סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

25 הפוקימונים האהובים עליי / ליו מאמן האיווי – חלק שלישי ואחרון!

כאן ליו מאמן האיווי, וכמו שהבטחתי, הגענו לסיום הרשומה, עם עשרת הפוקימונים האחרונים והאהובים עליי ביותר. שנתחיל?

= = = = =

10#. זורוארק (יונובה).


במקור, זורוארק היה ממוקם במקום ה12 ברשימה, אבל אז שיחקתי בלג'נד ארכיאוס, והשתמשתי שם בזורוארק היסואי. כמו שאמרתי בעבר, 'סיפורים אפלים' של פוקידע זה משהו שאני אוהב. חוץ מזה, העיצוב שלו פשוט מושלם, והשייני של זורואה היסואי. הוא כנראה השייני הכי אהוב עלי, והוא גם היה חבר בצוות שלי בשחור 2 – מה שנותן לו עוד נקודות. אם אני צריך לבחור בין זורוארק רגיל לבין היסואי, הייתי בוחר רגיל כי אני אוהב יותר את העיצוב וגם בכל זאת, עברנו יחד את שחור 2.

= = = = =

9. צ'אריזרד, וינאזור, ויקאוולט.

בואו נפתח בלדבר על הפיל שבחדר. ויקאוולט היה הפוקימון השני שלי אי פעם. העיצוב שלו פשוט מדהים (זה חיפושית אייל שהוא גם מסוק חשמלי, ועם קמצוץ של תותח לייזר)והצבע שלו מושלם. עכשיו כשהזכרתי את הפיל (או יותר נכון החרק) אפשר לדבר על צ'אריזרד ווינאזור. נתחיל עם צ'אריזרד. תגידו עליו מה שאתם רוצים אני אוהב את המפלץ הזה. הוא דרקון אש, ברור שהוא יהיה פופולרי! אחת הסיבות שאני אוהב אותו כל כך היא שאני רוצה להגן עליו, יש הרבה אנשים ששונאים את צ'ארזירד מפני שהוא מקבל יותר מידי בונוסים, אבל הם לא אומרים כלום על פיקאצ'ו (שיש 2 משחקים בכיכובו, יותר ויותר צורות, צורת ג'יגאנטמקס שלא אמורה להתקיים, ושני מהלכי זי) עכשיו נעבור לאחרון ובהחלט חביב, וינאזור. הוא היה הפוקימון הכי אהוב עלי כשהייתי קטן, וכשצפיתי בסרט הראשון של פוקימון עפתי עליו. עד היום אני אוהב אותו מאוד, הוא לא מקבל מספיק קרדיט שדווקא מאוד מאוד מגיע לו. תנסו להשתמש בו ותבינו לבד איזה טנק הוא.

= = = = =

8. פלייגון.

פלייגון, חבר נוסף בצוות שלי בשחור 2, ומי שקורא את הסיפור של כולנו לא אמור להיות מופתע שהפוקימון הזה הגיע לפה. אז איך התחלתי לאהוב אותו כל כך? כשרציתי לשחק באלפא ספיר, חשבתי איזה צוות לתכנן. אני זוכר שרציתי בו מטגרוס, אבל אז גיליתי שאת מטגרוס אפשר להשיג רק בפוסט גיים, אז הרעיון הזה נמחק. ואז החלטתי ללכת על פלייגון, וככל שהתקדמתי יותר במשחק, ככה התרגשתי יותר להשיג אותו. ובסוף מה שקיבלתי היה פוקימון עוצמתי וחזק במיוחד עם עיצוב מעל הגג, אז הבחירה שלי הייתה נכונה.

= = = = =

7. קרוקודייל.

עוד חבר בצוות בשחור 2. הסיבה שאני אוהב אותו כל כך היא בזכות האתר, וספציפית המדריך וידיאו שפורסם לפוקימון לבן. למרות שמעולם לא היה לי DS, תמיד צפיתי במדריך וידיאו של האתר ללבן, ואחד הפוקימונים שהמדריך השתמש בו היה – נחשתם נכון, קרוקורוק. מאז שחר ההיסטוריה, אני אוהב תנינים. ההסוג שלו מאוד יחודי וגם לא רע, עם 6 חולשות ו7 חוזקות ולשתיים הוא בכלל חסין (על חושי וחשמל) העיצוב שלו אדיר, ושילוב הצבעים של אדום שחור ולבן הוא כנראה שילוב הצבעים הכי אהוב עלי.

= = = = =

לפני שאנחנו נכנסים ל6-1, הנה 5 פוקימונים שלא נכנסו בגלל שהם במקומות 26-30 (בסדר אקראי): איסנרואר, פרימארינה, טייפלוז'ן, איג'סלאש, וגארידוס.

= = = = =

בחזרה לרשימה:

= = = = =

6. סיזור.

אמרתי ברשומה האחרונה שאני אוהב את סיזור מאוד. אז הנה הסיבה – העיצוב שלו. זהו, אף פעם לא השתמשתי בו (טרייד איבו) אם חושבים על זה סיזור הוא כמו חליפת אירון מן לסייטר, הצבתות שלו הורסות, הצבע שלו הוא הצבע הכי אהוב עלי, אני פשוט אוהב כל דבר לגבי העיצוב שלו.

= = = = =

5. אמבריאון.

אמרתי ברשומה האחרונה שאני מת על איווילושנס, ושסילביאון היא השנייה הכי אהובה עלי. אבל מי הראשון? אמבריאון כמובן! שילוב של עיצוב מדהים, צבעים יפיפים, ושייני אלוהי, נתנו לו מקום 9. אבל מה שהקפיץ אותו למקום ה5, היה השימוש בו באולטרה סאן. הוא היה הפוקימון שהכי נקשרתי עליו מבין כולם (אגב יש לי 3DS ואולטרה סאן היה אחד משני המשחקים שקיבלתי איתו, מה שהפך אותו למשחק הפוקימון הראשון שלי אי פעם) וכשאני אומר נקשרתי, אני מתכוון לזה. כשקבלתי אותו בתור איווי בוואנדר טרייד החברות שלו הצילה ממצבים דביקים. כמה פעמים והוא אפילו ניצח את אולטרה נקרוזמה לגמרי בעצמו ועם מהלכים ממוצעים (!) אז כן, תמיד אהבתי את אמבריאון, והנסיון באולטרה סאן רק הקפיץ אותו אפילו גבוה יותר.

= = = = =

4. לוקאריו.

זה איש זאב לוחם, אני צריך לומר יותר? תמיד אהבתי את לוקאריו, ואני עדיין מתלבט בינו לבין סיזור, למי יש עיצוב יותר טוב. הוא מבוסס על אנוביס, שהוא אל מצרי, שזה פשוט וואו. הוא היה המגה הראשונה שלי אי פעם שזה היה כיף, הוא פוקימון אדיר שתמיד אהבתי מאוד, וככל שלמדתי עליו יותר ככה אהבתי אותו יותר.

= = = = =

3. מגנזון.

זוכרים מה שאמרתי ברשומה הקודמת על לאקסרי, על זה שיש פוקימון חשמל בדור 4 שאני אוהב יותר? זה הפוקימון הזה. מאז שהכרתי אותו זו הייתה אהבה ממבט ראשון, ומאז נדרתי נדר (אני רציני) שבכל פעם שמגנזון יהיה זמין לתפיסה/התפתחות לפני הליגה, אני אשיג אותו, וזה באמת מה שקרה בין בשחור 2, בירח, באולטרה סאן, בפלטינום וכו. השתמשתי בו אפילו במשחקים של מעריצים והאקים! כל פעם השתמשתי בו. מי שלא השתמש בו די מפסיד כי הוא חזק מאוד! שימו עליו מתקפה משולשת מכת ברק תותח הבזק ומתקפת רעם ואתם מסודרים.

= = = = =

2. גרנינג'ה.

הסטאטר הכי אהוב עלי לוקח את המקום השני בזכות עיצוב מצוין (אני מת על הלשון שלו כי הוא נראה נורא בלעדיה לדעתי) שייני מדהים, ובעיקר האנימה. (פוקימון סאגת XY היא הסדרה הכי אהובה עלי בכל הזמנים) וגרנינג'ה הוא הפוקימון שהכי אהבתי לראות שם. בעיקר כשהוא הפך לאש גרנינג'ה למרות שאני חושב שזה לא נורמלי שאש הפסיד. גרנינג'ה נתן קרבות מדהימים, ולמרות שלכל הצוות של אש בקאלוס יש מקום מיוחד בלב (חוץ מפיקאצ'ו) לגרנינג'ה יש את המקום הכי גדול.

= = = = =

ובמקום הראשון…





איווי!!!!!!!!!

השנה היא 2014, ליו יושב בבית של סבתא שלו ורואה סרטונים ביוטיוב, ואז הוא נתקל בסרטון על איווי באנימה של שחור ולבן, ומאז הכל היסטוריה. בין אם זה התפתחויות מצוינות, בין אם זה קשר נוסטלגי, עיצוב שאפשר לסגוד לו מרוב שהוא חמוד, שייני מדהים במיוחד, והופעות אהובות באנימה, משתלבים יחד לפוקימון המושלם בשבילי. למרות אני לא יכול לחכות לעוד פוקימונים שיגיעו, וחלק אולי יגיעו לטופ 25, טופ 15, ואולי אפילו לטופ 10. אבל אף אחד לא יגיע למקום הראשון, או – שאולי אצטרך לחכות עוד קצת זמן להפתעות.

= = = = =

בכל מקרה, תודה שהייתם איתי במסע הזה, ותודה לצוות המדהים במפלצות כיס שהגשים לי חלום (לפרסם את טופ 25 הפוקימונים הכי אהובים עלי ברשת) ואני אסגור את הרשימה עם המשפט הזה: ובגלל הסיבות הללו איווי הוא הפוקימון הכי אהוב עלי בכל הזמנים!!!!

להתראות!

פוסטים קשורים

26 תגובות

  1. אחלה טופ 25 זה זה היה!
    גרמת לי לרצות לנסות לעשות בעצמי טופ 25 לפוקימונים

  2. מה המחשבות שלכם על הפוקימונים פה הםגם בטופ 25 שלכם? ובכלל היה ממש כיף לחלוק את הדעות שלי איתכם אז אשמח לשמוע את הדעות שלכם

  3. האמת שאולי חוץ מאיווי וויקאוולט, אף אחד מהם כנראה לא בטופ אצלי. הרוב בחירות שמרגישות די ממוצעות שיהיו בטופים של מלא אנשים.

    אני מת כל כך על ויקאוולט מאז שהשתמשתי בו בטורניר דראפט בחרב ומגן… בנוסף לעיצוב המדהים והמגניב שלו.

    אולי אעשה יום אחד את המאה הכי אהובים עלי, מי יודע? בינתיים אבל חוץ מאימולגה שבמקום ראשון, אין לי ממש סדר של פוקימונים אהובים.

  4. אוקיי, צ'אריזארד בבירור בחמישיה הראשונה שלי, יחד איתו אפשר למצוא את סנייבי, אייפום, ופוריאון, צ'ימצ'אר ולייקנרוק. נוסיף גם את סיזור, גנגר, אמבריאון, אספיאון, וספטייל, ונראה לי שיש לנו עשיריה ראשונה שלי

  5. לסיזור אין צורה היסואית טל קליבור הוא פוקימון שונה לגמרי אתה יכול אפילו לבדוק בפוקידע

  6. אכן, קליבור הוא פשוט התפתחות אחרת לסיזור, והאמת שאני מת על קליבור.

  7. מצטער ליו, העברתי את ההודעה שלך לבדיקה, אז היא כרגע מצונזרת. אתה צריך לדבר עם היטמן לפני הצהרה על דבר כזה. יש לך את האימייל שלו, דבר איתו.

  8. למה? האגדיים ברובם אוברייטד.
    חש חברה כמו לוגיה או ג'יראצ'י שלא זוכים ליחס מיוחד, אבל הרוב חרושים סתם בגלל האגדיות שלהם

  9. אני לא שמתי אף אגדי כי רייקאוזה האגדי הכי אהוב עלי נמצא במקום ה36

    1. אני באמת לא יודע לענות לך על זה. אתה רואה את מספר כותבי התוכן שיש לאתר. זה אמור לתת לך קנה מידה לגבי ההיתכנות של דברים כאלה.

      1. זה לא משהו שכל כך צריכים בשבילו אנשים רק מישהו שיביא את 25 הפוקימונים האהובים עליו זה יכול להיות אתה או אחד מהאנשים באתר אני חושב שאם יהיה משהו בסגנון אולי אנשים יחזירו אבל אני לא יודע באמת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *