סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

איפה הם היום? גרסת פוקימון!

– הומצא, הודגש וקומבן באמצעות היטמן יצירות בע"מ –

טרייסי היה במקור צייר פוקימונים. היום הוא פועל זבל בעיריית פאלט והציורים היחידים שהוא נפגש איתם זה הלכלוך של החרא שנדבק לו מתחת לציפורניים.

האחים של ברוק‬ רצו לנהל מכון. כיום הם פתחו מכון חשפנות והם קוראים לעצמם "חמשת המופלאים".

מקס, אח של מיי, אמור להופיע שוב באנימה, אבל בתור מוכר המג'יקארפים, כי הבחור המקורי שגילם אותו התפגר לאחר שאכל דג מקולקל, שהכיל – וזה נאמר במבטא הכבד של רפי גינת – סלמונלה!

לאנס במקור היה מנהיג הליגה, כיום הוא מנהל ליגת הכדורגל המקומית של הפועל מרמורק, והוא מקבל הוראות מאייל גולן, ששוכב עם הבת של לאנס. 

קייסי, זו שאהבה בייסבול, נפצעה במהלך משחק קבוצת הבייסבול שלה, הפכה לנכה, תבעה את הקבוצה האהובה עליה וכתוצאה מזה – הקבוצה התפרקה.

סודוודו, שהיה הפוקימון של מישהו בסדרה, הופיע בסרט – "שומרי הגלקסיה" – שם ניתנה לו שורה אחת לאורך כל הסרט – "אני הוא גרוט".

N ניסה להתקבל לברודווי, שם אמרו לו שN לו תפקיד, אחר כך הוא גילה שN לו חלב במקרר, ובפרסומת בטלוויזיה הוא ראה שN N N כמו במבה.

לאחר שנרצח על ידינו, רטיקייט של גארי החליט לנסות את מזלו במשחק, היום הוא משחק את ספלינטר בסרט "צבי הנינג'ה". גם שם הוא מת.

האחיות של מיסטי הבינו שיופי דועך, במיוחד אחרי הריון ראשון שבו הציצים מתחילים לנבול, ואז הם לקחו החלטה ללמוד משהו – כיום הן אחיות במרכז הפוקימונים בעיר ורידיאן.

גארי אוק חזר בתשובה. היום הוא ידוע בכינוי הרב גארי דוס. יש לו גם גרידוס.

פוסטים קשורים

25 תגובות

  1. חלק מטריד במיוחד,
    וחלק הדבר הכי מצחיק שראיתי השבוע.
    ברצינות, גרי דוס, מה אחר כך? הנשיא פרס?

  2. פוריגון, זה שלא מופיע בסדרה בגלל פיקאצ'ו, תבע את פיקאצ'ו על חמישים מיליון פוקידולר, לפיקאצ'ו לא היה סכום כזה, אז הוא קיבל מאסר עולם.

  3. מיוטו, שתואר כפוקימון הכי חזק בעולם{בהתאם לדור הראשון}, ניסה להקפיא את אש קאטצ'ם כמה פעמים ולא הצליח. כיום, הוא פתח דוכן פרוזן יוגורט וקרא לו "מיו-שתו".

  4. ברוק החליט להתגייר.
    הוא שינה את שמו לברוך מאיר מרזל והפך לפוליטיקאי.
    לאחר שנכשל כפוליטיקאי, הוא ניסה את מזלו בתור יזם אם המצאתו:"המחבת המייבשת."
    לאחר שזו נכשלה, הוא חבר לרפאל הלפרין והמציא את הסלוגן:"משקפיים זה מוצר צריכה בסיסי!" הוא כמובן עשה זאת בגלל בעיות העיניים שלו. יש אומרים שהסלוגן שברוך המציא הוא השורה הטובה ביותר שלו, אך רבים טוענים שהשורות הכי טובות של ברוך הן למעשה העיניים שלו.

  5. יפה!!! צחקתי בקול גדול.
    לבלזאור של אש נמאס מלהיות אחראי על כל הפוקימונים בחווה של פרופסור אוק, כי בכל פעם שהוא הפנה את הגב הם תחילו לריב שוב.
    הוא התחיל עם אלכוהול כדי להירגע, עבר לסמים קלים, והידרדר למשחק בקוביה הונגרית.
    החווה של פרופסור אוק עדיין בכאוס.

  6. חחחחחחחחחח קטלני אני עוד שניה אני משתין מצחוק! זה גדוווווווול! ובמקרה אתמול ראיתי שומרי הגלקסיה עם כל הכיתה! חחחחחחחח היטמן זה פשוט גדול!

  7. חחחח הסמל סרג התחיל להזניח את עצמו לאחר שאש ניצח אותו זרק את ריצ'ו לזבל והלך לחופשה באשקלון אבל בגלל הרקטות הוא הלך לאילת בסוף התייאש והחזיר את ריצ'ו כיום הוא מנהיג מכון עצלן שמפסיד לכולם

  8. סיילן שחלומו כמגדל פוקימונים התפרק, החליט להישאר בעסקי המסעדנות אבל פוטר בגלל שלא הצליח להכין את הצ'ילי המפורסם של אחיו צ'ילי

  9. צילי, שהיה מנהיג מכון, עזב את המכון שלו והפך להיות שחקן בסדרה "שוברי גלים" אבל פרש מכיוון שהסדרה על גולשים

  10. רד ממקורות תפס את מיו המשיך את מסעו עד למחוז קלאוס כיום במערכת עיכול של איזה גרידוס.

  11. אני אהבתי את קייסי, N, רטיקייט, סוודווודו ומקס, כל השאר או שהם היו קצת נאע או שזה סתם היה מגעיל.

  12. אלקסה פוטרה מעבודתה כעיתונאית מכיוון שרצתה לעזור לאחותה בניהול מכון, אבל גילתה שלפוקימון של אחותה הייתה "תאונה" קטנה בשירותים. כיום היא מנהלת אתר סקי בהר המושלג שעומד במקום מכון החרק של אחותה. אתר הסקי נקרא "אלק-סקי".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *