סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 23: 27.5-10.6.12

שלום רב !

– – – – –

קלף קיורם

קלף הפרסומי של קיורם הפך זמין לאחרונה. מספרו של הקלף הוא BW44 והוא מצטרף לארבעת חבילות הבוסטר של סדרת "שחור ולבן". קיורם המוצג על הקלף הוא הדפסה מחודשת של הפוקימון מסט "נצחונות אצילים" (Noble Victories). המארז המלא אמור לצאת לחנויות בחודש הזה (יוני).

– – – – –

הקשב! שחק! תרום!

אתר "איש המרתון" (The Marathon Man) השיק בתחילת החודש את אירוע הצדקה השנתי שלו. הפעם הצדדים נלחמו בקבוצות של חמישה שחקנים, כאשר כל אחד עם מטר התרמה שלו. כל התרומות הן עבור ארגון "תקווה ללוחמים" (Hope For The Warriors), אשר עוזר לחיילים פצועים ולמשפחותיהם להתקיים. המרתון החל ב1.6 והוא הסתיים ב4.6. כמות הכספים שנאספה עבור קבוצת פיקאצ'ו הייתה 2,732$ וקבוצת וואבאפט גייסה 2,756$.

לפרטים על אתר "איש המרתון": http://marathonman.net/
לפרטים על ארגון "תקווה ללוחמים": https://www.hopeforthewarriors.org/

– – – – –

פרק 87

קליפ בונוס מהמהדורה ה21 של מגזין Pokémon Fan חושף את הפרטים בנוגע לפרק 87. הפרק יקרא: "הישרדות על האי של איווארק" (Survival on the Island of Iwark!), הוא ישודר ב5.7.12. בקליפ ניתן לראות את איריס ודון מתנדנדות מן העצים. בזמן הזה הפוקימונים של החבורה נהנים מאחר צהרים עם מלואטה בחוף הים. בנוסף לכך, רואים שיש לבנות בעיות עם פוקימונים כמו: אוניקס, מגנמייט ופונגוס.

איווארק = אוניקס.

– – – – –

קלפים חדשים

עוד ממגזין זה: Pokémon Fan חושף 10 קלפים מסט הקלפים היפני החדש – "התפרצות קרה ומכה מקפיאה" (Freeze Bolt and Cold Flare). הקלפים מצורפים כאן להתרשמות שלכם. כפי שפורסם כאן בעבר, הסט יצא ביפן ב13.7.12 ויכיל 59 קלפים, כולל: קיורם שחור וקיורם לבן. חבילת קלפים תמכר בסך 158 יין.

– – – – –

רדיו חדש לצוות רוקט?

הבלוג הרשמי של סרטי פוקימון אישר את הידיעה שהולכת להתפרסם בקרוב תוכנית רדיו לצוות רוקט. הידיעה פורסמה בטוויטר. המטרה של התוכנית היא להציג את ההיסטוריה הארוכה של צוות רוקט, סודותיו של הארגון וכיוצא בזה. התוכנית תעלה בימים הקרובים והיא תשודר בשפה היפנית בלבד.

– – – – –

מידע חדש בנוגע לB2W2

תוכנית הטלוויזיה "פוקימון סמאש" שידרה את הקליפים הבאים של "שחור 2, לבן 2":

ערוץ נינטנדו היפני פרסם סרטון בנוגע ל"שחור 2, לבן 2" המציג את יכולותיו של אפליקציית "רדאר החלומות" (Dream Radar):


– – – – –

גלובאל לינק אוף ליין

כפי שפורסם כאן בעבר, אתר "גלובאל לינק" נסגר עד לתאריך 21.6.12 על מנת לאפשר שדרוג עבור המשחקים "פוקימון שחור 2, לבן 2".

– – – – –

מה עם Wii U?

עוד שנה שעברה ועוד שנה לפנינו. תערוכת הבידור האלקטרונית של 2012 (E3) חלפה ושום חדש לא נאמר מבית נינטנדו. רבים מחשיבים את קונסולת הWii כטובה ביותר בעולם, זו שהצליחה לגבור על סוני פלייסטיישן ועל X-BOX. אך אין שום חדש בנוגע לקונסולה החדשה שהוצגה בשנה שעברה, הWii U. אתם מוזמנים להתרשם מהתצוגה המינורית שהייתה לנינטדו השנה שהציגה שני סרטונים עיקריים: האחד על קונסולת הWii U, והשני על המשחק "פוקימון מסע כיבוש" (Pokémon Conquest). צפייה נעימה.

– – – – –

מידע בנוגע לסט החדש

מידע בנוגע לסט הקלפים האמריקני החדש פורסם. שמו יהיה "דרקונים עליוניים" (Dragons Exalted), הוא יפורסם בתאריך 15.8.12. הוא יכיל 120 קלפים והוא יהיה בסימן הסוג החדש: דרקון.

– – – – –

DVD חדש 

DVD של העונה ה14 של פוקימון: שחור ולבן – חלק 2" יוצא בימים אלה לחנויות באוסטרליה. החברה שמפיקה את המוצר העניקה לאתר pocketmonsters.net עותק מתנה על מנת שהם יוכלו לסקר אותו.

הנה המידע בפניכם:
– מכיל את הפרקים הבאים: 25-48.
– איכות התמונה יכולה להשתנות גם לרזולוציית 16:9, מה שמתאים גם לטלוויזיות ישנות.
– יש מדריך קל לתפעול.
– זמן צפייה: 8.5 שעות.
– איכות: HD.
– מחיר: 25$ או 20$ באתר הבא.
– משלוחים: גם לארץ ישראל.

– – – – –

בקרוב באתר:

סדרת כתבות המשווה בין המשחקים של "פוקימון" ובין משחקים אחרים, בניסיון להוכיח ש"פוקימון" הוא אינו משחק אימון המפלצות היחידי בעולם. האם נגלה שפוקימון גנבה את הרעיון ממשחק אחר, או שמא נגלה שהמצב הוא הפוך?

– – – – –

רגע של נחת:

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. בנוגע לידיעה על הקלף של קיורם – "לארבעת חבילות הבוסטר". ארבעת? חבילה זו נקבה, ולכן זה אמור להיות ארבע חבילות הבוסטר.
    ובנוגע לידיעה על הפרק עם אוניקס – אתה יודע שאיווארק זה בעצם אוניקס, כך ששם הפרק זה הישרדות על האי של אוניקס.

  2. יש ארבע ויש ארבעה ועד פה אתה צודק. אבל ת' היא על תקן שייכות (כמו S באנגלית). זה כמו שארשום ארבעת הקושיות או ארבעת האמהות.

    ולגבי אוניקס, לא ידעתי שזה שמו. יתוקן. תודה.

  3. איך מילת שייכות יכולה להתקשר למספר? ארבע של חבילות? זה שם מספר פה. ארבע חבילות. הת' שאתה מתכוון אליה היא כביכול של החבילות. ארבע החבילות של הבוסטר. אם זה היה בנקבה -> החבילה של הבוסטר -> חבילת הבוסטר. ופה הת' היא של השייכות.

  4. תודה על העדכון, מחכה כבר לראות BW2
    הית משאיר הישרדות אי של איוראק במקום הישרדות באי של אוניקס. האופציה ה1 יותר טובה.
    פשוט כתוב שאויראק זה אוניקס ביפנית.

  5. למה אתה מתעלם היטמן? הרי בסך הכל הסברתי לך למה טעית. לפחות תגיד מדוע אתה לא מקבל את התיקון הזה.

  6. כי זו התעקשות לחינם מצידך. שלושת התגובות שלך (שים לב איך אני עושה שימוש ב-ת' הזו למילה שהיא ממין נקבה) לא נכונות מבחינה תחבירית. ואני יכול להדגים לך בלי סוף: שלושת התפילות, ארבעת האמהות, חמשת המגילות, ששת המעצמות, שבעת הברכות.

  7. כשאני כתבתי חמשת המגילות בגוגל זה הפנה אותי לחמש המגילות. תקרא ותלמד קצת על שם המספר; http://learn.snunit.k12.il/snunit/lashon/mispar/mispar2.html
    אפילו שם כתוב עשר המכות (מכה זו נקבה, ולא זכר). פשוט עצוב שאתה בגילך לא יודע את שם המספר, ועוד מתעקש על הדברים הלא נכונים שאתה רושם.
    ויש לי שאלה, למה שינית בחזרה את השם של אוניקס ביפנית?

  8. הקובץ הזה רק מסביר שיותר ויותר אנשים פשוט משתמשים בצורת הזכר במצב כזה. אף פעם לא צוין במסמך הזה שהבאת שהצורה שאמרת היא נכונה, אלא שהיא פשוט נפוצה. ולהפך, היא מדגישה את זה שהצורה הנכונה היא צורת הנקבה.

  9. אם הצורה הזו מופיעה בכתבים התנ"כיים (עוד לפני המצאת הלשון), ובנוסף לכך, היא ניתנת לשימוש כיום מבחינה אקדמית, משמע שאין שגיאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *