סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הפרויקט של אנסטסיה 15

שם: גורם (GORM).

סוג: חשמל ואבן.

מראה: ישות חזקה והרסנית שמושכת אחריה ברקים וסופות מהמקום שהוא מגיע אליו, יש כאלה שמכנים אותו אל שמודיע על דברים רעים שקראו באיזור שהוא היה בו.

מתקפה מיוחדת: סופת ברקים – במתקפה הפוקימון שולח סופה חומה וגדולה שממנה יוצאים אלפי ברקים אל עבר כול הזירה, פוגע בכל המשתתפים פרט לפוקימון עצמו. סיכוי גדול שיהיו כאלה פוקימונים שיהיו משותקים לאחר המתקפה.

שם: לייטרו (LIGHTROW).

סוג: פיה ואור.

מראה: הוא יצור בעל גוף עם שתי ידיים בלבד, תמיד יראו אותו מחזיק את עצמו באיזון בעזרת הראש והזנב שמכוון את הגוף. בעל חץ וקשת מיוחדת שעשויה מאור מוצק שיכולה לשגר קרני אור הרסניות לכיוון היריב ברצף כול כמה פעמים.

מתקפה מיוחדת: הבזק קשת – במתקפה הוא יורה מספר פעמים (עד 5) מהחצים שלו אל עבר היריב, המתקפה מסוג אור ויכולה לעשות נזק שיתוק לאחר כמה פעמים מהצריבה.

שם: מנייאל (MANYAL).

סוג: אור וחרק.

מראה: לאחד הזה יש מראה מלכותי שהוא מלביש על עצמו כדי להראות שהוא יותר חזק מבחינת ההתנסות בקרבות. בעל שש רגליים והשתיים הקדמיות בעלות להבים חדים שמסוגלים לחתוך אפילו מתכת.

מתקפה מיוחדת: להב אור – במתקפה הוא מוציא את שתי ידיו הקדמיות מול כיוון היריב ומתחיל "לחתוך" את האוויר ככה שיצאו מהלהבים אורות חדים במיוחד שיעשו נזק במשך 3 תורות.

שם: פרוזאין (FROZEN).

סוג: קרח ורוח.

מראה: רוח מיסתורית שתמיד מושכת אחריה פתיתי שלג מאחורי הגב ומשאירה שבילי קרח בכול מקום שהיא הולכת. היא קרה ורגועה.

מתקפה מיוחדת: קיפאון זירה – מתקפה עם 50 אחוזי הצלחה. אם היא תצליח היא תפגע בכל משתתפי הזירה ברוח קרה מלבד הפוקימון עצמו. יש סיכוי גדול שאף תקפיא את הפוקימונים בזירה לזמן מה.

שם: סייט'אי (SCYTHEYE).

סוג: אבן ומתכת.

מראה: יצור מוזר ומעוות בעל טבעות ואבנים מעופפות מסביבו בלי כוח המשיכה. בעל שתי עיניים שונות שרואות דברים בצורה אחרת זו מזו והכיוון שאליו פונה החרמש שעליו הוא מוחזק יראה מה האמת ומה השקר בזירה.

מתקפה מיוחדת: טוויסטר גורלי – במתקפה החרמש של הפוקימון מסתובב במהירות אל עבר היריב וחותך אותו מכמה צדדים, העין מהצד הנגדי של החרמש באותו זמן מזהה אם הפוקימון שעומד מולה הוא אמיתי או מזויף, היא מסוגלת לזהות אם הפוקימון לובש על עצמו צורה של פוקימון אחר (כמו שדיטו או זורוראק לובש על עצמו).

פוסטים קשורים

14 תגובות

  1. הציורים מאוד יפים, וגם אני הכי אהבתי את לייטרו. אבל איפה העיניים של סייט'אי? פרוזאין מסתורית מאוד, מנייאל נראה חזק ומעניין מאוד, אני לא יודע איך לתאר את לייטרו, וגורם נראה אגדי, חזק מאוד, קצת מסתורי ומעניין.

  2. וואו, כולם נראים פה כמו אגדיים. הפוקימונים האלה מבוססים על משהו אמיתי? נניח, על אגדה או חפץ או חיה מסוימת.

  3. שמחה שאהבתם אחרי מלא זמן שלא פורסם נסטיצירה XD

    העיניים של סייט'אי נמצאות למטה, יש עין אחת עגולה ועין אחת אמ…מצרית? (או שאיך קוראים לכאלה עיניים?)

    ובעיקרון ביססתי רק שניים על דברים בעיקר את גורם ביססתי על זאוס וג'ספר מסטיבן יוניברס (כן כן ברצינות )

    ואת פרוזאין ביססתי בעיקר על מלכת השלג ונשף

    ושוב תודה לכולם על התגובות (^v^)

  4. וואו ממש ממש יפה!
    אתן דעתי על כל אחד

    גורם – הלוואי שיהיה כזה במשחק, העיצוב נראה כה חזק וקשיח אך גם מהיר וקטלני ובנוסף לזאת גם אצילי ומעודן, שילוב סוגים מיוחד מאוד וממש ממש ממש לא הייתי רוצה להיתקל במתקפה המיוחדת שלו (ממש לא)

    לייטרו – העיצוב הזה ממש מדליק וחמוד! החיה הפרוותית שעומדת על הראש ממש מדליקה והתוספת של חץ וקשת הופכת את זה למאוד מקורי ומעניין! (לעוד משהו בא כזה כחיית מחמד?)

    מנייאל – בכנות, אהבתי את השאר הרבה יותר, אך בתור מעריץ מושבע של פוקימוני חרק גם הוא די מגניב.

    פרוזאין – let it go! let it go! (אפילו השם שלה כמעט כמו השם של הסרט), אבל היא באמת קצת מזכירה לי את המלכה מפרוזן. ועכשיו ברצינות, זה עיצוב ממש יפה, כאילו לקחת את העיצוב והביסוס של פרוסלס ושיפרת אותם פי עשר.

    סייט'אי – האהוב עליי מכאן, הוא כל כך איחודי ומקורי וגם מה שכתבת עליו ועל המתקפות שלו היה כל כך מעניין! שליח האמת ההרסני של הגורל המתעמר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *