סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון השבוע #3 – פוניטה

היי כולם, זה שוב אני – יונתן!
בגלל שב"פוקימון השבוע" הקודם מספר הגולשים שהתחברו היה 77 ופוניטה היא מספר 77 בפוקדקס, אז החלטתי לרגל זה ש"פוקימון השבוע" הפעם יהיה פוניטה!

פוניטה

פוניטה, פוקימון סוס האש הוא פוקימון מסוג אש. יש לו רק התפתחות אחת – ראפידש, ושניהם מהדור הראשון. שמו בא מהמילה "פוני".

יכולות

לפוניטה יש שתי יכולות. הראשונה, היא Run Away שנותנת לו את האפשרות לברוח מכל קרב שהוא אינו קרב מאמנים. היכולת הזו אינה אפקטיבית בקרבות Wi-Fi, אך עם זאת, כשהולכים בשדות ורוצים להימנע מקרבות עם פוקימונים, אז היכולת הזאת היא האופציה המושלמת. היכולת השנייה יותר אפקטיבית היא נקראת Flash Fire והיא גורמת לכך שכשפוניטה נפגע ממתקפת אש, מתקפות אש לא משפיעות עליו יותר, ומתקפות האש שלו עושות נזק פי 1.5 . היכולת הזאת היא גם לא טובה במיוחד בגלל שאין אפשרות לגרום ליריב לתקוף אותך במתקפת אש. כך שבקיצור, פוניטה הוא לא אשף היכולות.

סטטוסים

הסטטוס הבולט אצל פוניטה הוא המהירות. הסטטוס הבסיסי של פוניטה במהירות הוא די מרשים, מה שאומר שאם תחשבו על לתקוף ראשון, אז יש סיכוי סביר שזה יקרה. ואם כבר לתקוף ראשון, אז דעו שהסטטוס השני הכי חזק אצל פוניטה הוא ההתקפה. ההתקפה של פוניטה יחסית מרשימה לעומת שאר הסטטוסים. ככה שאם תתקפו במתקפת אש פיזית, כשFlash Fire פועל, אתם יכולים לצפות להרבה מאוד נזק. ההתקפה המיוחדת וההגנה המיוחדת הם הבאים בתור מבחינת חוזק, ולכן עדיף לכם לתקוף עם מתקפות פיזיות כשמשתמשים בפוניטה, אבל בכל זאת, הוא לא סיכוי אבוד כשמדובר במתקפות מיוחדות. הסטטוס הבא שלו הוא נמוך במיוחד והוא ההגנה הרגילה. אל תסמכו על פוניטה בכל מה שקשור להגנה, שלא נדבר על הסטטוס הנמוך ביותר – החיים, שהם נמוכים ברמה קריטית. בקיצור, תנו לפוניטה לתקוף פיזית ומהר, לפני שהיא תהפוך לערמת גחלים.

איפה ניתן למצוא אותו במשחקים?

בכחול ואדום, ניתן למצוא את פוניטה בארמון הפוקימונים (Pokemon Mansion) בכחול ניתן להשיג אותו רק מהחלפה. בצהוב ניתן למצוא את פוניטה בדרך 17. בכסף, זהב, קריסטל, לב זהב ונשמת כסף ניתן למצוא אותו בדרכים 22, 26, 27, 28 ובהר סילבר. ברובי, ספיר וברקת, לעומת זאת, ניתן להשיג את פוניטה רק בהחלפה. באדום אש וירוק עלה ניתן למצוא אותו בהר אמבר ובדרך קינדל.  ביהלום ופנינה ניתן להשיג את פוניטה בדרכים: 206, 210, 211, 214, 215. בפלטניום ניתן להשיג אותו בדרכים 206, 207 ,210.  בשחור ולבן רק על ידי רבייה של רפידאש.

כאן נגמר פוקימון השבוע להיום.
אני מקווה שתקראו, תגיבו ותציעו פוקימונים לפעם הבאה.
בברכה, יונתן scizor-x

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. אתה צודק בהחלט.
    אבל בכל זאת, היכולות של פוניטה תלויות מדי ולכן לא מומלצות.
    פוניטה טובה מבחינת יכולות, כמו שכתבתי, לקרבות מול מאמנים שיודעים שיש להם פוקימון אש או קרבות בטבע.

  2. הפוקימון הכי טוב שהוא לא אגדי מבחינתי הוא ארקניין. הסטטוסים שלו הם שמונים ומעלה כך שההרכבות שאפשר לעשות איתו ממש טובות. אשמח אם הוא יהיה פוקימון השבוע מתישהו בקרוב.

  3. שניהם פוקימונים שאני כבר תכננתי לעשות עליהם דף.
    אני אעשה עמודים עליהם בקרוב אבל בשבוע הזה אף אחד מהם לא יהיה….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *