוא יצטרך את המתקפה Dragon Ascent בשביל לעשות את זה.
 Deoxys normal spriteדיאוקסיס  עמוד שמיים, אחרי שתנצחו את זיניאה עם ראיקוזה, אתם תצאו לחלל החיצון כדי להביס את המטאוריט שעושה את דרכו לכדור הארץ. לאחר שתעשו את זה, יגיע דיאוקסיס, אשר יאתגר אתכם לקרב. הוא בשלב 80 והוא ילחם נגד מגה ראיקוזה, כך שאין לכם אפשרות לפתח פוקימון אחר לצורת המגה שלו.
Regigigas רג'יג'יגאס  מערת האי, ברגע שיש לכם את כל שלושת הרג'י, תוכלו למצוא את הפוקימון הזה. בעיר פסיפידלוג, בבית הצפון מזרחי, ילדה תספר לכם סיפור אשר סופר לה על ידי הסבא שלה. במהלך הסיפור היא תספר את כל הפרטים כיצד למצוא את הפוקימון. קח את כל שלושת הרג'ים למערת האי, גרום לרג'יאייס להחזיק חפץ קפוא, כמו: CasteliaCone, Snowball, Never-Melt Ice. כמו כן, תן לו כינוי, ואז רג'יג'יגאס יאתגר אותך.
לוגיה הו-הו  ים מאוויל, אחרי פרק דלתא, אחרי שתלך לים מאוויל, אתה יכול למצוא את הסורק במרתף. לאחר שתעשה זאת, קח את זה לקפטן שטרן בעיר סלייטפורט, והוא יתן לך מפתח. מדובר בClear Bell באומגה רובי ובTidal Bell באלפא ספיר. קח את הפעמון לים, והוא יתחיל להדהד במזח אם מדובר באומגה רובי או במרתף באלפא ספיר. זה יגרום לשער להיפתח, גע בו ואז אחד מהפוקימונים האגדיים יגיע.
 Heatran היטראן  לוח חרוך, לאחר פרק דלתא, לך למקום הנקרא Scorched Slab, שם תפגוש את פלאנרי שם היא תסביר לה שהיא מחפשת אחר פוקימון שנמצא כאן. לך לקרקעית המערה ושם תמצא שער. גע בו והיטראן יקרא עליך תיגר.
Crehelfיוקסי
Crefolletמספריט
Crefadetאזלף
 המערה ללא שם (ליד העיר סוטופוליס) – דרוש פוקימון עם שמחה מקסימלית, בזמן תעופה בעיר סוטופוליס, אתה תגלה איזור הנקרא המערה ללא שם. בתוך המערה אתה תמצא שער. לאחר שתיגע בשער, אחד מהפוקימונים האלה יגיע. האחרים יגיעו במרווחים של 12 שעות אחד מהשני.
 Dialga דילאגהPalkiaפאלקיה  תעופה בשמיים (דרומית לעיר דיופורד) – דרוש שיהיה לכם בשישייה את יוקסי, מספריט ואזלף. אם יש לכם את שלושת הפוקימונים האלה, אז בקרבת העיר דיופורד, אתם תגלו דמעה גדולה במעבר בין זמן למרחב. כשתתקרבו, אתם תשאלו אם אתם רוצים להיכנס, במידה וכן, אחד מהפוקימונים יגיע וילחם בכם. פאלקיה באומגה רובי ודילאגה באלפא ספיר.
 Giratina גיראטינה  תעופה בשמיים (דרומית לעיר דיופורד) – דרוש שיהיה לכם בשישייה את דילאגה ואת פאלקיה. אם יש לכם את שני הפוקימונים האלה, אז בקרבת העיר דיופורד, אתם תגלו דמעה גדולה במעבר בין זמן למרחב. כשתתקרבו, אתם תשאלו אם אתם רוצים להיכנס, במידה וכן, גיראטינה יתקוף אתכם.
 Cobaltiumקובאליון Terrakiumטראקיון Viridiumויריזיון לא דרך פשוטה, זמן תעופה באיזור העיר פסיפידלוג, אתם תגלו אי גדול שקרוי Pathless Plain, כאשר תנחתו, אתם תגלו שביל צר המוביל לשער. געו בשער ואחד מהפוקימונים האלה יגיע. האחרים יגיעו במרווחים של 12 שעות אחד מהשני.
 Reshiram רשיראםZekromזקרום  מערת אגדית, בזמן תעופה, אתם תגלו איזור קטן ליד העיר מאוויל שיש מעליו כוכב. נחתו במקום ושם תגלו מערה. בתוך המערה תגלו שער ובמידה ותגעו בו, אז אחד מהפוקימונים האגדיים יאתגר אתכם לקרב. רשיראם באומגה רובי וזקרום באלפא ספיר.
 Kyurem קיורם  גוב מסוקס, דרוש שיהיה לכם את זקרום ואת רשיראם בשישייה. בזמן תעופה בשמיים, ואם יש לכם את שני הפוקימונים ביד, אז איזור חדש יפתח בפניכם. האיזור הזה יכול להיות פתוח רק אם יש לכם את זקרום ורשיראם. האיזור ממוקם מאחורי הר צ'ימני, וידוע בתור הגוב המסוקס. בתוכו, אתם תמצאו שער עם קיורם בתוכו. בנוסף לכך, אם תשתמשו במחפש החפצים, תוכלו למצוא את הDNA Splicers במערה.
ראיקו אנטייסוויקון  יער שומם, דרוש שיהיה לכם את לוגיה ואת הו-הו בשישייה. בזמן תעופה בשמיים, כאשר יש לכם את שני הפוקימונים האגדיים בשישייה, איזור חדש יפתח בפניכם.  האיזור הזה יכול להיות פתוח רק אם יש לכם את לוגיה והו-הו ביחד. האיזור ממוקם מזרחית לעיר רוסטבורו, והוא יער קטן. בשער תמצאו את אחד הפוקימונים. כדי למצוא את השניים הנותרים, תצטרכו להשאיר את זה שמצאתם במחשב.
 BoreasטורנאדוסFulgurisטונדורוס  תעופה בשמיים, דרוש שיהיה לכם את קאסטפורם בשישייה. בזמן תעופה, אם יש לכם את קאסטפורם בשישייה, ענן של ברקים יופיע מעל העיר פורטרי. אם תכנסו אליו, תוכלו להלחם נגד טורנאדוס באומגה רובי או טונדורוס באלפא ספיר.
 Demeterosלאנדורוס  תעופה בשמיים, דרוש שיהיה לכם את טורנאדוס וטונדורוס בשישייה. בזמן תעופה, אם יש לכם את טורנאדוס וטונדורוס בשישייה, ענן של ברקים יופיע מעל העיר פורטרי. אם תכנסו אליו, תוכלו להלחם נגד לאנדורוס.
 Cresseliaקרסיליה  אי סהר, השיטה טרם ידועה, אבל ממה שכן ידוע, האי נמצא דרומית לעיר אברגרנד, שם תמצאו אי ועליו שער ובתוכו את הפוקימון האגדי.

פוסטים קשורים

58 תגובות

  1. ממש לא נכון היה לי רק את הו או בשישיה ולכדתי את שלושת האגדיים באומאגה רובי לא צריך את לוגיה בשישיה

  2. מערת אגדית, בזמן תעופה, אתם תגלו איזור קטן ליד העיר מאוויל שיש מעליו כוכב. נחתו במקום ושם תגלו מערה. בתוך המערה תגלו שער ובמידה ותגעו בו, אז אחד מהפוקימונים האגדיים יאתגר אתכם לקרב. רשיראם באומגה רובי וזקרום באלפא ספיר. לא ציינתם שחייב פוקימון רמה 100 בשישייה.

    אי סהר, השיטה טרם ידועה, אבל ממה שכן ידוע, האי נמצא דרומית לעיר אברגרנד, שם תמצאו אי ועליו שער ובתוכו את הפוקימון האגדי. זהו אי מיראג', ניתו למצוא אותו כמו כל אי מיראג' אחר…

    יער שומם, דרוש שיהיה לכם את לוגיה ואת הו-הו בשישייה. בזמן תעופה בשמיים, כאשר יש לכם את שני הפוקימונים האגדיים בשישייה, איזור חדש יפתח בפניכם. האיזור הזה יכול להיות פתוח רק אם יש לכם את לוגיה והו-הו ביחד. האיזור ממוקם מזרחית לעיר רוסטבורו, והוא יער קטן. בשער תמצאו את אחד הפוקימונים. כדי למצוא את השניים הנותרים, תצטרכו להשאיר את זה שמצאתם במחשב. צריך רק אחד מהם (בהתאם למשחק)…

    מלבד הערות אלה המדריך שלכם פשוט מעולה ומגיע לכם כל הכבוד! אך תוסיפו את לטיאס ולטיאוס, הם לפני הכל פוקימונים אגדיים!

  3. לוח חרוך, לאחר פרק דלתא, לך למקום הנקרא Scorched Slab, שם תפגוש את פלאנרי שם היא תסביר לה שהיא מחפשת אחר פוקימון שנמצא כאן. לך לקרקעית המערה ושם תמצא שער. גע בו והיטראן יקרא עליך תיגר. לאחר האיליט פור פעם ראשונה… לא לאחר פרק דלתא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *