סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מסכמים את 2022: יולי – יום הולדת 6 לפוקימון גו, שנה לפוקימון יונייט, ומנסים להרוג את זבופ הזבל הקטן!

= = = = =

יולי 2022

בחודש זה ציינו את יציאה סט הקלפים "פוקימון גו", שיצא תחת המטרייה של חרב ומגן, הוא כולל 80 קלפים, והוא מתמקד בפוקימונים מהמשחק המציאות הרבודה – פוקימון גו. מגנוק!

עוד בנוגע פוקימון גו, יום הולדת 6 צוין במשחק עם פוקימונים כמו פאנסיר, אנון אי, רוטום שטיפה, וכמובן פוקימון מספר 6 בפוקידע – צ'ריזארד (ובלחישה: וההתפתחויות שלו).

טורניר אליפות העולם בפוקימון בסדרת האנימה המשיך להתקדם בצעדי ענק על גבי המסך הקטן, עם קרבות בין אלופי העולם השונים. אני לא אגלה לכם ספוילרים, אבל שווה לכם לצפות בזה!

פוקימון מאסטרס אי אקס הודיעו על האירוע הבא שיקרא "הלוחמים החזקים ביותר" והוא יציג את הזוגות גלוריה ואורשיפו וקורינה ומאשאדו.

פוקימון יונייט פרסם הודעה על יום הולדת שנה לקיומו, במסגרת החגיגות נחשפו גלסיאון, באזוול וטיירניטאר שיגיעו כל אחד בתורו. כמו כן נוספו כמה בונוסים זמניים שניתן להשיג במשחק, כמו: פיקאצ'ו בסגנון אופנתי, לוקאריו בסגנון קונצרט, בלסטויז בסגנון לוחם אש, סנורלקס בסגנון זמן לישון (כי מי מאיתנו לא אוהב לישון) ועוד.

חברת פוקימון שחררה קטע מוסיקלי בו תזמורת מנגנת קטע מהמשחקים "פוקימון ויולט וסקרלט" (או בעברית – פוקימון שני וארגמן). את הקטע המלא ניתן למצוא בספרייה המוסיקלית של פוקימון.

פוקימון גו השיגו ריחן (או בלעז אינסנס) זמני, שיכול לפעול למשך 15 דקות, מטרתו להביא את השחקנים לזוז מהמקום שלהם (ככל הנראה שהם עלו על זה שכולם עברו להיות טייסים) ובזמן הזה ניתן להיתקל ואולי ללכוד את הפוקימונים ארטיקונו, זאפדוס ומולטרס בצורת גאלאר שלהם. בואו נגיד שסיכוי הלכידה שלהם הוא 0.3% וסיכוי ההתחמקות שלהם הוא 90%, אז קרוב לוודאי שלא תתפסו אותם.

חברת פוקימון הבינלאומית השיקה את קמפיין האלווין 2022 שלהם, שכולל קלפי תעלול או החלפה (מבוסס על המשפט Trick-or-treat), כאשר חבילות הבוסטרים מכילות 40 חפיסות, וכל אחת 3 קלפים, עליהם יכולים להופיע פוקימונים שמתאימים לרוח החג, כמו: זובאט, גנגר, פאמפקאבו, מימיקיו, פולטיגייסט ופיקאצ'ו עם חותמת של דלעת.

נודע שחברת פוקימון תעמיד חנות פוקימון סנטר זמנית בטורניר אליפות העולם שתערך באוגוסט. אומנם טרם הגענו לאוגוסט בסיקור השנתי שלנו, אבל ראיתי כמה סרטונים, והחנות פשוט מדהימה.

פוקימון מאסטר אי אקס מודיעים על האירוע הבא שלהם שכולל את פרק הנבלים מהואן, וכולל זוגות כמו מיי ובלייזיקן וברנדן ולטיאוס.

עוד בנושא חגיגות יום הולדת 6 למותג פוקימון גו, עלתה הופעה מיוחדת של מעל ל700 רחפנים שהציגו צורות כמו פיקאצ'ו, צ'ריזארד ועוד.

= = = = =

ומה קרה באתר "מפלצות כיס" ביולי 2022?

ובכן, חגגנו יום הולדת 12 לאתר, פרסמנו סטים של קלפים באתר בצורה מסודרת יותר בעבר, חגגנו ימי הולדת לגולשי האתר, הכרנו את הגולשים בפינה חדשה, ואפילו ניסינו להרוג את זבופ, הזבל הקטן.

= = = = =

לאתר: https://pocketmonsters.co.il/

יוטיוב: https://www.youtube.com/channel/UCJulqPxA1cxFcRyxBjLlJsw

לפייסבוק: https://www.facebook.com/profile.php?id=100063797957916

לאינסטגרם: https://www.instagram.com/yossefohana5/

לטיקטוק: https://www.tiktok.com/@giborthedog

לפוקימון כחול לבן: https://pocketmonsters.co.il/?p=89277

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *