סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון דיירקט 3.8.22

אהלן, אני הראל ואני עומד לסקר את הטריילר השלישי של פוקימון סקרלט ופוקימון ויולט.

אם אתם עדיין לא יודעים מה היה בטריילר השני, הנה לכם קישור לסיקור שהכנתי עליו https://www.pocketmonsters.co.il/?p=107439

היום, השלישי לאוגוסט, יצא פוקימון דיירקט חדש, וכמובן בתוכו נכלל גם הטריילר השלישי לדור התשיעי של סדרת המשחקים הראשית, ויחסית לשאר הדורות, הטריילר יצא מאוד מאוחר, נראה שבדור הזה נקבל הרבה פחות חשיפות, מה שלדעתי מצוין. הם עושים את זה במינון הנכון, נותנים לנו הייפ גדול למשחק אבל גם לא משאירים אותנו סקרנים עד לנובמבר!

ראינו הרבה דברים בטריילר, אז שנתחיל?

הנופים רחבי הידיים והעיירות התוססות השזורות באזור פלדאה.

ההרפתקה שלך מתרחשת באזור פלדאה, ארץ של מרחבים פתוחים עצומים עם אגמים, פסגות נישאות, שממה ורכסי הרים מסוכנים. לאורך הדרך, כל מיני מאמנים יערכו הרפתקאות וישפרו את כישוריהם עם קרבות פוקימון.

אתה יכול למצוא המון אנשים ופוקימונים שחיים יחד במגוון מקומות, החל מכפר חקלאי עם יבול שופע ועד עיירת נמל עם שוק שוקק חיים.

יש גם פוקימונים שחיים בצמרות עצים, נהרות וכל מיני מקומות אחרים במדבר – וכולם רק מחכים לפגוש אותך.

בן לוויה להרפתקאות שלך, ה-רוטום-פון.

מכשיר חובה לטיולים באזור פלדאה, ל-רוטום-פון יש מספר אפליקציות ותכונות שיהיו שימושיות במהלך ההרפתקאות שלכם. הפעם, הפוקידע יטען ב-רוטום-פון כאפליקציה. המפה שלך תהיה גם אפליקציה ברוטום-פון שלך. תוכל לראות מפה של כל אזור פלדאה באפליקציית המפות, שתציג באופן טבעי את מיקומך הנוכחי. תראה גם כל מיני מידע, כמו עיירות סמוכות, מרכזי פוקימונים ופוקימונים פראיים.

עמוד התווך של מאמני הפוקימונים – מרכז הפוקימונים החיצוני. הרפתקה באזור פלדאה העצום לא תהיה טיול בפארק. כדי להילחם במאמני פוקימונים ולתפוס פוקימונים פראיים, תצטרך לנוח את הפוקימונים שלך ולהשיג פוקדורים כדי לתפוס עוד פוקימונים.

כדי לתמוך במאמצי הפוקימון, ישנם מרכזי פוקימון חיצוניים רבים הפזורים בפלדאה. מאמנים יכולים למצוא בקלות מרכזי פוקימון אפילו מרחוק – מרכזי פוקימון נדלקים בלילה, ולכל אחד מהם יש שלט של כדור על הגג.

בהתאם לגרסת המשחק שיש לך, הפוקימונים שיופיעו יהיו שונים:

ישנם מספר הבדלים בין Pokémon Scarlet ל-Pokémon Violet, והבדל אחד כזה הוא מיני הפוקימונים המופיעים. לדוגמה, Larvitar ו-Stonjourner מופיעים ב-Pokémon Scarlet, בעוד שבאגון ו-Eiscue מופיעים ב-Pokémon Violet.

פוקימון קוראידון ומיראידון:

במהלך ההרפתקה שלך, תפגוש פוקימון אגדי – או קוראידון או מיראידון – והוא יצטרף אליך למסע שלך. קוראידון ומיריידון מלאים במסתורין ונאמר שיש להם כוח שעולה בהרבה על זה של פוקימונים אחרים.

נראה שלקוראידון ומיריידון יש אפילו יותר צורות מאלה שכבר גילינו – הפוקימונים האלה מסוגלים לשנות את הצורות שלהם כך שיתאימו טוב יותר למה שהם עושים או לאיזה שטח שהם נוסעים בו.

סעו על הפוקימונים האגדיים האלה כדי לצאת להרפתקה ללא הגבלה.

סעו על הפוקימון האגדי שלכם כדי לחצות את אזור פלדה הנרחב ולחקור יחד כל פינה.

ריצה בין מישורים ומדבריות, לנוע על פני מים, לעלות על צוקים, לחצות גבעות ולגלוש מפסגות. תהנו מהרפתקה רעננה ומשחררת שרק עולם פתוח יכול לספק.

פגשו מגוון אנשים ופוקימון לצד הפוקימון האגדי שלכם, וחפשו את התעלומות שמחכות לכם בפלדאה.

ספרינט בנייה / מצב נהיגה:

נסיעה דרך פלדאה ברגל יכולה להיות די קשה. אם תלמדו לרכוב ב-Sprinting Build Koraidon או ב-Drive Mode Miraidon, תוכלו לחצות את אזור פלדאה הנרחב בצורה חופשית יותר ובמהירות מלאה.

מבנה שחייה / מצב מים:

במהלך ההרפתקה שלך, תוכל לקפוץ אל נהרות, אגמים ואוקיינוסים תוססים כדי להתקרב אל הפוקימונים שחיים שם או לחצות מים מסוכנים במהירות על ידי רכיבה ב-Swimming Build Koraidon או Aquatic Mode Miraidon.

בניית גלישה / מצב גלישה:

אתה יכול לקפוץ מהרים, מצוקים נישאים או מבנים גבוהים ולגלוש לעבר היעד שלך.

לא רק שזה מציע לך אפשרויות נוספות בעת בחירת מה לעשות, אלא שאתה יכול גם להחליק בחופשיות וליהנות מנוף שאתה יכול לראות רק משמי פלדאה.

בית הספר הוותיק ביותר באזור פלדאה:

באקדמיית Naranja וב-Uva Academy, אתה יכול להכיר אנשים חדשים, פוקימונים חדשים – ועוד…

במרכז פלדאה שוכנת העיר הגדולה ביותר באזור, מסגוסה. כאן תמצאו בית ספר שמתגאה בהיסטוריה שמעט בתי ספר אחרים עושים, ובו אנשים מכל מיני אזורים באים לחדד את כישוריהם זה מול זה, בין אם זה באמצעות הישגים אקדמאים או קרבות פוקימונים.

צאו מבית הספר להרפתקה גדולה! פרויקט הלימוד העצמאי המיוחד, ציד המטמון:

בתור הדמות הראשית, אתה תירשם לאקדמיה. כמובן, אתה לא תהיה לבד בבית הספר הזה. יהיו לך גם חברים שאתה יכול לחדד את כישוריך מולם – כמו נמונה, ארבן ופני – בנוסף למורים ייחודיים שילמדו אותך את מה שהם יודעים על לחימה, ביולוגיה של פוקימון ועוד.

האקדמיה הזו היא גם המקום שבו המנהל Clavell ייתן לך ולחברים שלך משימת לימוד עצמאית, ציד המטמון. לאן תלך? את מי תפגשו? מה תשיג? צאו למסע ברחבי פלדה כדי לצבור חוויות חדשות, להכיר אנשים חדשים ולמצוא אוצר משלכם.

אנשים באקדמיה:

יחד עם המנהל קלאוול, ישנם חברים רבים אחרים בפקולטה לאקדמיה.

קלאוול משמש כמנהל האקדמיה, ומכיוון שאתה תלמיד חדש, הוא ילמד אותך דברים רבים על בית הספר שלך. הוא יכול להיות קפדן, אבל הוא יכול גם להיות אדיב. נראה שהוא חבר של פרופסור סאדה ופרופסור טורו.

ג'ק

מר ג'ק הוא המורה שלך, והוא מלמד ביולוגיה. הוא בקיא מאוד בביולוגיה של פוקימון והוא המפתח של אפליקציית פוקידע עבור ה-רוטום פון. יש לו צד קצת מנומס, ולפעמים הוא מאבד את עצמו במחקר שלו.

החברים של הדמות הראשית:

ארבן

ארבן הוא איש מעמד גבוה באקדמיה. הוא טוב בבישול וחוקר מתכונים בריאים שיכולים לעזור לפוקימון להרגיש טוב יותר. הוא יבקש ממך לעזור לו, מכיוון שהוא לא טוב בקרבות פוקימונים.

פֶּנִי

פני היא באותה כיתה כמוך. יש לה אישיות קצת ביישנית, ומשום מה, נראה שהיא לא מגיעה לאקדמיה לעתים קרובות. היא אוהבת במיוחד את תיק האיווי הרך שלה ותמיד יש אותו על הגב.

הסיפור:

הסיפור מתפתח כמו שאתה רוצה. שזרו שלושה סיפורים גדולים לתוך ההרפתקה שלכם כשאתם פוגשים פוקימונים שמעולם לא ראיתם ודמויות ייחודיות. לכותרים האלה יש את סיפור הפוקימון המאפיין את ההיכר של ללכת למכונים ולכוונה להפוך לאלוף, אבל אין דרך מוגדרת, אז אתה יכול ללכת לאיזה מכון שאתה רוצה לאתגר בסדר שאתה רוצה.

יתר על כן, ישנם שני סיפורים גדולים נוספים מלבד השאיפה שלך להפוך לאלוף, ומבחנים ותלאות רבים מחכים לך גם בסיפורים האלה. יש למה לצפות בתחום הזה.

יתר על כן, אתה יכול ללכת בחופשיות הלוך ושוב בין שלושת הסיפורים, ולאפשר להרפתקה שלך להתפתח בצורה שאתה רוצה שתתפתח. חלקם עשויים לרצות להגיע לדרגת אלוף ולמהר דרך מכונים, בעוד שאחרים עשויים לרצות להרפתקה בשעות הפנאי שלהם – לפעמים לחפש פוקימונים או לפגוש כל מיני אנשים. כל אחד יכול לחוות את המשחק איך שהוא רוצה. היכולת ליצור סיפור משלך הוא אחד מסימני ההיכר של פוקימון סקרלט ופוקימון ויולט.

ישנם מתקנים הנקראים מכוני פוקימון בעיירות רבות, והמנהיגים של המכונים הללו ממתינים לאתגר של מאמנים כמוך וחבריך.

אין דרך מוגדרת למכונים. אתה יכול לחפש בכוונה מנהיג מכון חזק יותר, או שאתה יכול פשוט לעצור במכון שנמצא במקרה בעיירה שנתקלת בה במסע שלך. הפעם, אתם זוכים לתכנן את הדרך שלכם לאורך דרך הניצחון.

אם תנצחו את כל שמונת המכונים הפרוסים ברחבי האזור ותאספו את תגי המכון שלהם, תוכלו לגשת למבחן מיוחד שנקרא Champion Assessment. אם תעבור בהצלחה את ההערכה, הכוח שלך יקבל הכרה ותינתן לך דירוג אלוף, מה שהופך אותך למושא הערצה עבור מאמנים אחרים.

לטש את הכישורים שלך עם הרבה פוקימונים ומאמנים, וכוון לדירוג האלופים המפואר!

מנהל המכון של מכון גלסאדו, גרושה:

גרושה היה בעבר גולש סנובורד מקצועי, אך כעת הוא מנהיג מכון של מכון גלסאדו במשרה מלאה. הוא מומחה לסוג קרח שיש לו את צטיטן כשותפו. הוא בדרך כלל קר רוח, אבל כשהקרבות מתלהטים, הוא מתחיל להראות את הרגשות שהוא בדרך כלל דוחף למטה.

פוקימונים חדשים:

שם: צטיטן

סוג: קרח

שם: פלדיאן וופר

סוג: אדמה ורעל

שם:פידוב

סוג: פיה

= = = = =

מכניקה חדשה:

הילחם לצד חברים בתוך מגבלת הזמן ב-Tera Raid Battles.

Tera Raid Battles הם פורמט קרב חדש לגמרי שבו תצטרפו לשלושה מאמנים אחרים על מנת להתמודד עם פוקימון פראי טרסטאלי תוך מגבלת זמן. ב-Tera Raid Battles, אתה יכול לתקוף מבלי לחכות לתורים של מאמנים אחרים, לכן חשוב שתשתף פעולה עם חבריך למאמן בקצב מהיר.

הפוקימונים שיופיעו בקרבות Tera Raid הם עזים, אבל אתה יכול לשלב כוחות עם שחקנים אחרים כדי להוכיח את הניצחון!

חפש קריסטלים לקרבות Tera Raid.

תוכל לנסות קרב Tera Raid על ידי נגיעה בקריסטלים מבריקים. הצבעים של הגבישים הללו תואמים לסוג ה-Tera של הפוקימון ה-Tera שתתקלו בו. הם כמעט נראים כמו אבני חן! בנוסף, עמוד אור נוצץ יירה אל השמים מעל כל אחד מהגבישים הללו, מה שהופך אותם קל לזהות מרחוק.

דוגמה לקריסטל סוג עשב

אתגר את טרה פוקימון!

למערכת הקרב הזו יש מגבלת זמן ומאפשרת לך להמשיך לתקוף בצורה חלקה מבלי שתצטרך לחכות למאמנים אחרים שיבחרו את פעולותיהם. קח על עצמך את הקרבות האלה על ידי תיאום עם חבריך לצוות ועל ידי הגדלת הנתונים הסטטיסטיים של הפוקימונים בצד שלך או ריפוי שלהם.

הערה: נדרשת חברות בתשלום של Nintendo Switch Online כדי ליצור אינטראקציה עם מאמנים אחרים באמצעות האינטרנט.

לפוקימונים המופיעים ב-Tera Raid Battles עשוי להיות סוג Tera השונה מהסוג או מהסוגים הרגילים שלהם.

הרחב את האפשרויות שלך במשחק שיתופי על ידי עידוד!

ישנם שלושה סוגים של עידוד שאתה יכול להשתמש בהם, והם יועילו לכל פוקימונים בעלי ברית בצד שלך. שלושת האפקטים מגבירים את Attack ו-Sp. Atk, הגברת ההגנה ו-Sp. Def, וריפוי.

כל אחד יכול להשתמש בתרועות האלה, מה שמאפשר לך לשחק בשיתוף פעולה גם אם הפוקימון שלך לא למד שום מהלכים כדי לתמוך בפוקימונים אחרים.

שיתוף פעולה הוא המפתח לקרבות Tera Raid. הוביל את הצד שלך לניצחון על ידי עידוד!

תפוס את פוקימון הטרה המובס!

הצלחת להביס את הפוקימון Tera בתוך מגבלת הזמן יבטל את השינוי של הפוקימון, וייתן לך הזדמנות לנסות לתפוס אותו על ידי זריקת פוקדור. ניצחונות יכולים לתגמל אותך גם בפריטים שימושיים רבים!

כיצד להשתתף בקרב Tera Raid:

תוכל לחפש בעלי ברית להצטרף לקרבות ה-Tera Raid שלך, או שתוכל להצטרף למישהו אחר שמחפש בעלי ברית בקרבות ה-Tera Raid שלהם.

עבוד יחד עם מאמנים ברחבי העולם כדי לנסות את כוחך בקרבות אלה!

פוקימון זורח ונוצץ כמו אבני חן הודות לתופעת הטרסטאל.

מהי תופעת הטרסטאל?

תופעה זו נמצאת רק באזור פלדאה וגורמת לפוקימון לזרוח ולנצנץ כמו אבני חן.

כאשר פוקימון מתפרק, תכשיט טרה מופיע מעל ראשו של הפוקימון כמו כתר, וגופו של הפוקימון נוצץ כמו אבן חן חתוכה.

אומרים שהאנרגיה הטרסטלית שמחלחלת מהקרקע של אזור פלדאה מעורבת בתופעה.

פרטים רבים נותרו לא ברורים, אבל פרופסור סאדה ופרופסור טורו חוקרים את התעלומה הזו.

מאסטר טרסטאליזציה ושליטה בקרבות פוקימון!

טרסטליזציה מחזיקה את המפתח לניצחון או תבוסה בקרבות באזור פלדאה.

כל הפוקימונים בפלדאה יכולים להשתחרר כדי להשיג כוח מיוחד.

ראשית, לכל פוקימון יש סוג Tera. סוג ה-Tera של פוקימון אינו פעיל עד שהפוקימון מתפרק, ואז סוג הפוקימון ישתנה לסוג ה-Tera שלו.

לדוגמה, לחלק מה-איווי יהיה סוג טרה רגיל, אבל ל-איווי אחרים יש סוג של טרה תעופה.

ישנם 18 סוגים, כלומר ישנם אינספור שילובים של סוגי פוקימונים וטרה.

טרסטליזציה של פוקימון מאפשרת לך לשפר את אסטרטגיות הקרב שלך על ידי הגדלת הכוח של כל מהלכים בעלי אותו סוג כמו סוג ה-Tera של הפוקימון שלך או על ידי שינוי החולשות של הפוקימון שלך.

מתי להפעיל את הטרנספורמציה המיוחדת הזו והשילוב של סוגי פוקימון וטרה שתבחר להשתמש בו תלויים בך.

מצא את מה שעובד הכי טוב בשבילך כדי להשיג את היד על העליונה בקרב!

תצטרך Tera Orb כדי להרוס פוקימון.

רק מאמנים נבחרים באזור פלדאה רשאים לשאת את הפריט המיוחד הזה.

ברגע שאתה מבטל פוקימון, ה-Tera Orb שלך יאבד את כל האנרגיה ה-Terastal שלו, ולא תוכל להשתמש בו שוב עד שהוא ייטען מחדש. אתה יכול לטעון את ה-Tera Orb שלך אם אתה נוגע בקריסטלים שעולים על גדותיהם באנרגיה טרסטלית או ללכת למרכז פוקימון.

פוסטים קשורים

20 תגובות

  1. פעם ראשונה שזה תופס אותי ללא ציפיות ואשכרה אהבתי.
    וופר נראה מגניב.
    הרובוטריקים נראים נהדר.
    משחק איזור פתוח.
    מכניקה חדשה.
    מה צריך יותר?

  2. ממש ממש ממש מצפה לזה. נראה מעולה. ריידים חוזרים ועוד שתם בין שחקנים. מחכה לראות איך המכניקה החדשה תשפיע על העולם התחרותי

  3. נראה מגניב ממש במיוחד הזה עם הצעיף והשיער הכחול הדמות האהובה עליי עד כה במשחק

  4. אוקיי הוופר ממש מגניב אני מת על וופר ושמח שעשו לו צורה מיוחת
    הפוקימונים מעולים זתומרת אני לא בתוך לגי הלוויתן קרח זה לוויתן בכלל מה זה נראה מוזר אבל הכלבלב הפרוותי הזה נראה ממש חמוד ואני מת על פוקיוני כלב בעיקר כל יאמפר פשוט פוקימון חמוד באמת וגם בולטאנד הוא אחלה
    יש סוג של התפתחות חדשה תאמת זה נראה קצת מעולץ שפשוט הם זוהרים ויש להם משהו על הראש אבל ה גם מה שאמרתי על הדיינמאקס והגייגנטאמאקס ובסוף הם היו מעולים
    והריידים חזרו אני ממש שמח על זה ממש נהניתי מהריידים בחרב ומגן ומעניין אותי לרות איך זה ייראה עכשיו ואם היה סגנון לחימה שונה מי יודע
    הקטע של המרוץ של הפוקימונים האגדיים (ברח לי השם שלהם) קצת מוזר כאילו פוקימונים אגדיים אמורים להיות נדירים וקשים להשגה אז לדדעתי זה קצת מוזר שאתה יכול סתם לרכוב עליהם

  5. אני אישית לא מתרגש במיוחד ממה שהראו. מחכה לשמוע מהגולשים באתר איך המשחק כשהוא יצא.

  6. וואו, ללא ספק משחק הפוקימון שתמיד חלמנו עליו סוף סוף כאן!
    קודם כל, לרכוב על קוריידון ומיריידון! קונספט ענק שחוזר אלינו מלג'נדס ואני ללא ספק הולך להנות ממנו!
    הפוקימונים החדשים מעניינים מאוד (חוץ מצטיטן, הוא נראה לי קצת מוזר…)
    יש מכונים! ואפשר לאתגר אותם באיזה סדר שרוצים! (מחזיק אצבעות שאחד מהם יהיה מסוג חשמל…)
    סוף סוף חופש לעשות את הכל! איזה אושר!
    אני כל כך הולך להנות מהמשחק הזה

  7. נראה מגניב מקווה שבאמת פוקימון העלו את רמת המשחקים ושילבו גם עולם פתוח וגם קרבות מקווה שבאמת יהיה טוב כמו שנראה ולא אכזבה אחת גדולה

  8. שכחת לציין שהמשחקים הולכים להיות RPG 3D וגם שלפי הטריילר אפשר לבחור איך ההרפתקה שלך תהיה

  9. התלהבתי מה-terra ומהאגדיים, אבל לא מהפוקימונים ההתחלתיים ומהפוקימונים חדשים הנוספים. אולי רק קצת מהציטטן.

  10. חשבתי על משהו. יש סיכוי שהעבר חם והעתיד קר? תסתכלו על הפוקימונים שיופיעו בויולט ותסתכלו על הפוקימונים שיופיעו בסקרלט. יש סיכוי שיש משהו כזה? או שאני רק מדמיין?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *