סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חדשות פוקימון: 9.3.2015

שלום רב!

– – – – –

קנדי קראש גרסת פוקימון!

הפרק החדש של Pokémon GetTV הודיע על החלוקה הראשונה של המשחק "פוקימון שאפל" (Pokémon Shuffle). ניתן להוריד את המשחק דרך האי-שופ בחינם, דרך הקוד הבא – 20150007. החלוקה תהיה אפשרית עד 30.4.2015. מי שלא ידוע, אז "פוקימון שאפל" הוא המשחק המקביל לקנדי קראש. בנושא דומה, נכון לתאריך 4.3.15, המשחק "פוקימון שאפל" הגיע למיליון הורדות.

– – – – –

עדכון שהורס לשחקנים תחרותיים את המשחק!

עדכון חדש לקונסולות ה3DS יצא לאור. מדובר בגרסה 9.5.0-23 והיא אמורה לשפר את ביצועי המערכת, ולתקן כמה דברים קטנים שאמורים לשפר את חווית הגולש. מספר שחקנים גילו שהעדכון נוצר על מנת לא לאפשר לשחקנים לקבל, ליצור ולהחליף פוקימונים פסולים. כך שההחלטה האם לשדרג תלויה אך ורק בכם.

– – – – –

אז האם הוא UBER או לא?

במהדורה הקודמת עלה עדכון על מצבו של מגה מטאגרוס והאם הוא UBER או לא. ההחלטה הסופית התקבלה ועל פי חוקי סמוגון, הפוקימון מגה מטאגרוס הוא עדיין OU, כך שהוא ניתן לשימוש. הנה המפרט השלם: מספר המצביעים החוקים: 335 איש. מספר הצבעות: 314 פעמים. מספר הפעמים הוא קיבל באן: 180 פעמים. מספר פעמים שהוא לא קיבל באן: 134 פעמים. מאחר ואחוז המצביעים לבאן הוא 57.3% ולא 60%, הוא נשאר שחיק. [טיפ שימושי נגדו: לאנדורוס עם רעידת אדמה]

– – – – –

הופה, היי, הגיע הטריילר!

טריילר חדש יצא לסרט ה18 של פוקימון, "שד הטבעות המקושתות: הופה". בסרט רואים את הפוקימונים האגדיים השונים מגיעים בעזרתו האדיבה של הופה ונלחמים אחד בשני. כמו כן, נחשפו שלושה דמויות: הראשונה היא מארי, אחותו של בארזה, והם חיים ביחד עם הופה בעמק ארקהי. השני הוא בארזה, הוא זה שמצא את בקבוק הכלא של הופה במדבר. והשלישי הוא דמות המטייל שמוצגת בפוסטר כמי שאוחז בבקבוק הכלא של הופה. לכאורה, הוא כלא את הפוקימון לפני 100 שנים.  

הנה הטריילר להנאתכם!

https://www.youtube.com/watch?v=1BfOfo-Cxsc

– – – – –

יש לנו גם חדשות מקומיות:

ביום הבחירות יערך בנקסוס טורניר משחק קלפי ההחלפה של פוקימון. הטורניר יערך ב17.3.15, בשעה 11:00, ברוטשילד 26, בראשון לציון. בטורניר הזה שחקנים מתבקשים להביא חבילות קלפים מוכנות מהבית. עלות הטורניר הוא על סך 40 ש"ח ועל כל משתתף יתווספו שני בוסטרים של פרימל קלאש. לדף האירוע לחצו בבקשה כאן.

עוד בגזרה הישראלית, יערך ביום הבחירות טורניר משחק קלפי ההחלפה של פוקימון בפריק. הטורניר יערך ב17.3.15, בשעה 11:00, ברחוב ויצמן 14 א', ת"א, קניון "מרכז ויצמן" קומה 1-. בטורניר הזה שחקנים מתבקשים להביא חבילות קלפים מוכנות מהבית. עלות הטורניר הוא על סך 40 ש"ח. יוגרל בין המשתתפים Elite Trainer Box. לעוד פרטים לחצו בבקשה כאן.

כך שיש לכם בחירה קשה לעשות! לא סתם קוראים ליום הזה בחירות 2015!

– – – – –

רגע של נחת:

– – – – –

תודה רבה!

פוסטים קשורים

15 תגובות

  1. בסרט אני אראה בגרסתי השחורה מגניייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייב

  2. זה עדכון שמונע ליצור פוקימונים באמצעות תוכנת הPokegen… מעבר לזה, הפוקימונים שנוצרו חוקיים לחלוטין (אם משתמשים בזה נכון) וניתנים להחלפה ולמשחק.

    נינטנדו פשוט לא אוהבת שפורצים לה את המשחק כנראה ם:

  3. הסרטון ממש מצחיק, וקאנדי קראש בפוקימוןן? מה הדבר הבא? משחק ציור של פוקימון?

  4. זה היה אחלה עדכון, וחבל כי התכוונתי היום להוריד פוקיגן 🙁

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *