סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

יוצרים מחוז משלנו: מהו הסיפור שלנו?

שבוע של משימות במחוז מפלצות כיס!

= = = = =

משימה מספר 1 – המצאת סיפור למחוז!

= = = = = = = = = =

אי אפשר לבנות מחוז בלי שיהיה לו סיפור, נרטיב, איזה שהוא קו מנחה שילווה אותו.

אז יש לנו מפה, יש לנו דגל, כמה מנהיגים, וכמות פוקימונים משביעת רצון.

אבל מה אנחנו רוצים לספר בעצם?

פה אתם נכנסים לתמונה!

התפקיד שלכם הוא להמציא סיפור למחוז שלנו.

אני אתן פה שתי דוגמאות, אחת של עובד, ואחת שלי, אבל אתם יכולים לקחת את הסיפור שלכם לאן שתרצו.

ניתן להגיש את הסיפורים שלכם עד יום שבת בשעה 20:00 למייל שלי.

Hitman.is.hart@gmail.com

האופן שבו יבחר הסיפור הוא כזה: אני אתן את כל הסיפורים לאוהד קליין (שכתב את הסיפור של סנדסלאש ואת הסיפור של סנדשרו), לאיידן סוייר (שכתב את במהירות החושך) ולאדם רומנו (שכתב את הקריפיפסטה על פוקימון) והם ידרגו כל סיפור מ1 עד 5 והסיפור שיקבל הכי הרבה נקודות יבחר להיות הסיפור של האתר.

פשוט, נכון?

= = = = =

דוגמאות לסיפורים / עובד יעל

המחוז הישראלי הוא מחוז מיוחד, מחוז אשר נועד לישראלים. כל חייהם חלמו הישראלים על המחוז שלהם, והם קיבלו אותו אחרי כ2000 שנות גלות, בהחלטת פדרציית הפוקימונים העולמית לפני כ70 שנים. הארץ הייתה שממה, אך בעזרת העולים החדשים והפוקימונים שצצו, היא התחילה לפרוח. כל זאת תודות לקשר המיוחד שהתפתח בין הפוקימונים לישראלים, תופעה אשר התפתחה בישראל עם עליית הציונות. ומאז, הפוקימונים עוזרים בכל תחומי החיים. למה הכוונה אתם בטח שואלים. אז לדוגמה, סטאריו מיירט את הטילים מעזה, פוקימוני העשב עוזרים להפריח את השממה, ופוקימוני הדרקון  ממלאים את הכנרת ומצילים אותה מהתייבשות. ישנם אנשים שאומרים שיש 3 פוקימונים אגדיים שהיו שייכים ל3 האבות. והאגדה מספרת שאותם פוקימונים יופיעו שוב בבוא העת. העת שאליה שואפים וחולמים כבר 2000 שנה. עם זאת, הדברים לא פשוטים. צוות רוקט הצליח להגיע עד ישראל, הם הקימו סניף בעזה וקראו לעצמם צוות חמאס. אותו ארגון שואף למחוק את הישראלים רק בגלל היותם יהודים. במישור האזרחי, כדי להתחרות בליגת הפוקימונים בישראל חייבים לעשות צבא או שירות לאומי. בישראל האחיות ג'וי עובדות קשה מאוד, כי יש עומסים כבדים במרכזי הפוקימונים ואין מספיק מיטות לחולים. האלוף הראשון של ליגת הפוקימונים הישראלית הוא מר ביבי נתניהו. המאכל הלאומי של ישראל הוא הפוקיפאל (פלאפל בצורת פוקדור). ובעונת הנדידה המון פוקימונים מעופפים מגיעים לאגמון החולה. אנשים מכל העולם מגיעים כדי לצפות בהם.

= = = = =

דוגמאות לסיפורים / היטמן

הסיפור שלנו מתחיל בשחקן המרכזי שלנו, כשהוא היה בן 5 או 6. אם זכור לו נכון, הוא עמד בתחנת האוטובוס לצד הוריו בזמן שהם חיכו לאוטובוס לאילת. לפתע טנדר לבן עם לוחיות רישוי זרות, שנסע במהירות לעבר התחנה, עצר בפתאומיות, מתוכו יצאו כמה אנשים מכוסי פנים והם התחילו לירות ברובים שלהם לכל עבר. הכל היה כל כך מהר. כשהאירוע הסתיים, השחקן שלנו נעמד מול ההורים שלו, ששכבו חסרי חיים בשלוליות של דם. מאוחר יותר הוא הבין שרצחו את הוריו בפיגוע טרור. מאז הילד הזה גדל ורצה לנקום באנשים שהרגו את הוריו. הפסיכולוג אמר לו שייאזר בסבלנות כי רק בצבא ירשו לו לגעת בנשק. העובדת הסוציאלית אמרה לו שההורים שלו לא ירצו לדעת שהוא בזבז את חייו על נקמה ולכן עליו להשקיע בלימודים שלו. ההורים המאמצים שלו סיפרו לו שהחיים הם כמו מסע פוקימונים ויש שלבים שצריך לעבור עד שאתה מגשים את החלום שלך. והשכן הזקן מהבלוק שממול – שהיה פעם סוכן מוסד וכעת נמצא בפרישה ומחכה למותו – אמר לו שהאדם שירה את היריות היה #$*!(Q?~ מצוות חמאס שממוקם בעזה. הגיבור שלנו החליט להקשיב לכולם. יהיה עליו לקבל פוקימון בגיל 13, ללמוד את מה שבית הספר יכול להעניק לו, להתגייס לצבא, להתחזק על ידי לחימה מול אנשי צבא, מאמני פוקימונים ומנהיגי מכון, ולהגיע לעזה ושם לבצע את נקמתו. ולאחר שהוא יוריד את הנטל הזה מהגב שלו, הוא יוכל ללכת ללימודים אקדמיים, למצוא אישה, לבנות בית ולהקים משפחה.

= = = = =

אז אתם מוזמנים לשלוח את הסיפורים שלכם למייל שלי.

= = = = = = = = = =

נתראה מחר במשימה הבאה של המחוז!

פוסטים קשורים

18 תגובות

  1. ודרך אגב, תהיה מנגינת קרבות או המנגינה של הערים? (בקיצור המוזיקה במשחק).

    אם כן אני אשמח לעבוד אליה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *