סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

ספיישל אומגה רובי ואלפא ספיר: מפלצות כיס מחלקים לכם פרסים!

Untitled

בעוד שבוע, בתאריך 21.11.2014, יוצאים המשחקים החדשים של נינטנדו: "אומגה רובי ואלפא ספיר", ואנחנו באתר "מפלצות כיס" מעוניינים לחלק לכם פרס לכבוד אותו מאורע! כל שעליכם לעשות:

1. להשתתף בתערוכת המגות!

2. לרשום פה באיזור התגובות את החוויה הטובה ביותר שלכם הקשורה למשחק קלפי הפוקימון!

הפרס הוא גדול במיוחד הפעם:

– חבילת סטרטר דק של הסט Phantom Forces!

– 7 בוסטרים של הסט Phantom Forces!

שווי הפרס הוא כ250 ש"ח!

(הזכייה מותנית במתן כתובת ישראל למשלוח הפרסים!)

– – – – –

חלוקות קודמות שהאתר ערך בעבר:

– ספיישל יום ההולדת של אש קטצ'אם!

– ספיישל 12.10.13 – פוקימון XY: אתר "מפלצות כיס" מחלק לכם את המשחקים החדשים!

– חלוקת קוד לדמו של פוקימון אומגה רובי ואלפא ספיר!

– – – – –

זהות הזוכה תיחשף בתאריך 21.11.2014 באתר.

פוסטים קשורים

19 תגובות

  1. אז…. 🙂
    החוויה שלי ממשחקי קלפי הפוקימון היא אדירה!
    התחלתי לשחק במחשב ליפני כמה שבועות ולא חשבתי שהמשחק הייה כל כך אדיר וכייפי!
    כבר הרבה שנים חשבתי שזה דפוק והייתי משחק רק בגיים בוי והנינטנדו!….אבל זה באמת משחק מהנה… והרבה יותר טוב מ- YU GI OH =)

  2. טוב.. אני מנחש שהתגובה שלי היא הראשונה (ואז ריעננתי וקלטתי שמישהו הגיב כבר) 😛
    בכל אופן, החוויה הכי טובה שלי שחקוקה בזיכרוני הייתה ב2 הטורנירים הראשונים שלי בפריק.
    הטורניר הראשון שלי היה לאחרונה, בחופש הגדול, שאליו הצלחתי להגיע אחרי שכנוע רב של ההורים שלי בעזרתה של הקהילה שנתנה סיבות למה זה בסדר וכדאי לי לבוא.
    אז ירדתי מתחנת הרכבת בתל אביב בפעם הראשונה שלי, פגשתי את דניאל ואת חבריו והלכנו ביחד לפריק. באותו זמן לא היה לי דק (כי לקח לו קצת זמן להגיע בדואר) אז השתמשתי בדק הוירג'ן של דניאל (שהוא בתכלס אחד הדקים הכי חזקים בפורמט באותם ימים). אותו טורניר היה טורניר גדול ולכן בכל סיבוב המנצח היה המנצח ב2 משחקים מתוך 3. זה התחיל בערך ב13:00 והמשיך כמה שעות טובות.
    מקרב לקרב, בין אם הוא היה חלק מהטורניר לבין אם הוא היה סתם לכיף, למדתי להכיר את הדק הזה יותר לעומק וצברתי ניסיון. בסיבוב הראשון דניאל הביס אותי די בקלות. 2 סיבובים אחר כך ניצחתי, ואז הגעתי שוב פעם לזירת החזקים והפסדתי שוב פעם פעמיים. בסיבוב הרביעי היה משחק כל כך צמוד, ואם לא הייתי עושה טעות כפי שהיריב שלי שם לב שעשיתי הייתי יכול לנצח אותו. הטורניר הזה היה החוויה הראשונה שלי וההתנסות הראשונה שלי במציאות בקלפים של פוקימון. הגעתי למקום 11 מתוך 17, והרבה אנשים אמרו לי שיש לי פוטנציאל להצליח בזה. בנוסף לכך, פגשתי את רוב קהילת הקלפים של בנדיטו שדיברתי איתה זמן רב, והם לא אנשים מרושעים אוכלי אדם (ועוד כמה תיאורים כאלה חח). נהניתי מאוד באותו יום, וידעתי שאחזור בעתיד שוב.

    ובכן.. כשבועיים אחרי זה חזרתי לטורניר שני והפעם עם דק הפיירור שלי שהגיע סוף סוף מחו"ל. הגעתי למאזן של 4 ניצחונות והפסד אחד, ולמקום שני בטורניר השני שלי אי פעם 😀 (ולמי שתוהה, לא יצא לי שום דבר מעניין בבוסטרים של הפרסים).
    כמובן שמאז באתי עוד כמה פעמים, באתי לכנס מפלצות כיס אשר התקיים לאחרונה ועכשיו אני מחכה בקוצר רוח לפעם הבאה שייצא לי לבוא 🙂

  3. החוויה שלי מקלפי הפוקימון היא שקבלתי ( מהאח הגדול פוקימון )
    שתי חפיסות קלפים והיה שם הרבה פוקימונים שאני אוהב וגם קלפים טובים
    בין החבילות הטובות שפתחתי!!!

  4. החוויה הכי טובה שלי היא דווקא בכיתה ג' לפני 3 שנים שיחקתי עם חברים שלי בקלפים בבית שלי ועשינו טורנירים (מי שתוהה כמה אז עשינו שלושה), נתתי לכולם לעצב דק מהקלפים שלי (היינו ארבעה ילדים), כולם לא ידעו את החוקים, אז אחותי הגדולה קראה את ההוראות באנגלית ותרגמה לנו אותן, ואז התחילו הטורנירים, בטורניר הראשון יצאתי מקום 3, בשני יצאתי מקום 1, בשלישי יצאתי מקום 2 ובאחרון יצאתי מקום 2 שוב… בקיצור זו החוויה הכי טובה שלי מקלפי פוקימון בחיים שלי (בקצרה, אם הייתי כותב מה היה בכל טורניר אז היו צריכים לפתוח עמוד חדש רק בשביל הסיפור…), מקווה מאוד שאני יזכה, האמת שאיך שקראתי את הפוסט הזה התחלתי לכתוב עם אצבעות מוצלבות (לא ממליץ לכם…), מה שנקרא, רק בשביל המזל… (אם תרצו אני גם אדביק את האצבעות בסלוטייפ בזמן שאני ישן…).

  5. הזיכרון שלי הוא מהסט הראשון הראשון שלי, כשרק קיבלתי אותו בכלל לא ידעתי את החוקים של המשחק אבל מיד התאהבתי בקלף של סייטר, שהיה הפוקימון האהוב עלי אז. אני למדתי את החוקים אבל עדיין המשחק היה מסובך מאוד בשבילי, בסוף חבר שלי עזר לי להבין אותו ואז אני עשיתי קרב מול החבר שלי. אני לעולם לא אשכח את הקרב הזה, המזל שיחק לטובתי אבל חבר שלי היה יותר מקצוען אז הוא הוביל בקלות. בערך באמצע המשחק הוא בלבל את הסייטר שלי, אותו סייטר שנורא אהבתי, אמרתי לקלף של הסייטר שאם הוא מצליח לפגוע אני אשתמש בו בכל הקרבות שלי, והוא הצליח לפגוע! ואז בזכות הפגיעה הזאת נכנסתי ליתרון, וגם רוחי הייתה מרוממת כל כך והצלחתי לנצח! באמת השתמשתי בו בכל קרב מאז אבל אחרי שנה נמאס לי ממנו, אבל הרגע הזה שהוא הצליח לפגוע הוא הרגע שאני זוכר הכי טוב מקלפי פוקימון. (זה לא סיפור מדהים כל כך אבל בהחלט צרוב במוח שלי).

  6. הזיכרון הראשון שלי הוא הוצאת ראיקוזה ex מהסט EX deoxys אני זוכר את עצמי מתלהב בטירוף לקחתי את הקלף לכל מקום והצטלמתי איתו איזה 10 פעמים לפחות. למרות שהקלף לא במצב טוב בכלל אני תמיד שומר איתי לכל מקום שאני הולך איתו ובחיים אני לא אחליף אותו תמורת שום קלף אחר בעולם!!! אפילו לא בשביל אלאקאזאם גולד סטאר (אלאקאזאם הוא הפוקימון האהוב עליי והגולד סטאר אלאקאזם גולד סטאר הוא הקלף האהוב עליי).

  7. ובכן,הזיכרון הראשון שלי מקלפי הפוקימון הוא בעצם לפני בערך 11 שנה.גרתי אז בהודו עקב שליחות של אבא שלי וראיתי באחת החנויות קלפים של פוקימון.כמובן שבמוחו של ילד בן ארבע היצורים המוזרים האלו מהפנטים אותך עם כל הצבעים והצורות אז ישר רצתי לחלון הראווה וביקשתי את הקלפים.
    אחרי קניית הקלפים כמובן שלא ידעתי איך לשחק איתם,אז פשוט הסתכלתי עליהם כל היום.בדיעבד אני נזכר שהקלפים היו ממש גרועים והיו שם רק קלפים של ווידל ופידג'י ועוד פושטים,אבל העובדה שהיה לי אותם ממש שימח אותי,במיוחד כשאתה גר במדינה כמו הודו,ששם אין יותר מדי מותרות לילדים.
    כשחזרתי לארץ לצערי שכחתי את הקלפים בבית שבהודו.הייתי ממש מבואס.
    כשאני מסתכל על המקרה במבט לאחור,אני מבין כמה פוקימון הייתה השפעה גדולה עליי בהיותי ילד קטן וכמה מופתע אני שפוקימון זה עדיין ביג דיל אצלי.

  8. אני רואה שרוב האנשים בוחרים את הזכרון הראשון שלהם, וזה בסדר, אבל הבקשה היא לתאר את החוויה הטובה ביותר שלכם הקשורה למשחק קלפי הפוקימון!

  9. הקטע הוא שהזיכרון הראשון הוא החוויה הטובה שלי. לפגוש את כולם, להתחרות פעם ראשונה בפריק עם חפיסה אמיתית, ושבועיים אחרי זה להגיע למקום שני, כל זה ביחד היה החוויה הכי טובה שלי 🙂

  10. החוויה הכי טובה שלי היא לפתוח חבילה ולגלות שקיבלתי פעמיים באותה חבילה פלייגון ושקיבלתי גביט מוזהב!:)

  11. החוויה הכי טובה שלי ממשחק קלפי הפוקימון היא החפיסה שקניתי בכנס אנימה ומנגה קיץ 2014. קניתי חפיסה של flashfire עם אס ההליופטייל וזו הייתה החפיסה הראשונה שלי שהיא באמת שלי (האחרות הן של אח שלי) ואני אוהב אותה ומסתדר איתה יפה מאוד.

  12. ובכן,החוויה הכי טובה שלי היא גם הזיכרון הראשון שלי,מכיוון שזוהי גם הפעם הראשונה שנחשפתי לפוקימון בכללי.

  13. החוויה הכי טובה שלי היא גם היחידה, אף פעם לא ידעתי איך לשחק בקלפים אז אני ואח שלי פשוט המצאנו משחק של מלחמה עם הקלפים ונראלי הפסדתי XD אבל בסך הכל היה כיף (:

  14. אוקיי תכלס מאז שאני קטן אח שלי (שכיום בן 19) אסף קלפים עד שהוא נהיה גדול (כעבור 5-7 שנים ) הלכתי אם חבר שלי ברמת גן ונכנסנו לחנות אחת סתם הסתכלנו ואז פתאום! ראיתי קלפים של פוקימון אני ידעתי מה זה למרות שמלא זמן לא שיחקתי (אני מדבר איתכם על 4 שנים פלוס ) אבל לקחתי את הקלפים קניתי אותם בסכום ממש נמוך 50 שקל אם אני לא טועה. בסדר יצאתי מבסוט מהחנות פתחתי ראיתי מלא נדירים והבנתי שזה קלפים מזוייפים ואפילו שהם מזוייפים גם הם לא היו בתקנון של המשחק (מודיפייד) אבל עדים אני רציתי להיכנס יותר למשחק ואז פתחתי את המגירה והתחלתי לבנות דק והתחלתי לקנות בוסטרים מפריק (שהם ממש אבל ממש לא זולים )
    ואז לראשונה הגעתי לפריק גיליתי אחלה קהילה והישתפרתי (למרות שאני שהפסדתי על החמישה טורנירים הראשונים ) אבל אני השתפרתי בצורה מטורפת וקיום אני ממש טוב
    וקיום אני מנצח אפילו דק פיירור וכ"ו

  15. לפני מספר שנים קיבלתי מבן דוד שלי כופסא. לא ידעתי מה יש בה. פתחתי אותה ומאות קלפים עם ציורים של פוקימונים יצאו ממנה. שמחתי מאוד ומאז גיליתי על קלפי הפוקימון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *