סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 35: 25.11-9.12.12

שלום רב,

– – – – –

סוף ליגת יונובה

מגזין "ניוטייפ" חשף שם פרק חדש בסאגת "פוקימון: משאלות טובות". פרק 108 יקרא "סיכום ליגת יונובה! לוקאריו נגד פיקאצ'ו" (Unova League Conclusion! Lucario VS Pikachu) והוא ישודר ב10.1.13. לא יהיו פרקים של פוקימון בשבועיים הקודמים לכך, כלומר ב-27.12.12 וב-3.1.13.

– – – – –

פרק N

מיד לאחר סיום הליגה, אש, פיקאצ'ו ושאר החברים יתחילו מסע חדש בדרכם לעבר ההריסות הלבנות, שם הם יפגשו את N הצעיר (ממשחקי הוידאו), המסוגל לשמוע את רחשי ליבם של פוקימונים. בעזרתו, הדלת לעבר חיים של אוטופיה בין בני האדם לפוקימונים פתוחה מתמיד. פרק N בעונת "משאלות טובות" של פוקימון הוא סיפור מותח ומרגש, המכיל קרבות ברמה חדשה לגמרי, כך ש-אל לכם להחמיץ זאת! שימו לב שגם דמויות כמו ג'טסיס וקולרס יעשו את הופעת הבכורה שלהם באנימה.

– – – – –

סרט 43

פורסם שהמהדורה ה43 של מנגת "הרפתקאות פוקימון" תפורסם ביפן בתאריך 25.1.13. זה יהיה החלק האחרון בסאגת "לב זהב ונשמת כסף" שהתחיל לפני שני כרכים, והראשון בכרך "שחור ולבן" שפורסם במגזינים עוד בשנת 2010. מהדורה זו תעניק לקוראים את השיא שהם ציפו לו – קרב בין גולד, סילבר וקריסטל לבין ארצ'ר, אריאנה, פרוטון ופטרל ביחד עם הפוקימון שלהם, ארכיאוס.

– – – – –

אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד

אתר "פוקימון" הרשמי פרסם הודעה ולפיה משחק קלפי ההחלפה של פוקימון זמין כעת גם לגולשים בעלי מאק (Mac). עד כה, רק משתמשים בעלי מחשבים נייחים (PC) יכלו להנות מן המוצר, אך כיום כולם יוכלו להלחם, להחליף ולהיות חברים בTCG.

– – – – –

סערת סנדי < סערת פלזמה

המארזים המיוחדים לסט "סערת פלזמה" (Plasma Storm) נחשפו. על הכריכה שלהם יופיעו הפוקימונים הבאים: קלדאו, קיורם שחור EX וקיורם לבן EX. כפי שפורסם כאן בעבר, זהו סט חופף ל"סערת פלזמה" (Plasma Gale) היפני, והוא צפוי לראות אור ב6.2.13. חבילות הבוסטר יציגו פוקימונים כמו: ליפארד, לוגיה, אינפרנייפ וארטיקונו. כמו כן, פוקימונים כמו זאפדוס, ארטיקונו, לוגיה (כולם מסוג EX) יהיו חלק מהמארז. בסך הכל, יהיו 130 קלפים בסט.

– – – – –

פוקימון אוף טופיק

נינטנדו דייקרט הודיעה שהמשחק "HarmoKnight" ישוחרר בארה"ב ובבריטניה. כמו שפורסם כאן בעבר, המשחק יציג בתוכו רקעים ומוסיקה מעולם הפוקימון. "HarmoKnight" יגיע לבריטניה במרץ 2013, אם כי לא ידוע נכון לעכשיו מתי הוא יגיע לארה"ב.

– – – – –

רגע של נחת

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

15 תגובות

  1. אני לא הבנתי דבר אחד. N לא אמור להיות רשע במשחקים? אז מה פתאום הוא מתחיל ללחוץ ידיים ולהיות המקור לאוטופיה בין פוקימונים לבני אדם? כאילו, מה? יום אחד ג'טסיס האכיל אותו תפוח רקוב והוא הפך להיות רע? או שהוא מעמיד פנים והוא אכן רשע מלידה?

  2. *הייתי נורא רוצה לראות את פרק N הוא נראה מאוד מעניין
    *די מעצבן אותי שאין מודעות בארץ על פוקימון ובגלל זה אף אחד מהפריטים של פוקימן לא מגיע לארץ הייתי רוצה שהחבילת קלפים החדשה תגיע לארץ
    *ושאלה מה זה המשחק החדש הזה פוקימון אןף טופיק תוכל להסביר עליו יותר

  3. לאחר שנלחמים נגד גטסיס בשחור ולבן, אן אומר שהוא רוצה לצאת למסע אחרי האידיאליות (בשחור) או האמת (בלבן). הוא חוזר בשחור ולבן 2 כאשר קיורם הולך להנחית מתקפה על השחקן, מציל את השחקן בעזרת הדרקון שהיה לו כבר בשחור ולבן, ואומר לאביו גטסיס שיפסיק וייתן לאנשים והפוקימונים לחיות בהרמוניה. גטסיס לא מסכים, הופך את הדרקון לאבן שלו, ומחבר אותה אל קיורם.

  4. ואוף נו באמת הם יוצרים משחק למקינטוש ולא קולטים שרק בשביל להעלות את האתר שלהם על התוכנה הזו לוקח שעה פלוס

  5. שמתי לב שבפרסמות לפרק N מופיע צ'ריזראד וביונובה אין צ'ריזארד אז הוא של אש או מה?

  6. זה מה שכולנו רוצים לדעת; האם זה צ'אריזארד של אש, והאם הוא באמת יעשה הופעה מכובדת בסאגה הזו.

  7. אני מקווה שזה הצ'אריזרד של אש ככה לאט לאט הם יחזרו להשתמש בפוקימונים שהם השתמשו בעבר כמו סקרויטול בלבאזור טרטויג ושאר החברים הוותיקים

  8. נתנאל, דווקא פריק בתל-אביב ופי סי גיימס בחיפה מוכרים פוקימון בארץ ואפילו את הקלפים היותר חדשים! כדאי לך לדבר איתם.

  9. אמש הייתי בחנות של ראשון לציון וחיפשתי את "פוקימון: שחור 2, לבן 2" ולא מצאתי אותם שם.

  10. *אני חושה שהצ'אריזרד הוא של זאת עם השיער הסגול
    *שאלה האם תעלו את פרק N לאתר אפילו שיהיה בלי תרגום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *