סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סיפורה של פיה / סער גונן

פיה הוא הסוג החדש ביותר של פוקימון, הוא סוג שנועד למחוץ דרקונים למרות המראה החמוד והלא מזיק שלהן. הרבה שחקנים חושבים שהסוג הזה הוא לא הגיוני ולאחרונה נותנים אותו להרבה פוקימונים שאין להם שום קשר לפיות. גם אני חשבתי כך עד שהמצאתי את התיאוריה הזאת.

התיאוריה שלי גורסת שפוקימונים מסוימים מקבלים את סוג הפיה בגלל הרצון הטוב שלהם. אסביר את עצמי:

למשל מימיקיו, מדובר בפוקימון שרוצה להיות נאהב על ידי אנשים, אבל הוא יודע שהוא יפחיד אותם ולכן הוא מכין תחפושת של פיקאצ'ו כדי לא להבהיל אנשים.

על מורלול מסופר שהוא לא נשאר לספוג את כל החומרים המזינים באדמה שבאותו אזור מכיוון שזה יגרום לצמחים לנבול.

גארדוויר יגן על המאמן שלו אפילו במחיר חייו, והכוחות שלו הכי חזקים כשהוא עושה זאת.

טאפו קוקו, הפוקימון השומר של האי מלמלה, הוא פוקימון סקרן שירצה להלחם או לשחק עם אנשים או פוקימונים שהוא מתעניין בהם.

לכולם יש רצון טוב בתוכם. כשאני אומר רצון טוב, זה לא בהכרח לעזור למישהו או משהו באופן ישיר, זה יכול להיות דבר שנראה רע אבל יש בו כוונה חבויה.

גראנבול הוא פוקימון מפחיד למראה, בעל ניבים גדולים ומבט מאיים, אבל כמעט בכל הגדרות הפוקידע שלו רשום שיתקוף רק כאשר הוא מאויים או כשמתגרים בו. כלומר, הוא רק רוצה שיעזבו אותו בשקט.

לסיכום, סוג פיה הוא סוג שתמיד חשבתי שהוא די מוזר, קצת מיותר ושמוסיפים אותו להרבה פוקימונים בלי שום סיבה. כעת אני מבין שיש לסוג פיה נקודה חוץ מאיזון המשחק. כלומר, לא מדובר סתם בעוד יצורים קסומים, אלא מדובר בחבורה של פוקימונים שיש להם תכלית.

הרי אם ניקח את פלורגס שעשוי ברובו מפרחים, יהיה ניתן לסווג אותו לסוג עשב, אבל המטרה של סוג פיה היא לא לתאר את הפוקימון מבחינת מראה חיצוני, אלא מבחינת אופי פנימי. ומאחר ובכל סדרת המשחקים והאנימה מדברים על הקשר החזק שבין מאמן לפוקימונים שלו, אני רואה המון היגיון בסוג הזה ובקיומו.

כמובן שזו רק המחשבה שלי. אשמח לשמוע את דעתכם בתגובות.

פוסטים קשורים

15 תגובות

  1. סתם רוצים לשים אותו לפוקימונים כי זה מאוחר מדי להוסיף סוג בדור השישי ואני מקווה שבדור השביעי יעשו שסוג אש מגיב באופן רגיל למתקפות פיה כי אני בטוח שעשו את זה רק בגלל צ׳ריזרד x כי פוקימון אוהבים לדחוף אותו אפילו לדברים שהוא לא קשור ואל תגידו שזה לא נכון ואני בטוח שעשו את זה בכוונה שצ׳ריזרד יכול לעזור לך ולהטיס אותך בדור השביעי כדאי לדחוף את זה של אש לעונה הבאה (שוב) אפילו שהוא יהיה אורח בפרקים אבל זה לא הגיוני שהוא כל כך מהיר שהוא יגיע מאזור קאנטו לאלולה

  2. די מורכב…
    אתה לא חושב שהגיון כזה קצת מורכב בשביל משחק?
    אבל אם כן,אז כנראה שנינטנדו מעסיקים פילוסופים פסיכולוגים והארכיאוס יודע מה עוד….

  3. היטמן, זה לא קשור לרשומה, אבל יש לי שאלה, למה ערוץ הילדים מדלג ישר לעונת xy? עכשיו ראיתי פרסומת בערוץ הילדים ואמרו שבקרוב יהיה את עונת xy, וזה אומר שדור שלם לא יראה את סוף סאגת פנינה ויהלום ולא יראה את את שחור ולבן.

  4. אמיר147-אם אני לא טועה ערוץ הילדים מבינים טוב מאוד איזה עונה אנחנו רוצים שישדרו וזה למה הם מדלגים לסאגת קאלוס חוץ מזה סגאת קאלוס יכולה להביא לאנשים הייפ לראות את שאר הסאגות באינטרנט.
    שתי העונות הראשונות הם סוג של פיילוט לקאלוס כדי שהנובים ידעו את הבסיס ואת הרעיון

  5. אני תמיד חשבתי שסוג פיה אמור להיות קונטרה לסוג אופל (וכמו באגדות, סיפורי הפיות, הטוב מנצח את הרע, כולל את הדרקונים).
    אבל כמו שלא כל הפוקימונים האפלים רעים, כך לא כל הפיות טובות. הרבה פיות הן סתם שובבות ואוהבות תשומת-לב, כמו ג'יגליפאף. גראנבול באמת מוזר מהבחינה הזאת, אבל לפי בלבפדיה גם הוא מבוסס על סוג של פיית-בולדוג מהמקורות היפניים. וזה הגיוני כי היפנים הם מוזרים.

  6. מאוד מעניין ולא ידעתי שזה למה הפוקימונים הם מסוג פיה חשבתי שזה רק כי הם וורודים וחמודים
    נ.ב היט מן לקח את השם שלי!!
    סהר אמרתי לך שיאהבו את הרשומה! אתה צריך להקשיב לי יותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *