סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 94: 24.5.2014

שלום רב!

– – – – –

באגט, קוראסון ופיקאצ'ו

מרכז פוקימונים זמני יפתח בעיר פריז בין התאריכים 4-21.6.2014. במסגרת פעילות המרכז תוצג תערוכת איורים מתוך משחקי הוידאו, שתכלול סקיצות שלא פורסמו בעבר. בנוסף לכך ימכרו במרכז מרצ'נדייז כמו בובות, חולצות ויערכו אוונטים. המרכז יהיה פתוח בין השעות 10:30-19:30 בכל 17 הימים, כולל ביום ראשון, בכתובת הבאה: Crémerie de Paris (Hôtel de Villeroy), 11-15, rue des Halles – angle 9, rue des Déchargeurs, 75001 Paris / France.

– – – – –

GTC

אוונט ויוילון נחשף לאחרונה. במסגרת האוונט יחולק ויוילון מסוג מגונדר ברגע שיבוצעו 100 מיליון החלפות בגלובאל טרייד סנטר. כעת המספר עומד על 85 מיליון החלפות.

– – – – –

פרק גנוז

פרק מספר 24 של עונת XY ירד משידור. ב20 במאי פורסמה רשימת פרקי האנימה של פוקימון בלוח השידורים של ערוץ המצוירים, אך פרק 24 הנקרא "מקום תת ימי לקרוא לו בית" (An Undersea Place to Call Home) לא מופיע שם. הסברה היא שפרק זה נגנז בשל האירועים האחרונים שאירעו בדרום קוריאה, שם טבעה המעבורת MV Sewol, עליה היו 476 נוסעים, ומתוכם דווח כי מתו 49 נוסעים. בפרק אמורים להופיע הפוקימונים סקרלפ ודראגלג'.

– – – – –

לגו

סט לגו חדש של פוקימון אמור לראות אור ב30.6.2014. בין הדמויות ניתן למצוא את: איוי, צ'ריזארד, גנגר, ומיוטו. הסט הראשון כלל את פיקאצ'ו, בלבאזור, צ'רמנדר וסקווירטל.

– – – – –

מנגה 17

נחשפו דפים ראשונים מהמנגה של הסרט ה17 של פוקימון. במנגה, אש נלחם נגד מגה אבסול עם הולוצ'ה. המאמנים של גרנינג'ה ודלפוקס תוקפים את דיאנסי. אש עוזר לפוקימון האגדי כאשר הוא נלחם עם פרואקי. סרנה נראית רכובה על רייהורן. פיקאצ'ו תוקף את צ'סנוט, אבל הוא נפגע. רואים את איוולטל בצורת הפקעת שלו ועוד. הנה תמונות להתרשמות:

– – – – –

מערכה 2

אתר טוקיו TV פרסם את הספיישל השני הקשור להתפתחות מגה והוא יקרא "מגה התפתחות – מערכה 2". טרם נחשף תאריך השידור לספיישל.

– – – – –

משחק חדש

האתר הרשמי של פוקימון פרסם מידע על משחק חדש בשם "חבורת הגנבים ו1000 הפוקימונים". המשחק יהיה זמין מה5.6.2014 ועד ה30.9.2014, והוא יהיה מבוסס על הסרט של דיאנסי. עוד נאמר שאם לוקחים את המשחק לקולנוע ומתחברים אליו שם, אז משהו גדול צפוי לקרות. ניתן יהיה גם להתחבר למשחקים XY כדי להשלים אתגר במשחק. שחקנים יצטרכו סטריט-פס משחקנים אחרים במשחק כדי להגדיל את הצבא שלהם. הנה הטריילר להתרשמות:

– – – – –

רגע של נחת

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. עדכון יפה ,תודה רבה , את הרגע של נחת ראיתי חחחחח קורע.

  2. בפרק מופיעה ספינה שקועה מתחת למים
    יש להם פשוט חוש מיוחד לדברים האלה של הרעידות אדמה וספינות טובעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *