סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

קצרצרים: פוקימון GO, מגירנה ופוקימון מגה!

קצרצרים:

הפינה תהיה בנויה בצורה הבאה: קודם נעדכן אתכם בפרט מידע, עובדה, או חדשה אמיתית ומיד לאחר מכן נביא בפניכם את דעתנו על אותה פיסת מידע. אנחנו ננסה לבסס אותה כמה שאפשר על מקרים שכבר קרו או על הגיון פשוט. מקווים שהבנתם ושתהנו.

קצרצרים 1.0:

בראיון עם צוניקאזו אישיהארה, ראש חברת פוקימון, הוא אמר שהמשחק "פוקימון GO" צפוי לצאת קודם ליפן, אירופה וצפון אמריקה, ורק לאחר מכן הוא יצא בדרום אמריקה, אסיה, אפריקה והמזרח התיכון (ישראל).

  • אם כי יש רשומה בפורום Reddit על כך שהתרגום אינו מדויק והאזכור של מדינות בדרום אמריקה, אסיה, אפריקה והמזרח התיכון מתייחס לשווקים החדשים שחברת Niantic מנסה להגיע אליהם. אף על פי כן, אני למוד אכזבות ויודע שבישראל אנחנו נוטים לקבל דברים הרבה לאחר שאר העולם, מה שמותיר את הטענה שלי על כנה.

מה שאומר שאל לנו לצפות לראות את "פוקימון GO" בישראל בשנת 2016. להזכירכם, חברת נטפליקס התחילה את דרכה ב1997 בארה"ב ורק ב2016, כלומר – 19 שנה לאחר מכן, היא הגיעה לישראל.

קצרצרים 2.0:

השם האנגלי של הפוקימון החדש הוא מגירנה (Magearna). עלילת הסרט: אש והחבורה נתקלים בפוקימון וולקאניון אשר עושה את דרכו מרמת תבור, שם חיים פוקימונים אשר נפגעו מבני האדם, ומטרתו היא להציל את מגירנה. עוד אדם שרוצה להשיג את מגירנה הוא ג'רביס, שר בממלכת אזות', שרוצה להשתמש בפוקימון המלאכותי ובכוח שטמון בתוכו – שנקרא לב נשמה – על מנת לשלוט בממלכה. וולקאניון מצידו לא מוכן לשבת בצד ולתת לזה לקרות. אבל לרוע מזלו, אש קטצ'אם נקשר אליו בצורה מסתורית ועל שניהם להתמודד עם המצב.

מגירנה (או מיגרנה) מזכירה מאוד את דיאנסי לפי גולשים רבים. תפקידה של דיאנסי בסרט ה17 היה נסיכת קהילת הקרבינק. באותה מידה מגירנה יכולה להיות נסיכת אזות', עיר של מכונות-על המבוססת על גלגלי שיניים ענקיים שמסתובבים בכל מקום. קצת כמו קלינקלאנק. ומאחר ויש רק 69 פוקימונים חדשים בדור השישי, אני טוען שיוצרי פוקימון החליטו להשלים את הפוקידע וליצור סדרה של נסיכות פוקימון; דיאנסי מלכת הקרבינק, מגירנה נסיכת הקלינקלאנק, פוקימון עתידי כנסיכת הברונזונג, וכך הלאה.

קצרצרים 3.0:

הסדרה מבוססת על משחקי הוידאו ובכל דור שבו מוצג לנו חידוש, הוא מופיע לאחר מכן גם בסדרה. בדור השישי הופיעו כמה שינויים כמו: סוג פיה, התפתחות מגה ומחוז קאלוס, דברים שהופיעו גם באנימה. פוקימון מגה לפי ההגדרה הוא פוקימון אשר אוחז באבן מגה, המאמן שלו אוחז בצמיד מגה ויש להם קשר מיוחד. עוד היבט שמאפיין את סוג ההתפתחות הזו הוא הכוח הנלווה שנכנס לפעולה ברגע שהפוקימון נמצא בקרב.

בעונה ה19 של פוקימון אש קטצ'אם יוצר קשר מיוחד עם גרנינג'ה, דבר אשר מאפשר לו לשנות את צורתו ולקבל כוח נוסף, וזאת למרות שאין לגרנינג'ה אבן, אין לאש צמיד ואין לפוקימון הזה צורת מגה. זו הדרך של היוצרים לומר למעריצים שהם אינם מעוניינים להעניק לדמות הראשית של הסדרה פוקימון עם התפתחות מגה, וזאת בניגוד מוחלט לכל מה שקרה עד היום באנימה. משמע שכל עוד אש נמצא בקאלוס ויש לו את גרנינג'ה, לא יהיה לו פוקימון מגה. אז תשכחו ממגה צ'ריזארד Y.

פוסטים קשורים

15 תגובות

  1. לעזאזל, היטמן, היית חייב לקחת את אש גרנינגשה בדרך הלא נכונה וגם לומר אתתזה בצוקרה הכי מעצבנת שיש, נכון?
    אש גרנינג'ה לא בא כדי להגיש שהם לא ייתנו לאש מגה, אש גרנינג'ה קיים בגלל שהם רצו שלגרנינג'ה של אש תהיה טרנספורמציה כלשהי, כדי שהקשר שלו עם אש יגדל, בגלל שהוא ההתחלתי של המחוז והוא משחק חלק בסיפור ההתבגרות של אש. אבל בגלל שהיה מוקדם מדי למגה גרנינג'ה, אש גרנינג'ה נוצר.
    אש כן יקבל מגה צ'אריזארד וואי. אבל לא עכשיו, אלא בליגה, כדי שהוא לא ייקח יותר מדי צומי מגרנינג'ה, שעד הליגה כבר יגמור את הסיפור שלו עם אש.
    מגה צ'אריזארד אקס של אלאן נגד מגה צ'אריזארד וואי של אש זה קרב יותר מדי טוב בשביל שהוא לא יקרה.

  2. דרגונר ובוויקטיני – אם ככה לא ראיתם את האנימה של אקס ו-וואי. אתם אותם האנשים שנשאר להם הרעיון הזה בראש, שאש תמיד יהיה ליד מטומטם בן עשר. אבל זה לא נכון. אש ממש התבגר בסאגה הזאת, הוא לומד מההפסדים שלו. הוא הפסיד בכל הסאגה רק שלוש פעמים, הראשונה כדי להראות שהוא עוד מאמן מתחיל, השנייה כדי להראות שהוא לא מכיר סוגי פיות והשלישית מול אלאן, בגלל שהוא לא היה מסונכרן לחלוטין עם גרנינג'ה, והם לא מיצאו את הפוטנציאל האולטימטיבי שלו.
    אש מתבגר, וזה קורה עכשיו. הכל מצביע על זה. הוא יקבל מגה צ'אריזארד וואי, ינצח בליגה, יעבור לליגת האלופים וינצח גם בה, ויהיה סוף כל פאקינג סוף פוקימון מאסטר. ויתחתן עם סרינה.
    ואל תגידו לי שיש לי ציפיות גבוהות מדי, ההתבגרות של אש מובילה חד משמעית לכל אחד מהדברים שציינתי.

  3. באמת סירנה? אני בעד שהוא היתחתן עם מיסטי! אשסטי הרבה יותר טוב מאשרנה!
    זה מביא לי רעיון לסקר מגניב שאתה יכול לעשות באתר היט

  4. חחחח לידור לעולם לא יוותר!!
    אבל בתחלס אני זוכרת שאש ופרוקי הפסידו לגננת הזאת עם הסילביאון

  5. BlazeRedCharizard – אפילו אש קטצ'אם הגדול לא יקבל שתי התפתחויות מגה. מאחר והוכחתי שגרנינג'ה יושב על תקן פוקימון מגה, זה יהיה מהלך לא אמין בדיוק כמו בקרב של אש מול טוביאס שהפליץ שישייה של אגדיים.

    BlazeRedCharizard – האתר REDDIT לא אמין בשיט.

    דרגונר – YOU GO GIRL.

    עמית – על מה הסקר?

    אנונימית – נקודה טובה מאוד!

  6. היטמן – נו, על זה בדיוק אני מדבר. אמרתי שבכל הפאקינג סאגה היו לו רק שלושה הפסדים – הראשון היה בהתחלה כדי להראות שהוא מאמן מתחיל, בקרב המכון הראשון שלו מול ויולה, השני היה נגד הסילביאון של הגננת ההיא כדי להראות שאש לא מכיר סוגי פיות והשלישי נגד מגה צ'אריזארד אקס של אלאן היה בגלל שהוא לא היה מסונכרן לגמרי עם אש גרינג'ה!
    למה אנשים מתמקדים בהפסדים שלו במקום בניצחונות?
    עמית, לאש ולסרינה היו יותר רגעי אמורשיפינג מאשר עם כל בת אחרת בכל הסדרה ביחד. כולל מיסטי.
    ושוב היט – נחמד מאוד שאש-גרנינג'ה יושב על תקן פוקימון מגה, אבל הוא עדיין לא מגה, ואש הבוגר בחיים לא יפסיד הזדמנות למשהו אדיר כמו מגה התפתחות.

  7. סקר מי מהבנות שהופיע בסדרה צרירכה להיות הבת זוג של אש , מיסטי,מאי,דון סירנה
    בלאזררדצאריזארד אתה שוכח את ההתחלה שבא אש עדיין היה סוג של ילד קטן וכל פעם ששאלו אם הם חברים שתיהם אמרו לא ומיד הסמיכו
    נ"ב היט מתי תפרסם את סרטון הפיקאצו שתירגמתי

  8. העניין על Reddit עודכן ברשומה.

    BlazeRedCharizard – זו מחשבה יפה. אני מת שצ'ריזארד יחזור לאש. אבל אני למוד אכזבות וזה למה אני מעדיף להנמיך ציפיות ולהתרגש במידה ותהיה צודק, מאשר להיות אתה ולהתאכזב במידה ואני צודק.

    המשך דיון נעים 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *