סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

שמות של פרקים חדשים נחשפו (מכיל ספוילרים לאנימה של פוקימון)

תרגום עברי: עימות יריבים! אש נגד סוייר!
שם אנגלי: Rival Showdown! Ash VS Shota!
מספר פרק: 26.
עלילה אפשרית: סוייר יופיע פעם אחת נוספת באנימה וישיג לעצמו צוות חזק, מגוון וקטלני יותר של פוקימונים, וזה כולל את: ספטייל, קלוויצר, דאבלייד וזה בנוסף לשלגון וסלרפאף שיש לו בשישייה. סוויר ילחם נגד אש בקרב מרובה פוקימונים ובסופו נראה שהוא יפסיד.

תרגום עברי: קרב מכון סנובל! שדה קרב של קרח!
שם אנגלי: Snowbelle Gym Match! A Battlefield of Ice!!
מספר פרק: 27.
עלילה אפשרית: אש יגיע למכון סנובל ויאתגר את מנהיג המכון וולפריק, שמתמחה בסוגי קרח. נראה שלמנהיג המכון יש את הפוקימונים אוואלוג ואבומאסנו ולפי השם של פרק 29, נראה שאש מפסיד בקרב הזה.

תרגום עברי: החורשה המפותלת.. השחר של התפתחות!
שם אנגלי: The Winding Woods… The Dawn of Evolution!
מספר פרק: 28.
עלילה אפשרית: אש הולך לאיבוד ביער שבו הולכים לאיבוד הרבה פוקימונים והחבורה נורא מודאגת שהוא לא חוזר למרכז הפוקימונים במשך כל הלילה. הם יוצאים על מנת למצוא אותו. איזו תשובה אש ימצא בתוך היער הזה?

תרגום עברי: גרנינג'ה אש נגד מגה אבומאסנו! כוכב המים הענק מופעל!
שם אנגלי: Ash Greninja VS Mega Abomasnow! The Giant Water Shuriken Triggers!!
מספר פרק: 29.
עלילה אפשרית: אש חוזר להלחם נגד וולפריק, מנהיג מכון הקרח, ונראה שהפעם עם גרנינג'ה אש לצידו הוא מצליח לבצע את המלאכה, הוא מנצח את הפוקימון מגה אבומאסנו ומקבל את התג השמיני והאחרון שלו.

תרגום עברי: למצוא את קארבינק! גודרה ודדנה!
שם אנגלי: Find Carbink! Goodra and Dedenne!!
מספר פרק: 30.
עלילה אפשרית: כולנו יודעים באיזה דדנה מדובר, ולכולנו עולה אסוציאציה משותפת כשמדובר בגודרה, מה שמעלה את האפשרות המאוד וודאית שגודרה של אש יחזור אליו. עדיין לא ידוע אם זה למספר פרקים או לתמיד. כך או כך, יהיה מעניין.

פוסטים קשורים

13 תגובות

  1. פאק! זה עומד להיות אדיר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    גודרה חוזר וגם אש גרנינג'ה נגד מגה אבומסנו, אני לא יכול לחכות!

  2. Avatar מגה מלואטה Y (לשעבר מגה מלואטה, מלואטה וסלבי הלוואי) (סוף סוף החלטתי איזה מהמגות אני רוצה להיות) הגיב:

    פרק 26: ראיתי את הפריוויו, זה יצא ביום חמישי! לא יכולה לחכות לראות את אש גרנינג'ה מכסח למישהו את הצורה שוב (או לראות את אש מאבד הכרה שוב, גם זה עובד XD)
    פרק 27: יואו סוף סוף! כמה זמן אנחנו חייבים לחכות רק כדי שאש סוף סוף ישיג את התג השמיני שלו!
    פרק 28: הסיכויים שהעלילה הזאת תקרה בפעם ה-10,000? לא נראלי כי כבר היה לנו איזה שניים כאלה בסדרת XY… אני אומרת שאחד מהפוקימונים ייתפתח, אולי ברייקסאן לדלפוקס…
    פרק 29: כוכב המים הענקי… מתכוונים לאחד שהיה בפרק 25 (סליחה על הספויילרים, תראו את הפרק הוא אדיר רצח). נראה לי שזאת תהיה המכה הסופית ונראה לי שאש לשם שינוי לא יאבד את ההכרה כמו שקרה בפעמיים האחרונות שבהן הוא הפעיל את אש גרנינג'ה…
    פרק 30: תיאוריה שלי: די ברור על איזה דדנה מדובר, די ברור על איזה גודרה מדובר, והקארבינק זה בטח הלך לאיבוד לשומר יערות הזה יחד עם גודרה ודדנה והם ינסו למצוא אותם. ואז נתפלל לארסיאוס שגודרה חוזר לאש.

  3. לגבי פרק 26: הפרוויו כבר יצא, שם הפרק נחשף דיי מזמן.
    פרק 27: בגלל שיש עוד פרקים שבהם אש נלחם במכון דיי ברור שהוא יפסיד פה.
    פרק 28: אחרי שאש יפסיד, הוא יגיע לכפר הפוקימונים, שזה מקום ליד העיר סנובל באקס ו-וואי שצריך ללכת אליו ולמצוא בו את מנהיג המכון לפני שלנחמים נגדו. לפי התקציר של הפרק, נראה כי אש הולך לאיבוד ביער, והחבורה מחפשת אותו. שמה הוא אמור למצוא את התשובה ולהבין מה הוא צריך לעשות בקרב המכון שלו נגד וולפריק, אחרי ההפסד שלו בפרק הקודם.
    פרק 29: אוקיי התקציר של הפרק הזה אומר שזה עומד להיות הפרק הכי אדיר בתולדות XYZ עד כה:
    לאחר שהוא תקשר עם הפוקימונים ביער, אש התבגר קצת יותר (!!!!!). כעת כבר לא אבוד בשאלה מה לעשות, הוא מתחיל קרב נוסף. אש מזמן את כל מה שהוא צבר במסע הזה: הידע, הניסיון והזכרונות עם הפוקימונים שלו.
    אבל האויב האולטימטיבי מופיע לפניו: מגה אבומסנו.
    נראה שמגה אבומסנו של וולפריק ידחוף את אש וגרנינג'ה לגבול שלהם שוב, והם יילחמו בקרב המכון הכי אפי איי פעם!!!!!!!!
    נראה כי הפרק הזה יסכם את העלילה של אש וגרנינג'ה, שבא הראו את ההתקדמות של אש וגרנינג'ה והשליטה שהם צוברים בטסנרפורמציה הזאת, מהקרב החוזר עם אלאן ועד השליטה המוחלטת בצורת המאה אחוז של אש-גרנינג'ה, מה שכנראה שאש וגרנינג'ה יצליחו לעשות בפרק הזה. זה עומד להיות אפי כל כך! אני גאה מאוד באש ובגרנינג'ה.
    פרק 30: נראה שמהפרק הזה החבורה מחליטה לחזור ללומיאוס סיטי (עדיין לא ברור למה) והם מחליטים לעצור בדרך בביצות ולבקר את גודרה (זה הגודרה של אש!!! זה מאושר!!!) אבל כשהם מגיעים, הצרות מגיעות אחריהם: קארבינק יחידי מתחיל להשתולל ולעשות בלגאן בביצות, אז אש וגודרה מגייסים את פוקימוני הביצות לעזור להרגיע את קארבינק.
    ואם אתם רוצים הוכחה לתקצירי הפרקים:
    https://m.reddit.com/r/pokemon/comments/4iadb4/anime_spoiler_two_new_episode_titles_holy_damn/

  4. לא, צוות פלייר כרגע עושה ניסויים במר בלופר. נתנו לנו לראות קצת מהניסויים שלהם בפרק של בארבראקל וכנראה בעוד כמה פרקים, וייתנו לנו לראות עוד מזה בפרק של שוטה.
    אבל העלילה האמיתית של צוות פלייר לא תתחיל עד שהעלילה של גרנינג'ה תיגמר, והיא תיגמר כנראה בפרק של קרב המכון האחרון של אש.
    ככה שיש לנו עוד קצת זמן, אבל זה יגיע.

  5. Avatar מגה מלואטה Y (לשעבר מגה מלואטה, מלואטה וסלבי הלוואי) (סוף סוף החלטתי איזה מהמגות אני רוצה להיות) הגיב:

    בלייז- נראלי שעלילת גרנינג'ה תוביל לעלילת צוות פלייר…

  6. זה הזוי שהעלילה של גרניגה או אייך שלא קוראים לו לא הסתיימה וכבר צוות פלייר הופיע במספר פרקים

  7. טוב הם עושים לנו סוג של בילדאפ לעלילה של צוות פלייר, זו הסיבה שהם הופיעו.

  8. אני לא יודע למה, אבל יש תחושה שנאנדו (המאמן מסינו שהשתתף גם במכונים וגם בתחרויות), קונווי (המאמן מסינו שנהג להבהיל את דון ושעשה לאש בליגת סינו את הקטע הזה של ה- Trick Room עם הדאסקנואר שלו) ווירג'יל (המאמן מיונובה שהשתמש באיבילושנים- Eeveelutions וניצח בליגת יונובה) ישתתפו גם בליגת קאלוס באנימה.
    לעוד מישהו יש תחושה דומה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *