סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חדשות: פוקימונים חדשים, אתגר האי, מנהיגי מבחן, מתקפות זי ורכיבה על פוקימונים!

פוקימונים חדשים:

שם: אקזגיוטור בצורת אלולה (Alolan Exeggutor).
סוג: עשב ודרקון.
זן: פוקימון הקוקוס.
גובה: 10.9 מטר.
משקל: 415.5 ק"ג.
יכולת: Frisk.
מתקפה: .
מידע: התנאים של מחוז אלולה, אשר ניחנים בשמש חמה בכל עונות השנה, הביאו לצורה המיוחדת הזו. האנשים באלולה מחשיבים את צורה זו לצורה האמיתית של אקזגיוטור. בשונה מאקזגיוטורים אחרים, יש לו ארבעה ראשים כאשר הרביעי נמצא על הזנב שלו. הראש הזה שולט על הזנב, והוא יכול לטפל ביריבים מאחור שהראשים הרגילים לא יכולים להגיע אליהם. הוא מתמחה בשימוש הצוואר הארוך שלו על מנת להנחית מכות חזקות על היריב. לפעמים הצוואר הזה יכול להיות החולשה שלו.

שם: וולפיקס בצורת אלולה (Alolan Vulpix).
סוג: קרח.
זן: פוקימון השועל.
גובה: 0.6 מטר.
משקל: 9.8 ק"ג.
יכולת: Snow Cloak.
מתקפה: .
מידע: אומרים שוולפיקס בא למחוז אלולה ביחד עם בני האדם, אבל אז הוא עבר להרים המושלגים כדי להתחמק מפוקימונים אחרים, וכך הוא קיבל את הצורה הנוכחית שלו. הם חיים על הרים גבוהים שנשארים מושלגים לאורך כל השנה. הם חיים בקבוצות קטנות של 2-5 נפשות, והם עוזרים אחד לשני לשרוד. וולפיקס יכול להקפיא כל דבר עם הנשימה שלו שנמדדה לטמפרטורה של 50- מעלות. הוא לא מתמודד טוב עם חום. וכאשר הוא נתקל בחום, הוא מפיץ קור מהזנב שלו כדי לקרר את הסביבה.

שם: ניינטיילס בצורת אלולה (Alolan Ninetales).
סוג: קרח ופיה.
זן: פוקימון השועל.
גובה: 1.1 מטר.
משקל: 19.9 ק"ג.
יכולת: Snow Cloak.
מתקפה: .
מידע: ניינטיילס חיים על הפסגות המושלגות שנחשבות להרים הקדושים. הם נחשבים לשליחים קדושים וכשאנשים פוגשים אותם, הם מתנהגים אל פוקימונים אלה ביראה ובכבוד. האופי של הפוקימון הזה הוא מאוד עדין, והוא נחלץ לעזרתם של בני אדם כשאלה נמצאים בצרה. עם זאת, הוא לא מראה שום רחמים לאלה שמנסים להרוס לו את הטריטוריה. הוא מסוגל לייצר קרחוני קריסטל אשר מכסים את גופו. הוא יכול להשתמש בהם כדי להגן על עצמו מפני מתקפות, או לתקוף בעזרתם. הכוח של המתקפות שלו הוא חזק מספיק כדי לרסק סלעים.

שם: סנדשרו בצורת אלולה (Alolan Sandshrew).
סוג: קרח ומתכת.
זן: פוקימון העכבר.
גובה: 0.7 מטר.
משקל: 40.0 ק"ג.
יכולת: Snow Cloak.
מתקפה: .
מידע: סנדשרו ידוע בכך שהוא גר במדבריות. אבל התפרצויות של הרי געש הובילו אותו לעזוב את המדבריות ולעבור להרים המושלגים שם הוא קיבל את הצורה הזו. הגוף שלו השתנה עד מנת להתמודד עם הסביבה הלא רחמנית של ההרים הקפואים. יש לו מגן קרח שמקיף את העור שלו, וחזק כמו מתכת. הוא מצטיין בהתגוננות, אבל זה בא על חשבון הגמישות שלו, והוא לא יכול להתכנס לצורת כדור כמו סנדשרו מסוג אדמה. המשקל שלו גורם לו להיות איטי יותר, אבל הוא יכול לנוע על הקרח מבלי ליפול. כאשר הוא רוצה לנוע במהירות, הוא מחליק על הבטן שלו.

שם: סנדסלאש בצורת אלולה (Alolan Sandslash).
סוג: קרח ומתכת.
זן: פוקימון העכבר.
גובה: 1.2 מטר.
משקל: 55.0 ק"ג.
יכולת: Snow Cloak.
מתקפה: .
מידע: סנדסלאש מתפתח מסנדשרו ושיש לו גב עוקצני שמכוסה כולו מקרח. תודות לקרח, הקוצים שלו גדולים וחדים. פוקימונים אלה מתחבאים בשלג כאשר יריב חזק מגיע, והם משאירים רק את הקוצים שלהם חשופים, מה שמשאיר אותם מוכנים לפעולה. המשקל של הקרח הופך את סנדסלאש לכבד הרבה יותר מסנדסלאש רגיל, וזה הופך אותם לאיטיים יותר. עם זאת, כאשר מדובר במשטח קרח, הם משתמשים בטפרים שלהם על מנת לנוע במהירות. רסיסי השלג שנוצרים כתוצאה מהמתקפות שלו הם כל כך יפים שהם גורמים לצלמים לעשות את דרכם לפסגות ההרים ולתפוס תמונה של זה. אך סנדסלאש חי בתוך ההרים, ויש סכנה גדולה להינטש שם, כך שצריך אישור מיוחד כדי לטפס למקומות האלה.

שם: אוריקוריו (Oricorio) – סגנון פומפום / Pom-Pom Style
סוג: חשמל ומעופף.
זן: פוקימון המרקד.
גובה: 0.6 מטר.
משקל: 3.4 ק"ג.
יכולת: Dancer.
מתקפה: Revelation Dance.
מידע: אוריקוריו משנה את צורתו על ידי שתיית הנקטר מפרחים מסוימים. יש ארבע צורות כמספר האיים של אלולה, ונראה שכל אחד מהארבעה חי באי אחר. סגנון פומפום הוא מאוד ידידותי כלפי אנשים, והוא משתמש בריקוד כדי לעודד בני אדם שנמצאים במצב רוח עגום. כאשר הוא רוקד, הנוצות שלו מתמלאות בחשמל סטטי. הוא יכול לתקוף עם הנוצות האלה, ולפעמים הוא משחרר גל חשמלי חזק. יש לו את היכולת Dancer וכאשר פוקימון אחר בשדה משתמש במתקפת ריקוד, הוא יוכל לבצע את אותה מתקפה מיד לאחר מכן. Revelation Dance זו מתקפה שהוא יכול ללמוד, והיא משתנה בהתאם לסגנון הנוכחי שלו.

שם: אוריקוריו (Oricorio) – סגנון באיל / Baile Style
סוג: אש ומעופף.
זן: פוקימון המרקד.
גובה: 0.6 מטר.
משקל: 3.4 ק"ג.
יכולת: Dancer.
מתקפה: Revelation Dance.
מידע: אוריקוריו משנה את צורתו על ידי שתיית הנקטר מפרחים מסוימים. יש ארבע צורות כמספר האיים של אלולה, ונראה שכל אחד מהארבעה חי באי אחר. סגנון באיל הוא מלא ברגש, והכוח הזה ממלא את הגוף שלו כשהוא רוקד. הוא שולח מוך פלומתי לאוויר כאשר הוא רוקד. על ידי הדלקת המוך הזה, הוא מסוגל לשחרר מתקפות אש. יש לו את היכולת Dancer וכאשר פוקימון אחר בשדה משתמש במתקפת ריקוד, הוא יוכל לבצע את אותה מתקפה מיד לאחר מכן. Revelation Dance זו מתקפה שהוא יכול ללמוד, והיא משתנה בהתאם לסגנון הנוכחי שלו.

שם: אוריקוריו (Oricorio) – סגנון פאו / Pa’u Style
סוג: על חושי ומעופף.
זן: פוקימון המרקד.
גובה: 0.6 מטר.
משקל: 3.4 ק"ג.
יכולת: Dancer.
מתקפה: Revelation Dance.
מידע: אוריקוריו משנה את צורתו על ידי שתיית הנקטר מפרחים מסוימים. יש ארבע צורות כמספר האיים של אלולה, ונראה שכל אחד מהארבעה חי באי אחר. לסגנון פאו יש את הקצב שלו, מה שהופך את ההתמודדות איתו לקשה. הוא משפר את המתקפות שלו דרך ריקוד, מה שמעלה את הכוח העל חושי שלו. אומרים שהוא רוקד כדי לבטא את התודה שלו כלפי הפוקימון המגן האלוהי. יש לו את היכולת Dancer וכאשר פוקימון אחר בשדה משתמש במתקפת ריקוד, הוא יוכל לבצע את אותה מתקפה מיד לאחר מכן. Revelation Dance זו מתקפה שהוא יכול ללמוד, והיא משתנה בהתאם לסגנון הנוכחי שלו.

שם: אוריקוריו (Oricorio) – סגנון סנסו / Sensu Style
סוג: רוח ומעופף.
זן: פוקימון המרקד.
גובה: 0.6 מטר.
משקל: 3.4 ק"ג.
יכולת: Dancer.
מתקפה: Revelation Dance.
מידע: אוריקוריו משנה את צורתו על ידי שתיית הנקטר מפרחים מסוימים. יש ארבע צורות כמספר האיים של אלולה, ונראה שכל אחד מהארבעה חי באי אחר. לסגנון סנסו של אופי שקט וסגור. כאשר הוא רוקד, הוא אוסף את הרוחות שנמצאות מסביבו והוא שואל את הכוח שלהן על מנת להלחם. אנשים מקנטו אוהבים את הפוקימון הזה, משום שהריקוד שלו מזכיר להם את הבית. יש לו את היכולת Dancer וכאשר פוקימון אחר בשדה משתמש במתקפת ריקוד, הוא יוכל לבצע את אותה מתקפה מיד לאחר מכן. Revelation Dance זו מתקפה שהוא יכול ללמוד, והיא משתנה בהתאם לסגנון הנוכחי שלו.

שם: מאדבריי (Mudbray).
סוג: אדמה.
זן: פוקימון החמור.
גובה: 1.0 מטר.
משקל: 109.9 ק"ג.
יכולת: Own Tempo / Stamina.
מתקפה: .
מידע: מתפתח למאדסדייל (Mudsdale). פעם היה ניתן למצוא אותו בכל העולם עד שהוא כמעט נכחד תודות לציד. אומרים שמחוז אלולה זה המקום האחרון על פני כדור הארץ שניתן עדיין למצוא אותו בטבע. יש לו כוח על אנושי יחסית לגוף הקטן שלו. הוא מסוגל לסחוב משקל של פי 50 ממשקל הגוף שלו על גבו או בסחיבה. הוא אוהב לשחק בבוץ. קל מאוד לחיות בהרמוניה עם הפוקימון הזה, כל עוד אתה מספק לו את האפשרות לשחק בבוץ. אם הוא לא יוכל להשתולל ברפש, הוא יפסיק להקשיב להוראות המאמן שלו.

שם: מיניאור (Minior).
סוג: אבן / מעופף.
זן: פוקימון המטאור.
גובה: 0.3 מטר.
משקל: 40.0 ק"ג.
יכולת: Shields Down.
מתקפה: .
מידע: הוא נוצר באטמוספירה והוא חי על ידי שאיבת השאריות שנמצאות לידו. כאשר הוא שואב מספיק חומר, הגוף שלו נהיה כבד, והוא נופל לכדור הארץ. יש לפוקימון הזה קליפה כבדה וחזקה ומתחתיה נמצא הליבה שלו. הוא בנוי כך שאם ההגנה שלו נשברת, הוא הופך לקל יותר ואז המתקפות שלו נהיות מהירות יותר. כאשר הקליפה שלו נשברת, הליבה שלו נחשפת. אי אפשר לדעת באיזה צבע הליבה שלו תהיה עד שזה קורה. יש לו את יכולת Shields Down אשר מאפשרת לו הגנות מעולות כל עוד הקליפה שלו שלמה. זה גם מונע ממנו להיות מושפע ממצבי סטטוס. אבל כאשר כמות החיים צונחת מתחת לחצי, המגן שלו ישבר, והוא יהפך לפוקימון שמתאים יותר להתקפה.

שם: גאמשוס (Gumshoos).
סוג: נורמלי.
זן: פוקימון המארב.
גובה: 0.7 מטר.
משקל: 14.1 ק"ג.
יכולת: Stakeout / Strong Jaw.
מתקפה: .
מידע: מתפתח מינגוס (Yungoos). השיטה של גאמשוס לארוב לטרף שלו הפוכה מזו של ינגוס. בזמן שינגוס מסתובב בחיפוש אחר אוכל, גאמשוס מחכה לטרף שלו באיזור המחייה שלו עד שהוא יגיע. יש לו אופי עקשני, וזה למה הוא אורב לטרף אחד מבלי לזוז משם. כאשר השמש יורדת, האנרגיה שלו נגמרת, והוא נרדם במקום. הוא יכול לשרוד מצבים קיצונים של רעב. הוא מסוגל להמתין בלי תנועה לטרף שלו במשך המון זמן, להשגיח ולא לאכול דבר.

שם: פומנטיס (Fomantis).
סוג: עשב.
זן: פוקימון מגל הדשא.
גובה: 0.3 מטר.
משקל: 1.4 ק"ג.
יכולת: Leaf Guard.
מתקפה: Razor Leaf, Solar Beam.
מידע: מתפתח ללורנטיס (Lurantis). זהו פוקימון לילי. הוא מעדיף לעשות פוטוסינתזה בזמן היום כשהוא ישן, וכשכל העלים שלו פזורים לכל עבר. בשל הסכנה של להישאר באותו מקום למשך שני ימים רצופים, הוא מחפש את מקום השינה הבא שלו מיד כשהשמש שוקעת. עבורו, פוטוסינתזה היא לא רק מקור לאנרגיה, היא גם הכרחית עבור התפתחות. פוטוסינתזה היא מהותית עבורו והוא יתקוף את כל מי שיפריע לתהליך הזה. הוא מתמחה במתקפות במרחק רב כמו עלי תער, וקרן סולרית. מאחר והמתקפה קרן סולרית לוקחת הרבה אנרגיה, נדירות הן הפעמים שבהם נראה את הפוקימון הזה משתמש במתקפה הזו.

שם: לורנטיס (Lurantis).
סוג: עשב.
זן: פוקימון מגל הפריחה.
גובה: 0.9 מטר.
משקל: 18.5 ק"ג.
יכולת: Leaf Guard.
מתקפה: Solar Blade.
מידע: מתפתח מפומנטיס (Fomantis). הוא מושך יריבים באמצעות המראה והארומה שלו, ואז הוא מביס אותם. אומרים שהוא הפוקימון המסוכן ביותר מבין פוקימוני העשב, תודות לצבעים המתוחכמים שלו ולמתקפות האלגנטיות שלו. הוא שומר על המראה שלו על ידי סירוק מתמיד. הוא יסמוך על מאמן שיטפל בו טוב, והוא יתקשה להתחבר למאמן עצלן. הוא יכול ללמוד את המתקפה Solar Blade, מתקפה אשר משחררת קרן בצורת להב. אומרים שהלהב כל כך חד שהוא יכול לחצות סלע לשניים. אומרים שהמתקפה הזו היא ייחודית לפוקימון הזה. כדי לבצע את המתקפה הזו, הוא אוגר אנרגיה מהשמש בתור הראשון ואז משחרר את המתקפה בתור השני. הוא הטוטם של ג'ונגל לוש, האתר המרכזי של אי אקאלה. הוא ידהים מתחרים עם מתקפות קומבו מיוחד שהוא ישחרר ביחד עם בני הברית שלו.

טקס אתגר האי!

אחד מהפולחנים שהתפתחו במחוז אלולה הוא אתגר האי, הרפתקה אשר כוללת סיור בארבעת האיים, מה שמעניק לכל משתתף את האפשרות לגדול ולהיות מאמן פוקימונים טוב. בתור הדמות המרכזית של המשחקים, גם אתה תיאלץ לעבור את טקס זה.

מבחן אתגר האי – כדי להשלים את הטקס, מאמנים חייבים להשלים את המבחנים שמחכים להם בכל אחד מארבעת האיים. המבחנים האלה לא כוללים רק קרבות עם פוקימונים. הם יכולים להיות כל דבר, כמו למצוא מוצרים ומבחני ידע. ולא תוכלו להשלים אותם עם השיטות הרגילות שהתרגלתם אליהן.

פוקימוני טוטם – בסוף כל מבחן יחכה לכם פוקימון טוטם. פוקימון טוטם הוא גדול יותר מכל שאר הפוקימונים מאותו זן, והגוף שלו מואר באור מיוחד.

קומבואים מיוחדים בקרבות הצלה – כשפוקימוני טוטם נלחמים, הם קוראים לפוקימונים אחרים להצטרף אליהם. עם הצטרפותם של פוקימונים אלה, הקרב נהיה קשה יותר. לפעמים גם פוקימונים שהם לא הטוטם יקראו לבני ברית לעזור להם.

מבחנים גדולים – המבחן האחרון של כל אי נקרא "המבחן הגדול", וזה קרב פוקימונים נגד המנהיג של אותו אי. אם אותו מאמן פוקימונים יצליח לגבור על היריב שלו, הוא יוכתר בתור אחד שעבר את כל המבחנים ואז הוא יוכל לעבור לאי הבא.

מנהיגי המבחן

לכל מבחן יש את המנהיג שלו אשר תפקידו לתת למאתגרים הדרכה במהלך הדרך. כל המדריכים הם מאמנים אשר לקחו את האתגר באיים שלהם לפני מספר שנים. לאנה (Lana) מתמחה בפוקימונים מסוג מים, היא מסורה מאוד למשפחה שלה, והיא האחות הגדולה שמשגיחה על האחיות הקטנות שלה. מאלו (Mallow) מתמחה בפוקימונים מסוג עשב, היא אוהבת לבשל, אבל לפעמים נראה שהטעם שלה הוא קצת מוזר. סופוקלס (Sophocles) מתמחה בפוקימונים מסוג חשמל, הוא טוב במכניקה והוא המציא מספר מכונות. קיאווי (Kiawe) מתמחה בפוקימונים מסוג אש, ביחד עם מארוואק שלו, הוא לומד את הריקודים אשר הועברו במשך דורות במחוז אלולה.

  

מתקפות זי (Z-Moves)

אלמנט חדש שיהיה במשחקי הוידאו של "שמש וירח" הוא מתקפות זי. מתקפות אלה הן סופר חזקות ואפשר להשתמש בהן רק פעם אחת בקרב. זה קורה כאשר מאמן ופוקימונים מבקשים לעבוד ביחד, ושניהם משחררים את הכוח האדיר הזה ביחד – והתוצאה – מתקפת זי. כל הפוקימונים יכולים להשתמש במתקפות זי.

מוצרי מפתח עבור מתקפות זי – צמיד זי מתאים לפרק היד של המאמן וקריסטלי זי נכנסים לתוכו. אם פוקימון מחזיק באותו קריסטל, המאמן והפוקימון יוכלו לעבוד ביחד. ניתן למצוא קריסטלים עבור כל סוג של פוקימון והם פזורים ברחבי אלולה.

קרבות אינטנסיביים עם מתקפות זי – יש שני תנאים לביצוע מתקפת זי – פוקימון חייב ללמוד את המתקפה מאותו סוג כמו הקריסטל, וחייב להיות לו הקריסטל המתאים. כאשר מתקפה זו היא בפעולה, היא מהממת והיא ממלאת את כל המסך!

לחוות את הצמיד על אמת – חברת הצעצועים "טומי" תשחרר בעתיד את הצמידים האלה לעולם האמיתי ולמכירה. וכאשר מאמן ישתמש במתקפת זי במשחק, הצמיד שלו יזהור גם במציאות, ירטוט וינגן מספר תווים של מוסיקה. זה יאפשר לשחקנים לחוות את המשחק בצורה שטרם הייתה קודם לכן. הישארו מעודכנים בכל הנוגע למוצרים האלה.

להתקדם במשחק עם פוקי-רכיבה (Poke Ride)

עוד דבר שנודע ברחבי אלולה הוא פוקי-רכיבה (תרגום חופשי לעברית). זה קורה כאשר פוקימון מסוים עוזר לאנשים להגיע ממקום למקום; דבר שהם לא יכלו לעשות באמצעות כוח אנושי בלבד. הפוקימונים האלה לא מצטרפים לשישייה שלך, אבל ניתן לקרוא להם בכל זמן שזה אפשרי. זו שיטה מאוד מוכרת באלולה, אשר מקרבת בין פוקימונים לבני אדם.

פוסטים קשורים

36 תגובות

  1. זה מפתיע-וזה בטח מה שהם רוצים…
    אתם יכולים לסדר כבר עמוד שמסביר על הפוקימונים החדשים,עם תמונות?
    ומתי הם יכניסו את וינאסטויז (השילוב בין וינאזור לבלסטויז) למשחק?

  2. אני רק מקווה שיהיה אפשר למצוא את הפוקימונים עם צורת האלולה בצורה הרגילה גם כן.

  3. האזגיוטור החדש פשוט…
    אה…
    אני לא יודע ממש איך לתאר את זה… שילוב בין קריפי לדרפי רצח…
    אני מאוד אוהב את הרעיון של הצורות, אבל לדעתי שינויי סוג הם מיותרים לגמרי.
    תחשבו שאתם משחקים נגד מאמן ומזהירים אתכם שהוא ישלח ניינטיילס.
    איך אפשר לדעת אם זה אש או קרח/פיה?! אילו סוגים שונים וזה הורס אסטרטגיות שלמות!
    מהלכי-Z… אהבתי את זה בטירוף אבל גם זה הורס קצת את הקרב. אם מגה רייקווזה משתמש בזה? העולם מתפוצץ!
    והשם של זה קצת מחשיד… *אהמ*זייגארד*אהמ*

  4. הצורת אולולה זה רעיון פשוט נורא

    למה במחוזות הארחים אין ורק באלולה יש

    ולמה רק פוקימונים שאפילו לא הגיעו מאולולה קבילו את זה?

    הרעיון של מתקפת Z זה רעיון חמוד ואני מצפה לראות איך הוא יתפתח.

    הפוקימונים החדשים נהדרים, עליהם אין לי שום דבר רע לאמר

    ולהחליף את המוכנים במה שזה לא יהיה זה הדבר הכי נורא ששמעתי בחיי.
    הם הרסו את הרעיון בפוקימון.

  5. אין מחוזות טרופיים כמו אלולה (חוץ מהואן) זה למה יש רק באלולה.
    ומפלצות כיס אני ממליץ לכם גם להביא את המידע כתוב, יש אנשים כמו אנון שלא יודעים אנגלית.

  6. חיקויים?
    אחי אלה גרסאות-אלולה שלהם.
    הם אמורים להיות דומים. הם בערך אותו הפוקימון.

  7. איפה עוד ראינו גירסאות שונות לפוקימונים? איי תפוז! אני אומר שאלולה היא איי תפוז אבל זו דעתי ואפילו התחפושות מהסרט השני שנראות כמו טפו קוקו מעידות על כך אבל זו רק התאוריה שלי

  8. בונאה חבר'ה הם התפערו לגמרי הפעם, איזה מופרעי מחשבה הם, איזה רעיונות מוזרים ולא מוסברים, אבל זה דווקא מכניס בעניי, כי אני חולה על חידושים אבל קצת הגזימו. זה רק נותן לגיטמציה למשחקים ערוכים לשנות מראם המקורי של פוקימונים וכך גם הזוג שלהם משתנה בהתאם לצבע והמראה. אני לא אתפלא אם הם קיבלו השראה מה המשחקים הערוכים שיצאו בשנתיים האחרונות.

  9. הרעיון נחמד, אבל מה ההיגיון שבמחוז טרופי פוקימון אש הופך לפוקימון קרח? צר לי לומר אבל רק אקסגיוטור נראה הגיוני, איכשהו. אבל היחידה שבאמת נראית טוב היא לוראנטיס, וההתקפה שלה נראית מגניב.
    את המתקפות Z דווקא אהבתי.

  10. לא יודע…
    כאילו לדעתי זה באיזה מקום הגיוני ששינו את הסוג לקרח
    כאילו תכלס זה קצת נותן סיפור שונה
    ויעני לכו תדעו אם תפתחו ביצה במקום קרח יצא לכם פוקימון מסוג קרח

  11. היטמן,על זה אני יודע.
    התכוונתי לפוקימונים שנמצאים בסרטון החדש…אני פשוט מסדר לעצמי חוברת של המידע על שמש וירח…

  12. פיקאצ'ו,תזכיר לי מה היה באיי תפוז?אני לא עקבתי בשלושת הדורות הראשונים…
    על התחפושות אני יודע,אבל איזה גרסאות שונות הזכרת?

  13. אקזגיוטור – מטומטם אבל במחשבה שנייה, עץ אמור להיות גבוה.

    למה אין ביצי אקזגיוט מוארכות? כל שאר ההתפתחויות קיבלו התייחסות.

    וולפיקס ונייטיילס – מצחיק שהם מפחדים ממתקפות אש. שמחתי שנסטי לא התאכזבה מהם.

    סנדשרו וסנדסלאש – שמחתי שאוהד לא התאכזב מהם.

    אוריקוריו (Oricorio) – סגנון סנסו / Sensu Style – תכלס עשו פוקימון בשביל אש קטצ'אם.

    מאדבריי – הגיע הזמן שיהיה פוקימון חמור.

    מיניאור – זה מה שיוצא כאשר לונאטון וסולרוק מזדיינים.

    גאמשוס – גם נינטנדו יודעת מי הולך להיות הנשיא הבא של ארה"ב.

    מתקפות זי – נהדרות! סוף סוף פיקאצ'ו יהיה שמיש בקרבות תחרותיים!

    התמונה של הפוקי-רכיבה היא נהדרת. שוקל לעשות ממנה שומר מסך.

  14. פומנטיס ואת לורנטיס
    נראה מבוסס על גמל שלמה סחלבי
    (גמל שלמה בצבע ורוד בדיוק כמו פרח סחלבי)
    אפילו שמו כתוב מילה באנגלית גמל שלמה (מאנטיס-mantis)
    נראה שהורדת את הסוג חרק,
    מסום שנמאס להם ליצור שוב חרק-צמח…

    את ציפורים ריקוד מבוסס על ציפור גן עדן
    (ידוע בצבע יופי וריקוד ייחודיים שלהם)
    וכול אחד יש סגנון ריקוד משלו בריקוד עממי
    אש – ריקוד מארץ ספרד, ריקוד פלמנקו
    חשמל – ריקוד של מעודדת אמריקה
    רוחות – ריקוד מארץ יפני
    על חושי – ריקוד מארץ הוואי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *