סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

10 עובדות לא חשובות על פוקימון!

1. אם תרצו לראות את כל הפרקים של פוקימון ברצף, זה ייקח לכם 12 ימים ו9 שעות.

2. מסתבר שבסנט לואיס, מיזורי, יש צוות רוקט אמיתי. הצוות חיכה ליד נקודות לתפיסת פוקימונים של המשחק "פוקימון גו", שהיו באזורים נטושים ושדדו את הטלפון מהמאמנים באיומי אקדח. רק לאחר 11 מקרי שוד המשטרה הצליחה לתפוס את צוות רוקט המודרני, שכלל בתוכו ארבעה חברים אנושיים.

3. ערב הסעודית הוציאה פסק הלכה, האוסר על אזרחיה המוסלמים לשחק במשחק "פוקימון גו", משום שהוא "כולל אלמנטים אנטי אסלאמיים כמו פוליתאיזם (אמונה במספר אלים) והימורים", וכן מפני ש"סמלי המשחק מקדמים את דת השינטו היפנית, את הנצרות, את הבונים החופשיים ואת הציונות העולמית".

4. בפרק הראשון המדובב של פוקימון, Pokeball תורגם ל-"כדור פוק". פרק אחרי זה הם הבינו שזה פחות עובד והתרגום שונה (והתקבע) ל-"פוכ\קדור".

5. אשה אחת במוסקבה התלוננה שפוקימון אנס אותה בעוד שהיא ישנה.

6. איש אחר במוסקבה ניסה לרשום נישואין עם פוקימון, וסורב.

7. בשנת 2001 מדינה קטנה בניו זילנד בשם ניואה הוציאה מטבע רשמי שעליו מוטבע פרצופו של פיקאצ'ו וערכו 1$.

8. בשנת 2000 יצא משחק בשם "הוקימון" הלועג לסדרה המקורית. במשחק אש קטצ'אם נראה מבוגר יותר והוא הורג פוקימונים בניגוד לאש המקורי.

9. עד לדור השביעי של פוקימון, אגדי נחשב למי שהוא חסר מין, אחד ויחיד מסוגו, ולא יכול להתפתח, והוא אינו צורה מפותחת של אף פוקימון.

10. אתר "מפלצות כיס" הוא האתר הטוב ביותר בעולם.

– – – – –

תשע העובדות הראשונות נלקחו מהדף עובדות לא חשובות בפייסבוק. מומלץ לבקר שם ולעשות להם לייק.

פוסטים קשורים

19 תגובות

  1. האמת שללטיאוס, לטיאס, קרסיליה, היטראן, טורנאדוס, ת'אנדורוס וללאדורוס יש מין. רק אומר.

  2. כמו שאמרו פה יש אגדיים שיש להם מין כמו לאטיאס ולאטיאוס שהוצגו כבר בדור השלישי, כלומר "עובדה" 9 לא נכונה

  3. עובדה 9 ממילא לא נכונה, כי האגדיים מחולקים לייחודיים וללא-ייחודיים:
    הייחודיים הם אגדיים שבמצב הרגיל יש רק אחד כמוהם, אבל האחד הזה חייב להיות חופשי ופראי (לא לכוד בכדור כלשהו או אמצעי דומה). אם אחד מהם נלכד אז נכנס לתמונה "חוק האגדיים הייחודיים"(חייב להיות לפחות אחד חופשי ופראי), ויוצר עותק של האגדי הייחודי שנלכד עם כל הזיכרונות שלו עד ולא כולל הקרב שבו הוא נלכד. מלבד זאת, אגדיים ייחודיים הינם יחידים, חסרי מין, אינם יכולים להתפתח (חלקם יכולים להשתנות לצורה חלופית) ולעולם לא ניתנים להשמדה מוחלטת, כי גם אם יהרגו יפעל חוק האגדיים הייחודיים באותו האופן שהוא פועל לגבי לכידה, אם כי במקרים אלו הם לא יזכרו רק את הרגעים שלפני המוות ואת המוות עצמו.
    האגדיים הייחודיים הם: מיו, הו הו, קיוגר, גראודון, ראיקוויזה, שלושת שומרי האגם, דיאלגה, פאלקיה, גיראטינה (ייתכן והפרק "עולם חדש" בפוקימון דורות נוגד את הסיווג הזה, אבל עד שיוכח אחרת זה הסיווג), קרסליה, דארקראי, ארכיאוס, ויקטיני, זקרום, רשירהם, קיורם (בסיווג שלו אני אישית מטיל מעט ספק, אבל עוד לא מצאתי ראיה לכך אז נכון לעכשיו זה הסיווג שלו), שלושת הקאמי, ארבע קרנות הצדק, מלאוטה, זרניאס, איוולטל, הופה, וולקאניון, השומרים של איי אלולה.
    האגדיים הלא-ייחודיים יכולים: להיות מעשה ידי אדם, להתרבות, להתפתח, להיות יותר מאחד ולמות (חוק האגדיים הייחודיים אינו כולל אותם).
    האגדיים הלא-ייחודיים הם: שלוש הציפורים האגדיות, שלושת הכלבים האגדיים, לוגיה (רק בגלל שהוא יכול להתרבות ולהיות יותר מאחד. מלבד זאת הוא אגדי ייחודי, ואפילו חוק האגדיים הייחודיים פועל עליו, במידה ואחד מהלוגיה מת), שלושת הרג'ים, ג'יראג'י, דיאוקסיס (רק בגלל שיש יותר מאחד, והוא לא צריך את חוק האגדיים הייחודיים בגלל שממילא אי אפשר להשמיד אותו לצמיתות וגם אם כל גופו מושמד הליבה שלו תשרוד והוא יתחדש בסופו של דבר), היטראן, מאנאפי, שימיין, ג'נסקט (הם בכלל לחשבים אגדיים רק בגלל הנדירות והעוצמה שלהם), טייפ: נול וסילוואלי (לא ידוע אם יש יותר מאחד אבל האחד שידוע עליו הוא מעשה ידי אדם), סולגלאו ולונלה (קוסמוג וקוסמואם, התת אבולוציות שלהם, לא נחשבים אגדיים), מגירנה (מעשה ידי אדם במלוא מובן המילה).
    יוצאי הדופן הם: סלבי (היות ולכל רגע בזמן יש סלבי משלו, אז גם אם תלכוד אחד יהיו אינסוף אחרים, והוא אינו יכול למות, כפי שהודגם בסרט הרביעי), דיאנסי (על פי הסרט ה17 דיאנסי היא נקבה, אך היא למעשה חברת מין, אפקט הזהה לזה של מלאוטה, ועל אף שאינה יכולה להתרבות מצוין בסרט שהייתה עוד דיאנסי לפני הנוכחית, מה שהוביל להשערה שפעם בכמה דורות ביצת קרבינק, שחסרי מין בעצמם אך יכולים להתרבות, משתנה לביצת דיאנסי) וזיגארד (זיגארד, ככל הידוע לפי המידע שהצטבר עד כה, אינו ניתן להשמדה, לא ידוע כיצד ואם בכלל הוא מתרבה ובאופן כללי די עומד בין האגדיים הייחודיים לאגדיים הלא-ייחודיים).
    חיות האולטרה לא נחשבות אגדיים משום סוג.

  4. בסעיף של הג'נסקט זה נחשבים, לא לחשבים.
    בסעיף של דיאנסי זה חסרת מין, לא חברת מין.

  5. עובדה 9
    לטיאס ולטיאוס נחשבים בעלי מין בסרט
    יש גם אגדיים שהם רק מסוג נקבה אם אני לא טועה, אני פשוט לא זוכרת מי

  6. אגדיים שהם בוודאות רק מסוג נקבה: לטיאס, מגה לטיאס, קרסליה.
    אגדיים שהם מסוג נקבה רק באנימה ובמשחקים הם חסרי מין: מלאוטה, דיאנסי.
    אגדיים שנאמר בתיאור הפוקידע שלהם שהם מסוג נקבה אבל הם חסרי מין: לונלה.
    הערה: למרות שלפי הפוקידע ג'נסקט הוא חסר מין, שניים מהג'נסקט שהופיעו בסרט ה16 התנהגו כמו נקבות, והג'נסקט האדום מאותו הסרט התנהג כמו זכר (זכר אלפא, ליתר דיוק).

  7. 12 ימים ו9 שעות זה כלום זמן של תוכן, זה אומר שפחות מחודש זה זמן ריאלי לסיים את כל הסדרה של פוקימון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *