סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

שונות (פוקימון חרב ופוקימון מגן)

מחנה פוקימון / POKÉMON CAMP

אתה יכול ליהנות ממחנה פוקימון בכל זמן, ובכל מקום כשאתה חוקר את מחוז גאלאר. אז אם אתה מרגיש שאתה רוצה לבלות זמן עם השישייה שלך או לבשל ארוחה נחמדה איתם, אז אין צורך להסס – ברוב המקרים, אתם יכולים להקים מחנה באותו רגע ממש! אפשר ליהנות מרגע של רוגע עם הפוקימונים שלך במחנה. שים לב לפוקימונים בזמן שהם מבלים במחנה, בזמן שהם משחקים ביחד, אולי תגלה צדדים חדשים בהם שלא ראיתם קודם לכם. ואם פוקימון מתרחק, פשוט תקרא לו והוא יחזור אליך. אתה יכול גם לשחק עם הפוקימונים בזמן המחנה. יש הרבה צעצועים שהפוקימונים יהנו מהם, לדוגמה: פוקי-צעצוע או כדורים מקפצים. קח זמן, שחק עם הפוקימונים שלך והכר אותם טוב יותר.

קארי על אורז / CURRY ON RICE

בזמן שאתה במחנה, תוכל להכין מאכלי קארי מופלאים שהם מאוד פופולריים במחוז גאלאר! קארי הוא מאכל עם מגוון רחב מאוד. תוכל להכין מאכלים עם טעמים שונים בהתאם למרכיבים ולגרגרים שתבחר להוסיף לסיר שלך. שים את הלב שלך בבישול וצור ארוחות קארי טעימות. הצעד הראשון להכנת קארי הוא לבחור את המרכיבים שאתה רוצה להוסיף. ברגע שאתה מסיים, אתה והפוקימונים שלך יכולים ליהנות מזה ביחד. נסה לבשל את כל הסוגים ולהשלים את הפוקידע של הקארי.

מחנה פוקימונים של אחרים

האיזור הפראי הוא רחב מאוד במחוז גאלאר. יש הרבה דרכים להתחבר למאמנים אחרים באיזור הפראי. ומחנות של פוקימונים זה אחת מהדרכים הללו. אתה יכול להצטרף למחנה של שחקן אחר, ואחרים גם כן יכולים לעשות זאת, עד ארבעה שחקנים. ואתם יכולים ליצור ביחד קארי. אם אתה פוגש אוהל בזמן שאתה משתמש בחיבור המקורי שלך או באמצעות האינטרנט, זה אומר שמאמנים אחרים הקימו שם מחנה. אתה יכול לקחת אחד מהפוקימונים שלך איתך, להעיף מבט ולהצטרף למחנה שלהם.

פוקימון סטייל 

בזמן שאתה מטייל, אתה תפגוש בוטיקים ומספרות. אם תבקר בהם, תוכל לקנות לעצמך בגדים חדשים, לעצב את השיער שלך ולחדש את המראה שלך. יש הרבה מוצרי לבוש, איפור, אז תנסה אותם ותראה לשאר האנשים בגאלאר את המראה האהוב עליך.

בבוטיקים יש תמיד מבחר גדול של דברים, והם יהיו המקומות שתרצה לבקר בהם כשתרצה לשנות את הבגדים שלך. יש בבוטיקים בגדים, אביזרים, הלבשה תחתונה, הכל! אתה יכול לערבב סגנונות ולעשות כל מה שאתה רוצה. בוטיקים במקומות שונים מוכרים אביזרים שונים, אז שים עין ללבוש המושלם עבורך בזמן המסע.

מספרות הן המקום שבו אתה בוחר את התספורת ואת צבע השיער שלך. אתה אפילו לבחור את צבע הגבות ועדשות המגע שלך. הכנס פלפל למסע שלך ושנה את המראה שלך למראה שאתה אוהב.

כרטיס ליגה / LEAGUE CARD

מאמני פוקימונים יוצרים את כרטיסי הליגה שלהם בעצמם. כרטיסים אלה מספקים מידע אודות המאמן, והם מוחלפים וניתנים בכל רחבי המחוז. בתור מאמן, גם לך יש כרטיס כזה! אתה יכול להשתמש באפליקציה של רוטומי כדי לשנות את הכרטיס שלך כך שיתאים לסגנון שלך. אתה יכול להחליף כרטיסים עם מאמנים אחרים, ואפשר לראות אותם בזמן קרבות. צור אחד שבאמת יהיה ייחודי. אתה גם תוכל לבדוק את כל הכרטיסים של המאמנים שפגשת באלבום שלך.

מתקפות מקס / MAX MOVES

מתקפת המקס מסוג מים "גייזר מקס" (Max Geyser) תפעיל את הגשם.

מתקפת המקס מסוג לחימה "מפרק מקס" (Max Knuckl) תעלה לכל הפוקימונים בצד של המבצע, כולל התוקף עצמו, את כוח המתקפה.

אפילו אם היריב משתמש בהגנה (Protect), מתקפות מקס יפרצו את המחסום הזה ויעניקו ליריב נזק.

כל המתקפות ההגנה שמבוצעות על ידי פוקימוני דיינאמקס הופכות להיות הגנות מקס (Max Guard) והם יכולות להגן מפני מתקפות מקס אחרות.

פוסטים קשורים

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *