סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 36: 10-28.12.12

שלום רב,

– – – – –

שער לאין סוף!

אתר פוקימון הרשמי הודיע על יציאת המשחק החדש של "צינוק מסתורי" בארה"ב. המשחק נקרא באנגלית "שערים לאין סוף" (Gates to Infinity) והוא אמור לצאת בארה"ב ב24.3.13. הוא יהיה זמין לרכישה גם בחנויות מורשות וגם בחנות האינטרנטית של נינטנדו.

– – – – –

ובינתיים, באנימה!

שמות פרקים חדשים נחשפו. פרק מספר 109 בעונת "משאלות טובות" של פוקימון יקרא "מוסד האראגאגי! מסע חדש" (The Araragi Institute! A New Journey!) והוא ישודר ב17.1.13. פרק 110 יקרא "חבר… ושמו הוא N" (A Friend…His Name is N!) והוא ישודר ב24.1.13. שם N יעשה את הדיביוט שלו באנימה. פרק 111 יקרא "מנהיג המכון החדש! צ'רן!" (The New Gym Leader! Cheren!) והוא ישודר ב31.1.13. שם צ'רן יעשה את הדיביוט שלו באנימה.

– – – – –

בחר קלף!

הרחבת הקלפים התשיעית של "פוקימון: שחור ולבן" הוכרזה ביפן ושמה "קאנון מגאלו" (Megalo Cannon). הסט יראה אור ב15.3.13 והוא יכיל את הפוקימון ג'נסקט בהופעת הבכורה שלו על גבי הקלפים. הסט יכיל 76 קלפים + קלפים סודיים נדירים מאוד.

– – – – –

קראו לשרברב, יש פה דליפה!

שלושה קלפים חדשים מסט "סערת פלזמה" (Plasma Storm) דלפו לרשת. מדובר בקלפים לוגיה EX, מגנזון וכרטיס מכונת ניחושים. הסט יכיל 135 קלפים ומתוכם 8 כ-EX ו-4 כArt EX והוא יראה אור בתאריך 6.2.13. תמונות של שלושת הקלפים מצורפים להתרשמות שלכם:

– – – – –

הדליפה עדיין לא תוקנה!

הקלפים מסטים "פרק ברק וכוח הספירלה" (Spiral Force and Thunder Knuckle) נחשפו רשת. הסט המלא יפורסם בקרוב באתר, אך לעת עתה הנה מספר קטן של תמונות להנאתכם:

– – – – –

לאכול, לשחק ולהנות!

15 צעצועים חדשים של פוקימון זמינים כעת בארוחות הילדים של מק'דונלדס ברחבי יפן. מתוכם פיקאצ'ו ומלואטה כצעצועים מדברים, קלדאו, קיורם הרגיל ובצבעיו השונים כצעצועים רצים, פיפלאפ, אושוואט, איווי, היידריגאון וסנייבי כצעצועים זזים וטפיג, לוקאריו, ויקטיני ואימולגה כצעצועים זוהרים. כל אלה יהיו זמינים לאיסוף בין התאריכים 15.12.12 ועד ל24.12.12.

– – – – –

שינוי בבלבאפידיה!

לאחר שנתיים בתפקיד העורך הראשי של בלבאפידיה, MAGNEDETH מתקדם הלאה. ההודעה התקבלה בתחילת החודש, חמש שנים לאחר שהגולש נרשם לראשונה לאתר. בדצמבר של שנת 2010, MAGNEDETH קודם לתפקיד העורך הראשי, וכעת הוא עוזב אותו לטובת תפקיד בצוות הבכיר ביותר של האתר. יחליף אותו מי שהיה סגנו מאז מרץ, גולש בשם March.

– – – – –

פינה חדשה: מצא את צ'רמנדר!

רמז: אני לא באתר, אבל אפשר לשמוע שאני קרוב.

– – – – –

רגעים של נחת!

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

3 תגובות

  1. וואו.בדיוק חמש דקות לפני שנכנסתי לאתר ראיתי את הסרטונים האלה 😛
    באירוניה,
    kai

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *