סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

תערוכת הדור השני – חלק ד' (הפייקמונים של כל השאר)

יש הרבה מידע שגוי שמסתובב שם בחוץ, ולכן אני רוצה לפרסם כמה הבהרות:

1. אסור להגיש יותר פוקימוני עשב. אני מבין שכולם רוצים שהפוקימונים שלהם יהיו משובצים להתחלתי עשב, אבל זה כל מה שאתם שולחים ויוצא שיש לנו 100 ציורים של פוקימוני עשב ו0 מסוגים אחרים, ולכן אני לא אקבל יותר פוקימוני עשב.

2. הרבה אנשים טוענים שלא יהיה משחק נוסף. זה לא נכון. אני לא יודע אם יהיה משחק נוסף. אפילו יוצר המשחק לא יודע אם יהיה עוד משחק. נכון לעכשיו הסיכויים הם 50/50. התוכנית שלי היא פשוט ליצור מחוז, ליהנות מזה ואולי על הדרך זה ישכנע את אוהד ששווה לו ליצור עוד משחק כי הפעילות של הפרויקט מראה שיש ביקוש רב לאחד כזה.

3. מותר להגיש יותר מ3 פוקימונים. קיבלתי כמה מסרים ששואלים אם מותר לשלוח יותר מ3 פוקימונים, התשובה היא כן. ארחיב את התשובה ואומר: אפשר לשלוח פוקימונים (לא עשב), מאמנים, חפצים, או כל דבר אחר שנראה לכם לנכון.

4. הנושא הבא ליצירה הוא: חפצים / כדורים / אביזרים / תגים / אבני פיתוח וכדומה. אתם מוזמנים לשלוח לי את הציורים שלכם למייל הבא (Hitman.is.hart@gmail.com) עד לתאריך 27.1.2021, בשעה 20:00 בערב.

5. יש בחורה בשם גל פרס, היא ציירת כשרונית והיא גם היוצרת של "צה"ל סנפאי". ב2019 היא הוציאה חוברת קומיקס שמבוססת על הקומיקס האינטרנטי שהיא יצרה.

אני רוצה לעשות דבר דומה עם מחוז מפלצות כיס. התכנון הוא ליצור חוברת מודפסת פיזית, צבעונית, שתכלול את כל הפוקידע, האנשים, הערים, תמונות נבחרות מהמשחק, סיפורים מאחורי הקלעים ובעיקר קומיקס שחלקו הגדול אעשה עם אלעד מבלי לפרסם אותו באתר (מפרק 12-15 עד פרק 25). כך שאם האתר אכן ייסגר בספטמבר 2021, לפחות תהיה לנו מזכרת מהפרויקט הנהדר הזה. הנה דוגמה לכרטיס פוקידע שיהיה בחוברת. אם זה נשמע לכם כמו משהו שהייתם רוצים להשיג – צרו איתי קשר בפרטי. קחו בחשבון שזה יעלה כסף (מחיר עלות).

פוסטים קשורים

36 תגובות

  1. מידע על שני האימולגות המקסימים שלי! שני צורות מחוזיות שיצרתי ממזמן יחסית, שמתאימות לכל הנושא של המחוז (שזה גן עדן וגיהנום).

    אימולגה (גן עדן)

    זן: ארנב עננים

    סוג: פיה

    יכולת: magic guard
    נסתרת: fairy aura/pixilate (לא בטוח איזה מהם יותר מתאים)

    תיאור פוקדקס: צורה זו של אימולגה חיה על עננים, ובקושי נראה בסביבות בני אדם.
    אומרים כי פוקימון זה יכול להביא שמחה לאחרים אשר זה בוטח בהם, על אף שאימולגה זה מתקשה להתחבר לאנשים.

    מתקפה מיוחדת: misty blast (פיצוץ מעורפל)
    מתקפת פיה ספיישל
    כוח: 95
    דיוק: 100
    יוצר מיסטי טריין.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    אימולגה (גיהנום)

    זן: דרקון העולם התחתון

    סוג: דרקון/אש

    יכולת: hustle
    נסתרת: levitate

    תיאור פוקידע: צורה זו של אימולגה חיה מתחת לאדמה, באזור בו זה יכריז כביתו. פוקימון זה ישר יתקוף באגרסיביות ובפראות כל אחד אשר מתקרב לשטחו עם זנבו החד, עד שיסתלקו.

    מתקפה מיוחדת: dragon skewer (שיפוד דרקון)
    מתקפת דרקון פיזית
    כוח: 90
    דיוק: 90
    סיכוי גבוה לקריט

  2. גיגה אימפקט הזה אשכרה הביא תמונה של מונגר רוכב על צ'וקובו מפיינל פנטזי בתור פוקימון

  3. זה באמת הזכיר לי את צוקובו האמת.

    ותודה רבה יוסי המחריד

  4. הערה על האסייר: יש בו את המילה אס. יהיה משחק עם הפוקימון הזה ובשם שלו יהיה אס…. זה לא יהיה טוב

  5. כבר כתבתי פחות או יותר את כל המידע שיש לי כרגע על שני האימולגות המקסימים שלי

  6. יהיה צוות מרושע שנוכל ליצור יש לי מלא רעיונות שילכו עם גן עדן וגהנום ורעיונות לעלילה של הדור

  7. שקד זה אני. הנה תיאורי המידע על הפוקימונים שלי שם היוצר שקד או מיוטו המלך שם הפוקימון דיינו ליף סוג עשב זן פוקימון גור הדינוזאורים תיאורי פוקידע פוקימון זה די חששן. הפרח על גבו יהפוך יום אחד לצמח טורף לפוקימון הזה יש לפעמים סגולות ריפוי כשהוא ייצתרף לקרב לחיים או למוות עם בני משפחתו או אם חבריו הוא היה מוכן להתפתח. מהלך מיוחד עץ החיים דיינוטרי יוצר עץ שמרפא אותו ואת חבריו עד שהעץ נהרס. העץ רגיש למתקפות מסוג אש. פוקימון זה מבוסס על גור דינוזאור ועל עץ
    שם דיינוברנץ סוג צמח תיאור פוקידע הוא אגרסיבי כלפי בני האדם בגלל כריתת העצים. הוא אדיב לפוקימונים שגרים ביער. לצמח הטורף שעל גבו יש אישיות משל עצמו אומרים שהאדם שייתחבר איתו הוא בנאדם אדיב שאכפת לו מהטבע שיהיה מאמן דגול מהלך מיוחד צמח טורף הצמח הטורף של דיינוברנץ גדל ובולע את היריב עד שהיריב משתחרר פוקימון זה מבוסס על רפטור על עץ ועל צמח טורף
    שם דיינוטרי סוג עשב דרקון תיאורי פוקידע קשדיינוברנץ היה מוכן להנהיג את הלהקה שלו הוא היה מוכן להתפתח הוא נאמן למnשפחתו אגרסיבי מאוד כלפי מי שייתקוף אותו פוקימון זה נחשב המלך שלל היער שהוא חי בו כשהוא משתמש בקרן דרקון אז הצמחים הטורפים על הגב שלו משתמשים גם הם בקרן דרקון אומרים שהאדם שמתיידד איתו בחברות אמת זוכה בכבוד גדול ביערות מהלך מיוחד כוח היער היער משאיל לדיינוטרי את כוחותיו והוא משתמש בקרן עצומה של כל כוחות היער על יריביו פוקימון זה מבוסס על טי רקס על עץ ועל צמח טורף מקווה שאהבתם אותם אגב אימולגה פוקימונים יפים בטירוף

  8. אוקיי: אלה הפוקימונים שאני הכי אוהב עד עכשיו מכול התערוכות. בחרתי שלוש שרשראות התפתחות מכול תערוכה וזה לא כולל מגות או פוקימון שיצרתי.
    תערוכה ראשונה: המשפחה של ממברן. נבדיע. וסקיידלס. הייתה לי התלבטות בינו. דאקלט הפיראט הישראלי ודיפויזם. (שדרך אגב הפוקימון הזה נראה מדהים) נתתי לסקיידלס להיות ברשימה כי הוא אחד האגדיים המטורפים ביותר שראיתי. זה היה דיי קשה לבחור פוקימון שלישי לרשימה. כי החצי שהם לא העתקה וצביעה של פוקימון שכבר קיים. יש אוצרות מדהימים כמו סלינקון וגריטריקס. אבל סקיידלס פשוט נראה מדהים והוא אגדי אז בחרתי בו.
    תערוכה שנייה: המשפחה של שמפנקה. אייפום ישראלי ופניפרוח. כשחיפשתי משהו שלישי לרשימה. שכחתי מאחד הפוקימונים שהכי אהבתי עד היום. פניפרוח. באמת אהבתי את הפוקימון הזה וההתפתחות שלו וזה למה הוא ברשימה.
    תערוכה שלוש: ואניובל. אנון מספרי ופאפאו. אני לא חושב שאני צריך להסביר משהו. חוץ מהעובדה שאנון מספרי הוא רעיון מאוד מקורי.
    תערוכה ארבע (מנהיגי מכון) (כאן זה השלושה שהכי אהבתי): נאיה. לורן אהוד ורון. אני יודע שאמרתי שלוש. אבל…. כולם פשוט מושלמים באותה מידה אז הייתי חייב לשים ארבעה.
    תערוכת הפוקימונים של אלעד: המשפחה של מנטיהגון. דגנצב ובכרזל. כאן הלכתי על כמה סינונים: לא פוקימונים על כמה צורות. וחייב שם מקורי. ואלה מה שקיבלתי והם נראים ממש טוב.
    והתערוכה הזאת: המשפחה של ציור חסר שם (אני יודע שזה לא השם של הפוקימון) לאבידב. וזובאט ישראלי
    לא שמתי כאן את האמולגים כי היה בהם משהו שלא אהבתי… ואני לא מצליח לשים על זה את האצבע. וזאת הרשימה!

  9. שם טיו סוג אש זן הדרקון הקטן 7 קילוגרם 13 סנטימטר תיאור פוקידע הוא גר ביערות חשוכים ויוצא בלילות למצוא מכסה מפני שוטרים

  10. מיניבוט זן אסטרונאוט סוג חשמל הוא נולד בסוג חשמל לפי הסביבה שהוא נולד בה הוא מקבל עוד סוג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *