סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מגזין קורוקורו חושף פוקימון אגדי חדש (עודכן!)

מהדורת מרץ 2014 של מגזין "קורוקורו" חשפה את הפוקימון דיאנסי (Diancie). הפוקימון החדש יעשה את הבכורה שלו בסרט ה17 של פוקימון, שכעת נקרא בשם "פקעת של הרס ודיאנסי". מדובר בפוקימון מספר 719 בפוקידע, והוא מסוג אבן ופיה. התיאור של הפוקימון הוא כזה: בעת קרב, הוא יוצר מספר יהלומים משתי ידיו, אשר עוזרים לו להגן על עצמו. בעבר נודע שהפוקימונים איוולטל, זורניאס ומספר פוקימוני מגה יעשו את הופעת הבכורה שלהם בסרט הזה, שיצא לאקרנים בתאריך 19.7.2014.

עלילת הסרט פורסמה באתר בעבר והיא כדלקמן: לפני המון זמן באיזור קאלוס, ההרס הגדול החריב את כל החיים. ההרס הגדול נגרם על ידי איוולטל, פוקימון אשר שואב את אנרגיית החיים מכל יצור חי. לאחר שאיוולטל הרס הכל, הוא הפך לפקעת של הרס, אשר ישנה עד ימינו אנו. כאשר ההרס הגדול קרה, הפוקימון היחיד שיכל להתנגד לכוחו של איוולטל הוא זורניאס, פוקימון החיים. זה נאמר שזורניאס מסוגל לתת חיים לאנשים ולפוקימונים. עכשיו, המסע לפגישת שני הפוקימונים האגדיים הללו מתחיל!

עדכון:

המידע על דיאנסי ממשיך לדלוף וכעת ניתן לדעת שהיכולת של הפוקימון היא Clear Body, משקלו 8.8 ק"ג וגובהו 0.7 מטר. כמו כן, נודע שהפוקימון האגדי יוכל ללמוד מתקפות כמו: קרן על (Hyper Beam) ופיצוץ (Explosion). הפוסטר מתאר את הפוקימון ככוכב הסרט ה17, שימותג כ"ההרפתקה הגדולה עם הנסיכה של ארץ מכרה היהלומים".

בשורה גם לשחקני פוקימון X ופוקימון Y היפנים:

אוונט חדש נחשף ביפן, אשר מאפשר לשחקנים להשיג קוד ובאמצעותו הם יוכלו להשיג את הפוקימון צ'ריזארד השני למשחק שלהם. כלומר, אם מישהו משחק בפוקימון Y, אז הוא יוכל להשיג את צ'ריזארד X, ואם מישהו משחק בפוקימון X, אז הוא יוכל להשיג את צ'ריזארד Y. שני הצ'ריזארדים ידעו את המתקפה טלף דרקון (Dragon Claw).

פוסטים קשורים

30 תגובות

  1. זה אומר שגם השניים האחרים יהיו רשמיים? פוקימון אש ומים – זה נראה לי כמו טנק שאף אחד לא יוכל לעצור.

  2. תלוי בסטטים שלו.
    סך הכל.. אין לו חסינות מלאה לכלום.. ויש לו טייפים שכן נותנים לו נזק.
    ואף אחד לא מבטיח שהוא יהיה מותר למשחק בכלל ח

  3. אם פוקימון המים והאש הוא אמיתי אני נותן לו סט מהלכים של להביור גלישה קרן קרח ורעידת אדמה

  4. Hit Man-חשמל אבן ואדמה קורעים אותו (אדמה ואבן על אש חשמל על מים)ויש הרבה מאבן ואדמה

    הוא די דומה לקראבינק אולי הוא יהיה ההתפתחות של קראבינק נראה

    נב-אני סיזור rf קינגדרה

  5. רגע אחד………… אתם מעתיקים מפוקימון האתר הישראלי ראיתי שיש שם כתבה בידיוק כזאת גם עם האינווט הזה

  6. הרשומה שלנו פורסמה קודם. אתה מוזמן לבדוק את זמני התגובה הראשונה ברשומה שלנו, זו של אלעד, ולהשוות אותה לזמן שבו האתר השני העלה את הכתבה שלו, ולגלות מי הקדים את מי.

    לגבי האוונט, מאחר ואתמול פורסמו 3 רשומות באתר, העדפתי לדחות את פרסום העדכון להיום, כך שלא יווצר מצב שבו יפורסמו ביום אחד 4 רשומות וביום שני רשומה אחת בלבד.

    ולגבי השאלה מי גונב ממי, אתה מוזמן להכנס לפה:
    http://pocketmonsters.co.il/?p=18608

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *