סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חשיפת הפוסטר, המחיר וחלק מהדוכנים של כנס מפלצות כיס 4!

23.11.2016 לנצח יזכר כתאריך יציאת המשחקים החדשים "שמש וירח" (סאן ומון) באירופה, התאריך שבו אתר מפלצות כיס פרסם את תערוכת הציורים היפייפייה לכבוד דור 7, את ההגרלה שנעשתה במסגרת האתר ובה חילקנו את המשחק החדש לגולש בר-מזל, וכעת תאריך זה גם יסמן את חשיפת הפוסטר, המחיר וחלק מהדוכנים של כנס מפלצות כיס 4!

בשנה הזו היינו צריכים להתמודד עם פנייה מזיר"ה וגם עם עוד סוגייה אחת שאותה בחרתי לא לשתף אתכם. ולכן אין זה פלא שהדבר הראשון שהייתי חייב לעשות זה ללמוד לקח, וזה אומר לרכוש את התמונה של הכנס בצורה חוקית. וכן, יש לנו פוסטר רשמי לכנס שלנו ועליו מתנוססים הפוקימונים האגדיים סולגלאו ולונאלה. תודה ללוגאן קיור על היצירה הנפלאה הזו!

שנית, בעידן שבו כנס כמו "גיים אין" דרש עשרות ואפילו מאות שקלים עבור השתתפות בתערוכה, וזאת מבלי להתחשב בעובדה שרוב הלקוחות שלו הם ילדים, ויש להם גם הוצאות על אוכל, נסיעות וכיוצא בזה. ובעידן שבו להשתתף בטורניר קלפי פוקימון עולה יותר מאשר כרטיס לפסטיבל, אני חייב להישאר כאופציה השפויה. ולכן מחיר הכרטיס לכנס ישאר 40 ש"ח בלבד!

דוכנים, אני תמיד אומר: אם משהו לא שבור – אל תחליף אותו, ואם הנבחרת מנצחת – אין טעם לחילופים. פניתי לכל הדוכנים שהיו איתנו בשנה שעברה ויש לי את העונג לבשר לכם שאנימה צ'ודוקו יהיו איתנו, גיימינג לנד יהיו שם, הממלכה תהיה איתנו, Hatz, Lolita and more יבואו לכנס, והשאר עדיין לא הספיקו לענות. אז יש למה לצפות מהבחינה הזו!

פרטים נוספים על הכנס, על התוכנייה ועל כל מה שביניהם, יבואו בהמשך הדרך!
דף הכנס בפייסבוק | עמוד הפייסבוק של האתר | ערוץ היוטיוב של האתר | צור קשר איתי

פוסטים קשורים

17 תגובות

  1. שנייה התמונה הרשמית של הכנס זה גולש צייר? תזכירו לי לא להשתתף יותר בתחרויות ציור של האתר ;–;

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *