סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

נינטנדו דיירקט 26.2.2016: פוקימון שמש ופוקימון ירח!

כעת זה רשמי, משחקים חדשים של פוקימון יצאו ב2016.

פוקימון שמש (Pokemon Sun) ופוקימון ירח (Pokemon Moon).

משחקים אלה מתווספים לפוקימון GO ופוקימון טורניר פוקן שאמורים לצאת השנה.

אין מידע בנוגע לשאלה: האם מדובר בדור 7 או שמא מדובר בחידושים לדור 6.

ונכון לעכשיו, אין תאריך יציאה מדויק מלבד שנת 2016.

פוסטים קשורים

33 תגובות

  1. אני לא מאמין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    פוקימון שמש וירח?!
    למה לעזאזל הם לא מסיימים את דור שש כמו שצריך?

  2. דור 6 הדור שהבטיח הכי הרבה וקיים הכי פחות
    נתחיל מהפוקימון החדשים והטיפשים , למשחקים שחוץ מגרפיקה ואפשרויות מדהימות וחדשות לא עשו הרבה – כן היה חידוש מבחינת המשחקים אבל המשחק עצמו (הסיפור והפוקימונים) לא גרמו לי להגיד WOWW

  3. הוספתי את הטריילר.

    שמוליק – אני חושב שדור 6 הוא אכן החמצה כי יש כל כך הרבה מה לדעת עליו, ואני מרגיש שרק אתמול צצו המשחקים של XY ועדיין לא גילינו עליהם כלום.

    אנונימוס – בפוקימון אין היגיון. גם למיו היה תפקיד עד שבא ארכיאוס וניסה לגנוב לו אותו. יהיו ירח ושמש אחרים.

  4. חברה, זה דור שביעי, אבל תסמכו עליי, אתם לא תוכלו לומר שדור שש היה אכזבה אחרי דור שבע. הם מתכוונים סוג של לחבר את הדורות האלה, והעלילה של דור שבע תיכנס, תשתלב ותסכם את העלילה של דור שש. זייגארד המושלם, פלואט, אייזי, מגה התפתחות, מלחמת 3000 השנים, הנשק האולטימטיבי וכל בולשיט אחר שלא ציינתי פה, הדור הזה והמשחקים האלה יסכמו לנו את הדור הזה בדרך הכי לא צפויה שיש.
    שאפו נינטנדו, שאפו.

  5. מקווה לדור עם עיצוב עם סטייל ומראה שמושך לשחק ושורשים רחבים, כי הדור השישי היה די מעט פוקימונים ולא התחברתי לסוג פיה בכלל, וגם הרבה היו עם עיצוב חסר טעם על גבול המכוער.

  6. לידור-לא שאפו!ממש לא!אני מקווה שהטריילר הוא זיוף כי ככה הוא נראה הדמויות נראות הרבה פחות איכותיות וגם ההתחלתיים וההצוגת של ההתחלתיים נראות ממש מזוייפות ועלובות ומה שאני מפחדת ממנו זה שהם ישלבו את כל הדורות כי זה יכול להכין אותנו לעובדה שניטנדו סיימו עם פוקימון והם רוצים לסגור את הבסטה!
    חוץ מזה אולי למשחקים לא הייה הרבה מה להציעה אבל לגבי האנימה אלו אחת הסאגות הכי טובות שראיתי!!הקרבות עם אפקטים מעולים והתנועות של הפוקימונים נהדרות הדבר היחיד שאני לא אוהבת זה האופי של אש בפרקים האחרונים שהיו אבל ברוב הסאגה הוא עדיין הייה אש המוכר.הקרבות היו כל כך מרגשים כאילו בכלל ראיתם את הקרב הראשון שלו נגד קלמנוט??הם גרמו לפוקימון פשוט כמו בלנבי להראות באדאס!!

  7. יודר – הטריילר הזה הוא ממש לא זיוף מחורבן, זה רשמי, זה נינטנדו דיירקט. זה 100% אמיתי. אני לא מבין מה את חובת שעלוב, כי כמעט ולא ראינו כלום מהמשחק, ונינטנדו לא ישלבו את כל הדורות כעי זה ייצור משחק ענקי ומוזר, הם רק משלבים את שני הדורות האלה.
    פוקימון אקס ו-וואי היו דומים למשחקים של הדור הראשון בהרבה דרכים, וזה היה במכוון – הם הולכים לעשות פה מה שהם עשו עם זהב כסף וקריסטל וימשיכו את קאלוס במחוז החדש ובדור החדש, רק שהפעם הם גם יסגרו את כל הקצוות הפתוחים שנשארו. ואני יכול להבטיח לך שזה הולך להיות מדהים.
    ואין לי ממש מושג מה יקרה באנימה, אולי הסאגה של אקס ו-וואי תתחבר לסאגה של שמש וירח? ואולי אפילו סרינה תישאר? אני לא יודע, אבל את יכולה להיות בטוחה שזייגארד עדיין ישחק פה תפקיד חשוב, אז את יכולה להיות בטוחה שזה הולךל להיות מגניב.
    אבל דבר אחד את צריכה להבין, וזה שגם כשהסאגה תיגמר הסדרה לא תדרדר, אלא תמשיך לעלות. אם הסאגה הזאת הייתה מדהימה, והיא כן, הבאה תהיה אפילו יותר.

  8. לגבי הדור השישי, צודקים זה די מאכזב אבל לדעתי, הטעות הכי, אבל הכי גדולה במשחקי פוקימון הייתה הדור הרביעי. חצי מהפוקימונים שם היו התפתחויות או תת התפתחויות של פוקימונים אחרים מדורות קודמים!
    ולגבי סרינה, זה בדיוק מה שעשו עם ברוק ובסוף הוא יצא לגמרי (ואני לא מבין למה להם לעשות את זה, יש אנשים שאוהבים אותו אפילו יותר מאש!).

  9. תקשיב היטמן אחי חברת נינטנדו שלחו לי גם במייל שיוצאים המשחקים כחול אדום וצהוב השנה גם ל-3DS ככה שהשנה יצאו 5 משחקי פוקימון!!!
    נודר לא משקר ולא שמועה אם אתה רוצה הוחכה אני יכול לשלוח לך את המייל שהם שלחו לי!!!

  10. רגע, מה?!
    כבר עברו 2 וחצי שנים?!
    ווואו… אני זוכר כשרק הגעתי לאתר לקראת מתי שפוקימון X ו-Y יצאו…

    הזמן עובר מהר.
    גם יש לי תמיד את הטיימינג שאני מתחיל להתעניין במשהו, ואז אני מגלה יום אחרי זה שמשהו חדש גדול עומד לצאת בנושא… זה קרה לי כבר עם גודזילה והסרט של 2014, עם פוקימון כבר פעמיים ועם עוד הרבה דברים…

    בכל מקרה, אני מחכה לראות את המשחקים! 🙂

  11. (סליחה, שכחתי לכתוב בתגובה הקודמת)
    אני בטוח ב-90% שמדובר בדור חדש.
    תשימו לב שהם לא מציינים את הרימייקים כמו אדום אש או אלפא ספיר… וגם לא את שחור ולבן שתיים למשל.
    אז סביר להניח שמדובר בדור חדש…

    חוץ מזה, באמת נינטנדו?! נגמרים לכם הצבעים אז אתם עוברים לאותיות, ואחר כך לגופים שמימיים?!
    מה יבוא אחר כך? פוקימון שולחן וכיסא?

  12. לגבי הקטע עם האותיות, כשחושבים על זה, יש גם מניע נסתר מאחורי זה.
    תחשבו רגע, האותיות x ו- y לפעמים מתקשרות עם ציר ה- x למרחק וציר ה- y לגובה וזה בדיוק מה שקורה כאן- זרניאס על היבשה (כמו ציר x) ואיוולטל באוויר (כמו ציר y).
    ולדעתי האישית, הקולות של הפוקימונים במשחקים (כשהם נכנסים לקרב) צריכים להיות כמו באנימה (וגם במצבים אחרים).

  13. ברגע שזה יצא אני אבדוק איזה פוקימונים יש באיזה משחק ולפי זה אני יחליט נראה לי מון יהיה הכי "טוב"

  14. סמתם לב בראש של סטארלי יש צורה של התחתית של הסמל של פוקימון ירח
    file:///C:/Users/%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%99/Desktop/%D7%9C%D7%9C%D7%90%20%D7%A9%D7%9D.png

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *