סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מפלצות כיס עולים כיתה לשידורים חיים!

שלום,

אז היום עשינו צעד גדול מאוד בכל הנוגע לערוץ היוטיוב בפרט ולאתר בכלל – עשינו שידור חי!

עד כה עשיתי מספר שידורי ניסיון כדי לבדוק את החומרה, את השידור, ואת התוצר הסופי וזה בא לידי ביטוי בהקלטות של אססין קריד: בלאק פלאג. אבל זה היה רק במסגרת שידורי ניסיון וכולם ידעו שבשידור האמיתי אנחנו נשדר פוקימון.

החלטתי לעשות את השידור על המשחק "פוקימון: התחת שלי", גם כי הוא קשור לפוקימון, גם כי הוא מבדר מאוד וגם כי אפשר להריץ אותו באמצעות אימולטור. ולאחר 40 דקות של קשיים, התחלנו את השידור.

אז גבר גבר יצא למסע פוקימונים כשהוא נטול חולצה, הוא פגש את יריבו תחת, ובעזרתו של חרא, הוא תפס פוקימונים, ראה זקן חרמן בצד הדרך, ואפילו אתגר את מנהיג המכון הסוטה ברוק. זה היה ממש מצחיק. אני מאוד נהניתי.

אני מאמין שעם הזמן אני אדע טוב יותר איך לתת הרשאות, איך להפריד את הצ'אט ואיך לשדר דברים בצורה טובה יותר. אבל נוכח העובדה שזה היה השידור הראשון והיו לנו לפחות 10 משתתפים בצ'אט ומעל ל75 צופים בסך הכל, אני מרוצה!

וכמו שאמרתי בשידור, התוכניות שלנו – נכון לעכשיו – מורכבות מ3 רעיונות: גיים פליי של משחקים כיפיים, אתגר ציורים, ופודקאסט. עם זאת, אני פתוח לרעיונות חדשים, אז תרגישו בנוח לרשום אותם בתגובות. וחשוב לי להבהיר ששום דבר מאלה לא מחליף את התכנים הרגילים שאתם אמורים לקבל מאיתנו בערוץ של האתר.

על כל פנים, שמחתי לבלות אתכם את השעתיים האלה. אתם מוזמנים לדבר על השידור, על חוויות, בדיחות ותמונות שעלו לכם במהלך השידור באיזור התגובות. ולא ניפרד מבלי לפרסם את מה שהלך שם, למי שלא היה ולמי שרוצה להיזכר.

נ.ב – עדכנתי את ההורדה לפוקימון התחת שלי באתר: https://pocketmonsters.co.il/?p=27885

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. ההתחלתיים הם חרמנ-דר, בולבול-זאור, סוויר-טל (swear זה "לקלל" באנגלית), טרי-קוק, מאד-קקי-פ וטחור-צ'יק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *