סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

משחק דפדפן חדש: Pokemon Arena – זירת הפוקימון

Pokemon-Arena – זירת הפוקימון: משחק דפדפן חדש.

קישור למשחק: www.Pokemon-Arena.Net

רקע:
זירת הפוקימון, הינו משחק דפדפן רב משתתפים. בעקבות הסדרה שהוקמה לפני כעשור והשאירה חותם בקרב מאות מליוני מעריצים, החלטנו לפתוח משחק פוקימון שיאפשר למשתמשים לשחק ולהנות מן חווית הפוקימון גם אונליין, מה שעושה את זה מהנה הרבה יותר מכל משחק פוקימון אחר. המשחק מתבסס ברובו על אירועי הסדרה, סיפור המשחק בעיקר מתבסס על כל אחד ואחד כמאמן פוקימון בזמן המסע שלו.

המשחק כולל:
רמות, תפיסת פוקימונים, ביצים של פוקימונים, התפתחויות, הפיכת הפוקימון לזוהר, מכירת פוקימונים, בית חולים לפוקימונים, בנק, הודעות מחבר לחבר, קרבות, בית לשמירת הפוקימונים שלך, משתמשי פרמיום, רשימת חברים, עולמות, חנות, רשימת העברות של פוקימונים, סחר בפוקימונים, חפצים, CLAN, גניבה ממשתמשים אחרים, ריגול, עבודות, קרב נגד מאמנים לא אנושיים [מהמשחק], קרב נגד פוקימונים שמצאת ביערות, קרב נגד מאמנים אחרים במשחק, קרב מול מנהיגי מכוני הפוקימונים להשגת תגים במשחק, פוקידקס, קזינו והימורים, פורום ועוד מלא דברים…

תאריך יציאה של המשחק המלא:
20/4/2013 (יום שבת) שעה: 8:00 בבוקר.
מצב המשחק באחוזים: 100%

לכל שאלה בנוגע למשחק, ניתן לשאול כאן, או ליצור קשר במייל של מנהלי המשחק: pokemonarena@walla.com

קישור למשחק: www.Pokemon-Arena.Net

קישור לדף הפייסבוק של המשחק: https://www.facebook.com/PokemonArenaNet

– – – – –

זה לא סוד שאנחנו האתר המקצועי, הטוב והנרחב ביותר בנושא פוקימון בארץ ומתוקף כך, אנחנו מחויבים להיות עם היד על הדופק. לאחרונה נפתחו המון פרויקטים הקשורים לפוקימון, חלקם הספיקו להסגר, חלקם מדשדשים, אבל אנחנו פה כדי להישאר. פניתי אל הנהלת פוקימון ארינה והם הסכימו לעשות שותפות איתי. אני לא הייתי מחויב לבצע את הפרסומת הזו, אבל מאחר ואני רוצה להראות להם את הנכונות שלי לעשות איתם עסקים, הגדלתי ראש והלכתי על זה.

בכל מקרה, הטופיק הזה קיים מכמה סיבות. הראשונה היא על מנת ליידע אתכם על המשחק הזה. אני נרשמתי, וכך גם עליכם לעשות. דבר שני, במידה ואתם רוצים לשאול את יוצרי המשחק משהו, אני מבטיח שהם יבקרו בטופיק הזה מדי פעם ויענו לכם על השאלות שלכם. דבר שלישי, זה יכול להתפתח כטופיק עדכונים שבו כל אחד יעדכן איפה הוא נמצא, מה הוא השיג, כמה כסף יש לו וכיוצא בזה. אני מאוד מקווה שתהנו ונתראה גם שם.

פוסטים קשורים

54 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *