סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חוזרים ללימודים עם מפלצות כיס!

שלום לכל מי שחוזרים לספסל הלימודים!

רצינו לברך אתכם בשנה של למידה, עשייה, הישגים, סיפוק ורגעים מאושרים.

בברכה, אתר מפלצות כיס.

= = = = =

כמי שזוכר את ימיו כתלמיד בבהירות, אני יודע שאנחנו כבני אדם מחווטים אחרת. יש אנשים שמתחברים יותר למילים, יש כאלה שמספרים באים להם בקלות, יש כאלה שלומדים טוב דרך תנועה, שירה, ריקוד, מוסיקה. רק אלוהים יודע כמה סגנונות יש שם בעולם החינוך. העניין הוא שגם אם יש לכם מקצוע שאתם לא אוהבים, יש דרך טובה, כייפית ויעילה ללמוד אותו.

נניח אתם לא אוהבים מתמטיקה, אפשר להמיר את זה לפוקימון:

הבעיה המקורית: גיל האמא גדול ב25 שנה מגיל הבת. סכום הגילאים של שתיהן הוא 45. מצאו מה הגיל של האמא ומה הגיל של הבת.

הבעיה מומרת לפוקימון: הגיל של הפוקימון דודריו גדול ב25 שנה מגיל הצאצא שלה דודו . סכום הגילאים של שתיהן הוא 45. מצאו מה הגיל של שני הפוקימונים.

אם אנגלית זה לא מקצוע שאתם אוהבים, נסו את הדברים הבאים:

להקשיב למוסיקה באנגלית:

ללמוד את הABC באמצעות פוקימונים:

בואו נלמד את הABC דרך פוקימון!

אם ספרות מוציאה אתכם מדעתכם, למה לא לנסות להתחבר אל זה ממקום אחר:

פניו של ריק דיממו. הלהב החד חתך אותו לאורך לחיו, מעט מעל הסנטר, ודם החל לבצבץ מהחתך. זה לא היה כואב כמו שציפה, אלא דמה יותר למשהו שחרך את פניו, וההפתעה הוסיפה לתחושת הכאב שעלה בפניו זו הפעם השלישית בדקה האחרונה. לפחות כעת הוא סיים. הוא שטף את פניו, מביט במראה בבבואתו, פצועה אך מוכרת.

מוקדם יותר באותו בוקר, ריק הביט במראה בפנים לא שלו. בחודשים שעברו בהם שכב מחוסר הכרה בבית החולים, הוא גבה משמעותית ופניו כוסו בפלומה רכה של שערות – לא מספיק כדי להיקרא זקן, אבל מספיק כדי להחניק זעקה בפעם הראשונה שהביט במראה. הרופאים אמרו שהתרדמת הארוכה ששקע בה היא תוצאה של הלם וטראומה. הלם וטראומה הם בערך מה שריק הרגיש ברגע זה.

ריק ניסה לקום כדי לאמוד את גובהו. עד כה, הוא שם לב רק שזרועותיו התארכו, אך לא ידע מה גובהו המדויק. הוא אחז בידיות כיסא הגלגלים בשתי ידיו וניסה לייצב את עצמו על רגלו הימנית, אך כשל בניסיון הראשון – שריריו עוד לא היו חזקים מספיק אחרי כל הזמן הזה, והיה עליו לאמן אותם. בניסיון השני, ידיו רעדו ורגלו כמעט ולא סחבה את משקל גופו. הוא הצליח להתרומם מספר סנטימטרים מעל הכיסא, אך המאמץ היה אדיר, כמעט כאילו משקולת של טון תלויה על חזהו. לאחר שצנח שוב אל הכיסא, החליט שלא לנסות שוב כרגע. הוא סובב את הכיסא ויצא מחדר הרחצה אל המסדרון הלבן.

כשג'יימס הגיע לבקר את ריק בבית החולים, הוא מצא אותו שוכב במיטתו ומאזין לרדיו ממכשיר טרנזיסטור ישן. ברדיו שודרה התוכנית האהובה עליו, "מופע הפוקידקס", אולם המכשיר היה מכוון בקושי, והתוכנית נשמעה מבעד לרעש לבן.

מצאו את המטאפורה בקטע הבא:

= = = = =

קיצר, עלו והצליחו.
וכשישעמם לכם, אתם תמיד מוזמנים לבקר באתר!

פוסטים קשורים

2 תגובות

  1. אני לא רוצה לחזור לחטיבה
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *