סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

10 ציטוטים בלתי נשכחים של רד מפוקימון!

רד הוא אחת הדמויות הורבליות ביותר בעולם הפוקימון. הציטוטים שלו הפכו לקאנון בקרב מעריצים ברחבי העולם. בואו נזכר בכמה:

1. רד נמצא בחתונה של החבר הכי טוב שלו, הוא השושבין הראשי והוא מתבקש לומר את הברכה המרכזית. הוא מסתכל על כולם, נעמד, ואומר: "…  …"

2. רד עומד בצומת מסוכנת, אישה עוברת במעבר החצייה עם התינוק שלה בעגלה, כשלפתע משאית ענקית דוהרת לעברם במהירות של 140 קמ"ש, הדרך היחידה שבה הם ינצלו זה אם הוא יזהיר אותם. הוא מרים את ידו, פותח את פיו וצורח: "…. …." (בקיצור הלוויה של האם ובנה תערך ב14:00 בבית העלמין המקומי)

3. רד הגיע ליום הגדול בחייו, הוא מתחתן עם בחירת לבו, אישה חכמה, יפה ומשכילה שגדלה בבית נוצרי. הכומר פונה אליו ושואל – "האם אתה לוקח את אישה זו להיות אשתך?" (אתם כבר יכולים לשער מה קרה)

4. באחד הקרבות שלו, רד חטף מכת ברק לראש, כשהוא התעורר, הוא גילה שהוא בבית החולים, נמצא סמוך לחולה סרטן במחלקה לטיפול נמרץ, והתיקים הרפואיים שלהם הוחלפו בטעות. כשהרופאה הגיעה אליו, היא הסבירה שהם הולכים להסיר לו את איבר המין והאשכים במטרה למנוע מהמחלה שלו להתפשט, והיא שאלה אותו אם יש לו משהו שהוא רוצה לומר לה לפני שהתהליך מתחיל … … … … קיצקץ, היום קוראים לו ורדה.

5. הוא מעולם לא עבר שלב ב"הכוכב הבא לאירוויזיון" או "The Voice ישראל" משום שהוא לא יכל להוציא הגה מהפה.

6. פעם הוא הלך למנזר השתקנים והוא גרם לכל מי שהיה שם להרגיש רע ולפרוש מתפקידו. כעת המוסד הזה סגור.

7. פעם Smosh הצליחו לגרום לרד לשתף איתם פעולה באחד הסרטונים שלהם ביוטיוב, אבל הפתיח הרגיל שלהם היה צריך להיות מצולם מחדש לכבוד האירוע, משום שלא היה שום טעם בצעקה הרגילה של אנטוני – SHUT UP, אלא במקום זה הם צילמו גרסה מיוחדת ובה נאמר בכלל SPEAK UP!

8. אפילו צ'אק נוריס לא הצליח לגרום לרד לדבר.

9. מרטין לות'ר קינג אמר: "יש לי חלום", בנימין זאב הרצל אמר: "אם תרצו אין זו אגדה", ורד מפוקימון אמר: "…………….."

10. עכשיו אתם בטח שואלים את עצמיכם: "איך היטמן יהפוך את הסעיף האחרון כך שיהיה קשור לאתר מפלצות כיס? הרי תמיד הרשומות האלה מסתיימות במשהו שקשור לאתר, אבל הפעם אין לו באמת אפשרות לעשות את זה, הרי רד לא ממש מדבר, כל מה שהוא עושה זה לשתוק, מקסימום בכתב זה נראה כמו כמה נקודות". אפרופו נקודות, יש לנו חנות וירטואלית חדשה שמבוססת על האופן שבו רד מדבר, ובה תוכלו לזכות בנקודות וגם בפרסים אמיתיים. אז הנה, גם השתמשתי ברד, גם הזכרתי את אתר מפלצות כיס בצורה מאורגנת היטב מבחינה לוגית, וגם עשיתי פרסומת לפרויקט חדש. עכשיו תגיבו לרשומה ולא בנקודות 🙂

פוסטים קשורים

18 תגובות

  1. תשובתו של רד לכתבה "…."
    אהבתי את מספר 3, אשתו תרצה שהוא יהיה ככה כל הקשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *