סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 37: 29.12.12-11.1.13

שלום רב,

– – – – –

פוקימון X ופוקימון Y הוכרזו באופן רשמי.

מדובר במשחקי וידאו חדשים מבית היוצר של פוקימון המציגים את הדור שישי של הפוקימונים.
לפרטים נוספים בנוגע למשחקים או לדור החדש, אתם מוזמנים ללחוץ על הלינק המצורף.

– – – – –

קורו קורו דולף

תמונות ממהדורת פברואר של מגזין "קורוקורו" דלפו לרשת ואיתם המידע בנוגע לסרט ה16 של פוקימון. בסרט ככל הנראה יככבו חמישה ג'נסקט, כאשר האדום יהיה המנהיג והשאר יהיו על תקן צבא הפוקימונים שלו. עוד ניתן לעדכן שלכל אחד מארבעת הג'נסקט האחרים יהיה כונן בצבע אחר. ומסתמן שהמנהיג של החבורה, הג'נסקט האדום, יופיע במהלך סאגת "פרק N".

מידע נוסף שדלף במגזין הוא הפרטים הראשוניים של הפוקימונים האגדיים מהדור השישי: זורניאס (פוקימון האייל) נישא לגובה של 3.0 מטר ושוקל 215 ק"ג, והוא יופיע במשחק פוקימון אקס (Pokémon X); בעוד ש-איבאלטל (פוקימון הציפור) נישא לגובה של 5.8 מטר ושוקל 203 ק"ג, והוא יופיע במשחק פוקימון ווי (Pokémon Y).

– לחץ על התמונה הרצויה על מנת להגדיל אותה –

  

– – – – –

איווי מסוג מעופף?

חשבון הטוויטר הרשמי של פוקימון צייץ ביום ראשון האחרון (6.1.13) את השאלה – "זמן טריוויה! כמה התפתחות יש לאיווי?" מה שמגביר את האפשרות לחשיפת התפתחות נוספת לפוקימון איווי. כידוע לכם, הסרט ה-16 של פוקימון אמור לצאת בקרוב לאקרנים, ויחד איתו – הסרטון הקצר של פיקאצ'ו, המכיל את איווי ושלל ההתפתחויות שלו על גבי הפוסטר. את התשובה הסופית נקבל כנראה רק ב-13 ביולי 2013, תאריך יציאת הסרט.

– – – – –

מי השחקן הטוב ביותר בעולם?

טורניר האתגר הבינלאומי לשנת 2013 יערך בין התאריכים 25.1.2013 ועד ל28.1.2013. זהו הטורניר הראשון עבור המשחקים "פוקימון שחור 2, לבן 2", והוא יערך באמצעות חיבור הWi-Fi. בטורניר זה כולם רשאים להשתתף, כאשר חלוקת הקטגוריות תערך לפי גיל: ג'וניור (נולד אחרי 2002), בכיר (נולד בין 1998-2001) ומאסטר (נולד לפני 1997). בטורניר זה ניתן להשתמש בכל פוקימון, מלבד אגדיים. לפרטים נוספים על איך אפשר להששתף בטורניר, כנסו ללינק הבא.

– – – – –

פוקינוק (פוקימון צינוק)

שלושה צינוקות חדשים זמינים להורדה לכל שחקני "צינוק מסתורי: שערים לאין סוף" דרך אתר האינטרנט של נינטנדו היפני. כמו כן, נחשפו ארבע סיסמאות להשגת מוצרים במשחק.

 
 
 

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. הפוקימון Y יותר קל מהפוקימון X וגבוהה ממנו כמעט כפול…ואין לו נוצות חלולות במקום עור שיהפכו אותו לקל יותר…היפנים האלה באמת יכולים להפוך למטורפים יותר?!
    בזמן תשובת "כן" לעצמי,
    kai

  2. אני פריקין בכיר!!!!!!! בכירים שולתתתתתתתתתתתים

    בקשר למגזין קורוקורו- בעמוד על הסרט יש צ'אריזארד, וצ'אריזארד מופיע גם בפוסטר של סאגת פלזמה. זה אומר, שלקבוצה יצטרף צ'אריזארד.
    הסבר הגיוני: הצ'אריזארד של אש חוזר
    הסבר טיפה פחות הגיוני: איריס תופסת צ'אריזארד
    הסבר מאוד הגיוני כי אני ילד בן שנתיים (זה אומר שזה קשור לקאי):היא תופסת אותו והוא טיפה מעצבן אז היא קוראת לו קאי בלה. (לפוקימון יש עלבונות מוזרים)

  3. לא הבנתי את הקטע עם הטרוניר זה כיאלו מי שמסיים ראשון ושאלה אפשר להירשם לזה גם מישראל?

  4. קאי, הוא ציפור. מה שאומר שכמו לכל ציפור יש לו עצמות חלולות שהופכות אותו לקל יחסית על מת שהוא יהיה מסוגל לעוף. זה בכלל לא משנה נוצות או לא.

  5. אני בכיר בן 11.5 אבל לי יש יותר ניסיון מלכולם אני ניצחתי בליגה בצהוב בגיל שנה וחצי אז אם אני הייתי יכול להירשם רק מאסטר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *