סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

רשמים מכנס כאמ"י 2014 / ארז

מיקום – אחרי הבלאגן שהיה ב"הארוקון", ציפיתי למשהו שונה, ואכן אמא"י מקבלת ממני שאפו על המיקום הנהדר. אני מקווה שיהפוך לבית החדש של כל הכנסים הבאים. מדובר במקום מרווח שהסתובבתי בו חופשי מבלי להיתקע באנשים עם צפיפות בלתי נסבלת. גם הסדר של הדוכנים היה בצורה מאוד חכמה ואיפשר לאנשים להיתקע לידם מבלי שאחרים יסבלו מכך. הדבר היחידי שדי הפריע הוא התור בקופות שרובו היה בשמש הקופחת והלוהטת (תארו לכם אנשים שהגיעו עם קוספליי בצבעים מושכי שמש כמו שחור או חס וחלילה עם איפור מיוחד שנהרס מזיעה, שלא נדבר על הריח). אני מקווה שבכנסים הבאים זה יבוצע במקום מוצל שאם כבר ייאלץ אנשים לעמוד הרבה זמן, שלפחות לא יסבלו.

תוכן – ממה שהייתי אני יכול להגיד שהמצב עדיין לוקה בחסר, הייתי בהרצאה אחת ("This is Trap") שהועברה בצורה מאוד חובבנית. האדם שהעביר אותה ציין שכבר העביר כמה הרצאות, אך ניכר עליו שזו ההרצאה הראשונה, אם לא השניה שלו. ואם באמת העביר הרבה הרצאות בעבר, מוזר לי שההרצאה עדיין הייתה מגומגמת ומלאה באי דיוקים. את ההרצאה השניה ("יפן – שפה, תרבות וטיולים") עזבתי באמצע כשהבנתי שמי שהעביר אותה בסך הכל הגיע כדי למכור דברים לאנשים ולא חס וחלילה להעשיר אותם בידע. (לא אכפת שיביאו אנשים "מטעם", רק שידעו לעשות שילוב ואיזון טוב ביניהם). אני מקווה שבכנסים הבאים המארגנים יסננו טוב יותר את המרצים כדי שנקבל הרצאות מקצועיות מאנשים שיודעים את התוכן שעליו הם מרצים מבלי להביט כל שניה במסך או בטלפון שלהם.

אנשים – הסיבה העיקרית שכל כך נהניתי מהכנס הנוכחי (חוץ מהמיקום הנהדר) היא בעיקר האנשים. שמחתי להכיר את האנשים שמאחורי הכינויים והשמות בפייסבוק ובפורומים השונים וגם יצא לי להיפגש עם חברים וותיקים (שבזכותם קיבלתי כרטיס חינם) וזה בין הדברים שממש עשו לי את היום.

סיכום – בסך הכל מאוד נהניתי ואפילו אגזים ואומר שהרבה זמן לא נהניתי כל כך מכנס ואני מבין עד כמה היכל התרבות בראשון היה מקום על הפנים לערוך בו כנסים. ולמרות שיותר נוח לי להגיע לשם מאשר לחיפה, אני עדיין מעדיף להגיע למקום מרווח שיהיה ניתן להסתובב בו בחופשיות. מצפה בקוצר רוח לכנס הבא!

פוסטים קשורים

10 תגובות

  1. אני לא יכולתי להגיע לכנס המדובר, למרות שהוצע לי להשתתף בו. מלבדך, אני יודע על עוד כמה גולשים מהאתר שנכחו בו, כמו נסטי, גור ורון.

    בכל הנוגע להרצאות, זה מוזר שאתה רושם את זה, כי בכל הנוגע להארוקון, אני יודע שלפחות אותי זימנו לערב גיבוש ועשו לי מבחן שבו הייתי צריך להעביר את ההרצאה שלי בפני מארגני האירוע, אז כנראה שהפעם ירדו מהעניין.

    תודה על הסיקור. אני מקווה שאוכל להגיע לכנס הבא.

  2. חייבת לציין שהמרצה אכן העביר כמה הרצאות בעבר , העובדה שהוא מגמם ו/או מתבייש לא מעידה על כלום לדעתי
    בתור אחת שמאוד מחוברת לנושא האנימה והמנגה חייבת לומר שכל הרצאה שהועברה על ידו הייתה בעלת תוכן מרתק ודרך העברה מאוד כיפית

  3. אני חושב שלא מםתיע בכלל שרוב מעבירי התכנים הם חובבנים.. סך הכל הם אינם מקבלים תשלום ובחלק מהמקרים אפילו לא מקבלים כניסה חופשית אלא רק כניסה מוזלת. ואתה מפספס את כל הכיף של הכנס בגלל ההרצאה שלך.
    אז גם אתה לא מבלה ולא נהנה כמו כולם..וגם לא מקבל על כך דבר..ואז עוד שופטים אותך בהתאם להרצאה שלך. קצת מבריח מרצים טובים

  4. הייתי בכנס והייתי בהרצאה. מסכים איתך לגבי כל מילה שאמרת על המרצה.. מצטער, אבל באמת *היא* גמגמה הרבה והתפלאתי שהיא אמרה שכבר העבירה כמה הרצאות בעבר.. ראו עליה את ההתרגשות.. בלי קשר, הנושא היה נורא מעניין למרות שהייתי שמח לכמה דוגמאות כאלה מהעולם האמיתי ויותר פירוט על למה עושים את זה ועוד דברים שאני חושב שהיא פספסה שם
    להרצאה השניה העדפתי לא ללכת לטובת ההופעה שהיתה ממש מגניבה..
    בסה"כ היה נחמד, לא יותר מזה

  5. אני המרצה המדוברת.
    – יש לי בעיית גמגום מהתגרשות ומקצב חשיבה הרבה יותר מיהר מדיבור – דבר שכבר ידוע מאז שהייתי בגן ואין מה לעשות בנושא.
    – כבר שנאמר שהעברתי כמה תכנים
    – לי בעיית פחד קהל, אבל אני עדיין אמשיך להעביר תכנים, זה עוזר לי להתגבר וזה גם נחמד. חוסר ידע או שלא, רוב המרצים הם מתנדבים לא מקבלים אפילו לא שקל אחד, הכל מתוך רצון טוב. התפלאתי מאוד שהכיתה הייתה מלאה וגם אנשים ישבו על הרצפה מאחורה בסופו של דבר

    בחירה שלך אם לבוא להרצאות הבאות שלי או שלא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *