סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עידכון חדשות פוקימון 27.9.14

שידור מיוחד

הוכרז שידור מיוחד של אומגה רובי ואלפא ספיר ב2.10.14 בשעה 8:00 בבוקר לפי שעון ישראל. בשידור יהיה גיימפליי ואף מידע חדש. כמו כן, בפרק השבועי של תוכנית הטלוויזיה Pokémon Get☆TV נקבל מידע חדש על המשחקים ומידע חשוב על ראיקוזה.

דמו ומהדורה מוגבלת

על מנת לקבל קוד לדמו של "פוקימון אומגה רובי ואלפא ספיר" אתם צריכים להיחשב כ"מעריצי פוקימון" על ידי החברות הבאות: GAME ,Amazon ,Smyth Toys Superstores ,ShopTo,  והאתר הרשמי של פוקימון. את הקודים ניתן להזין בEshop מה15 באוקטובר. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיות חברים במועדון נינטנדו בארצות הבאות: גרמניה, אוסטרליה, שוודיה, דרום אפריקה ודנמרק על מנת לקבל קוד.

כמו כן, נחשפו מהדורות מוגבלות של נינטנדו 2DS שכוללות את המשחק פוקימון אומגה רובי/אלפא ספיר.

פרק XY24 חוזר לשידור

פרק 24 מעונת XY נגנז מכיוון שבאותו שבוע טבעה ספינה קוראנית. הפרק בסוף כן ישודר ביפן ב20.11.14 וכרגע לא ידוע לגבי שחרורו מחוץ ליפן.

לדף הפרקים הגנוזים: http://pocketmonsters.co.il/?p=1111

סטים חדשים של קלפים

הוכרזו שני סטים חדשים של קלפים העונים לשם: "הר הגעש גאיה" ו"סופה של גאות ושפל" (Gaia Volcano & Tidal Storm). הסטים עומדים להתרכז במחוז הואן ויציגו את הקלפים גראודון קדמון EX וקיוגר קדמון EX ביחד עם עוד 70 קלפים חדשים לכל סט. כמו כן, יצא איתם אוסף מטגרוס EX שיכיל את הקלף מטגרוס EX (זוהר) ומגה מטגרוס EX (זוהר) וגרסאת ג'מבו שלו. קופסאות אספני הואן גם כן יראו אור ואלה יכילו את פרימו גראודון EX וגרסת ג'מבו שלו ואת פרימו קיוגר EX וגרסת ג'מבו שלו. הסטים יכללו בסך הכל 150 קלפים מתוכם 12 פוקימוני EX ו4 התפתחויות מגה.

רגע של נחת

שלכם, אלעד.

פוסטים קשורים

13 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *