סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

קריאה לפתיחת ליגת VGC בישראל / אדמונד גנר

שלום, שמי אדמונד גנר, ואני רוצה להביא את טורניר הVGC הרשמי לארץ! 

טורניר הVGC הוא טורניר רשמי של חברת פוקימון, בו מאמנים מכל העולם נלחמים על מקומם בליגה העולמית. הטורניר הוא נושא פרסים רשמיים של חברת פוקימון, ויש אפילו מלגה לשחקן שמוכיח שהוא המאמן הכי טוב בעולם!

על מנת שנעשה זאת, אני צריך אתכם! אתם מבינים, חברת פוקימון חוששת שלא יגיעו מספיק אנשים על מנת שהם יוכלו לתת חסות רשמית לטורניר. בתגובה לכך, אני וחברי החלטנו להראות לחברת פוקימון שאפשר לעשות את זה גם בישראל!

אז החלטנו להקים טורניר עם חוקי VGC, ובמידה והוא יצליח, נוכל לבקש מחברת פוקימון חסות על כל הטורנירים שיבואו לאחר מכן. זה חשוב לציין שעל מנת לקבל נקודות על השתתפות בטורניר רשמי, אין צורך בניצחון, אלא בהשתתפות בלבד. כך שכולם מוזמנים לעזור, ובמאמץ משותף נוכל לקדם את פוקימון ואת הגיימינג בארץ!

אתם מוזמנים להיכנס לדף הפייסבוק הבא, ללחוץ עליו לייק ולהצטרף למהפכה!
https://www.facebook.com/groups/vgcisrael/

פוסטים קשורים

14 תגובות

  1. LB
    יש חוקים בעיקרון זה קרב זוגות אתה מביא שש בוחר ארבע ואסור אגדיים ראשיים של משחקים ואגדיים של איוונטים בלבד. עוד חוקים אתה יכול לראות בקישור שהם הביאו בדף הפייסבוק שלהם.
    אני ממש רוצה לראות את זה מצליח. אולי יהיה עוד השנה אלוף עולם ישראלי.

  2. אני חושב שויגיסי נפלא. טזה על אף שאני אוהב את סמוגון יותר.
    אנע ממש ממש אשמח לשחק ויגיסי.. גם אם בעעקר במסגרת הפורום.. אבל דבר אחד אני רוצה לחדד.. אין שום אינדיקציה לזה שאם נשחק ויגיסי..נקבל הכרה מני טנשו. אני לא רוצה שאנשים יצפו פה לאליפות..זה לא יקרה. לא כל זמן שאין פה יבואן. ויבואן לא יהיה כל זמן שכולם מזמינים מחול משחקים חח

  3. זו לא מתיחה.

    יוסי.. אני אדם מאוד אופטימי. אני פשוט גם ראלי.
    זה ש1000 ילדים שיחקו פה יוגיהו לא ענייו את קונאמי.. ברגע שהם השיגו יבואן וקנו רק ממנו.. הגיעה הכרה.. על אך שהיט רק מאה שחקנים

  4. באותה מידה, יש כוחות שמנסים להחזיר את סדרת פוקימון לארץ. כידוע, רעיון זה לא כל כך מצליח. דף הפייסבוק שהצליח לסחוף אחריו אלפים בשנה שעברה לא נלחם אלא רק התפשר.
    כמו כן, כדי לפנות לגוף הזה, לא צריך רק להגיד "אנחנו רוצים", צריך להגיד "אנחנו רוצים כי". זה שאתה רוצה לא אומר ש-א' תהיה מספיק תמיכה, מצד השחקנים בארץ שמעדיפים דווקא לשחק בין עצמם ומצד הגוף הבינלאומי שרואה שאין מספיק שחקנים ומעדיף לא להרים אירוע ברמה בינלאומית, ב' יהיה מספיק מימון, דבר הכרחי כדי להביא גוף כזה לארץ בצורה שהם יצליחו להרים כזה דבר. צריך לכלכל גם אותם כאורחים, תאמין או לא.
    זו, אגב, הסיבה לעובדה שטורנירי VGC מתקיימים במקומות בהם יש זרועות של חברת פוקימון שיכולים להרים את זה. מתי הייתה הפעם האחרונה שהייתה תחרות כזו בשווייץ? בפולין? ברוסיה?

  5. דיברתי עם מנהל הקבוצה הוא בן אדם נחמד ואוהב VGC אני ממליץ להכנס לדף הפייסבוק להרשדם אליו להתחיל לשחק VGC ולשחק פה גם בישראל VGC.

  6. משהו כזה יוסי.
    זה חמוד כשאומרים שאם נעשה ככה וככה נהיה רשמיים אף על פי שאין שום גורם שמבטיח דבר כזה.
    אני לא יודע איפה באתר של נינטנדו רשום ש32 משתתפים בVGC יגרום להם לקבל הכרה,
    אבל כמה דברים אני יכול בוודאות:
    1) נינטנדו לא עומדים ליד השחקנים, לא צופים בהם, ואין להם שום דבר לדעת באיזה פורמט הם משחקים. הם מסתמכים רק על המילה של מי שיוצר איתם קשר.
    2) הם לא סופרים שחקנים. 32 או 70 לא יהווה הבדל מבחינתם, אני מבטיח לכם את זה.
    3) ישראל לא נחשבת מבחינת נינטנדו לאחת מהמדינות הלקוחות שלה. לא אירופאית, ולא כלום. לא יתנו לנו להשתתף אך פעם.
    המדינות היחידות שרשאיות להריץ טורנירים של נינטנדו, הן ארה"ב, קנדה, ארגנטינה, אוסטרליה, אוסטריה, בלגיה, ברזיל, צ'ילה, קולומביה, קוסטה-ריקה, הרפובליקה הצ'כית, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, הונג-קונג, הונגריה, אינדונזיה, אירלנד, איטליה, לוקסמבורג, מלזיה, מלטה, מקסיקו, הולנד, ניו-זילנד, נרווגיה, פנמה, פרו, פיליפינים, פולין, פורטוגל, סינגפור, סלווקיה, דרום אפריקה, שוודיה, שוויץ, טאיוואן, בריטניה, אורגוואי וזמביה.
    (לקוח מכאן: https://www.pokemon.com/us/play-pokemon/pokemon-events/find-an-event/)

    באתר שלהם ברגע שמבקשים לארגן טורניר, זה נותן לך אותנטיקציה עם Trainer ID
    וזה נותן לך קוד של ארגון אוונט שאתה יכול להכניס למשתמש שלך באתר של נינטנדו.

    ברגע שמכניסים את הפרטים לארגון טורניר רשמי בנינטנדו, ומסמנים "פוקימון: משחקי וידאו" – רשימת המדינות מגבילה אותך לאלה שהזכרתי למעלה.

    בתנאי השימוש של האתר ובשאלות ותשובות רשום שנינטנדו שומרת לעצמה את הזכות להרשות או לא להרשות לטורנירים שמתארגנים בכל מקום בעולם להיחשב רשמיים מבחינתם, והיא שומרת לעצמה את הזכות לא להשתמש בנתונים שהיא מקבלת ממארגני כל טורניר.

    *בקיצור, הם מאוד לא רוצים להוסיף מדינות לרשימה*

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *