סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סיקור: טורניר TCG של פוקימון בחנות פריק לכבוד חג החנוכה!

אתמול קניתי ארבעה בוסטרים של חבילת BREAKthrough ובאחד הקלפים ראיתי אותו. זה היה מגה מיוטו Y. אנשים קפצו במקום, התלהבו וביקשו שאתן להם אותו. עמוק בתודעה ידעתי מה אני באמת רוצה לעשות עם הקלף הזה. רציתי לשרוף אותו, לקרוע אותו וגם לצלם את התגובות של האנשים כשאני עושה את זה. אז מה אני עשיתי בתכלס? השארו ותבררו!

אתמול נערך טורניר TCG של פוקימון בחנות פריק ת"א לכבוד חג החנוכה. 16 מתמודדים הגיעו וביניהם היו גם טל, אמיר, ויקטוריה, רועי, דן, גל, מאור, אוהד, רותם, ועוד אנשים רבים וטובים. מה שאהבתי במיוחד הפעם, מלבד לראות את כל החבר'ה, זו ההבנה שהליגה הזו היא חזקה מתמיד, דבר שלא כזה מובן מאליו, כי לפי הרשומות באתר, היא הוקמה אי אז בתאריך 22 ביוני 2013, משמע היא שורדת כבר קרוב לשנתיים וחצי וכל הכבוד לכל מי שתורם להצלחה הזו.

אני שיחקתי בדק מדיצ'אם + הולוצ'ה והוא היה כשלון חרוץ. הפסדתי בכל קרב והנצחונות היחידים שלי הוענקו לי כתוצאה מכך שמישהו אחר פרש, או כאשר נלחמתי במישהו לא במסגרת הטורניר הרשמי של פריק, אלא רק בקרבות ידידותיים. אבל מצד שני, יצא לי לראות כמה דברים משעשעים, כמו: ויק אוכלת סופגניה דרך האף, את ההתנפלות חסרת המעצורים כאשר הודעתי לאנשים שכל שאר הקלפים (מלבד מגה מיוטו Y) שהיו בבוסטרים שלי הם ניתנים ללקיחה, והיה גם איזה ילד אחד עם אנרגיות בלתי פוסקות! זה היה פשוט מדהים, ומצחיק ומחריד לצפייה!

תוצאות: כולם קיבלו סופגניה, ילד אחד חמוד וג'ינג'י זכה בהגרלה של הבליסטר, וטל, מאור, דן ואוהד הגיעו לגמר. לאחר שזה הסתיים, התבררה התוצאה הסופית: טל זכה במקום הראשון עם 7 מטבעות פריק (175 ₪) לרכישה בחנות, מאור עם 5 מטבעות פריק (125 ₪), ודן ואוהד עם שני מטבעות לכל אחד (50 ₪). לאחר מכן גם נערך דראפט, אבל לפי השמועה, הוא לא ממש שוחק.

תודה רבה לכל מי שהגיע והשתתף בטורניר. תודה מיוחדת גם לחנות פריק ולצוות הנהדר על כל ההשקעה. ולמרות שכבר היינו במצבים שהצלחנו לאסוף 250 אוהדי פוקימון למקום אחד, אנחנו עדיין מרגישים כאנדרדוגים, וטורניר כמו זה מחזק את הטענה שיש קהילה, היא פעילה ואם רק רוצים אז הכל אפשרי. זה בהחלט מחמם את הלב. ולגבי מגה מיוטו Y, תשאלו את ויק…

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. הקטע של הסופגניה היה באמת מצחיק,חצי נחנקתי משאיפת אבקת סוכר ..
    טוב,תודה על המגה מיוטו Y בכל זאת והדק מדיצ'אם שלך ממש לא היה כישלון,פשוט צריך שחקן טוב לזה.
    (למי שלא הבין/מכיר אותי אני ויק,זאת שאיימה על יוסי במכות מנות אם הוא יעשה משהו לקלפים!)

  2. הרגע הזה שרואים רק את השעיר שלך בתמונות
    לפחות ראו את הדק בוקס שלי ואת האוניקס הגדול שלי

  3. כל הכבוד
    לא ידעתי שאתה משחק TCG
    נשמע שהיה כיף
    מחכה לשריפת הקלפים הבאה D:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *