סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

קהילת פוקימון הישראלית קורסת לקראת חגיגות 20 שנה למותג!

הנה סדר האירועים לפי סדר כרונולוגי:

1. ב14 באוקטובר 2015 הודיע שחר מ"פוקימון האתר הישראלי" על פרישתו מהאתר עקב הרגשת מיצוי בתחום. האתר התחיל את פעילותו ב2008, וברבות השנים ניסה להרחיב את פעילותו באמצעות פורומים שונים ומגוונים. בעקבות ההחלטה של שחר, החליט מנהל האתר עידן לא להמשיך את פעילות האתר וכיום האתר נמצא לא פעיל לחלוטין.

2. בתאריכים 13-14 בדצמבר 2015 התרחשו סדרה של אירועים אשר הסתיימו בפיצוץ בין אומגה בלייז, איתי מ"פוקימון זי", פרדי מ"בנדיטו" ואנוכי. הויכוח החל כאשר עלתה הטענה על כך שיוצרים בעלי זהות בדויה לא צריכים לפעול בצורה כזו, דבר אשר פגע ברגשותיו של אומגה בלייז שהעלה סרטון מדאיג לרשת, וגרם לי לצאת להגנתו. ומשם הכל כבר ידוע.

3. ב21 לינואר 2016 הודיע רז על הפסקה מהערוץ שלו. רז, או דאט-דינגו, התחיל את דרכו באתר שלנו, באותו זמן הוא גם תרם מעצמו ל"פרויקט הפוקידע הישראלי" וגם לפורום "בנדיטו". במהלך פעילותו, רז הוציא לפועל את חודש הפרסומים הגדול וגם את הפוד-קאסט. לאחר זמן מה הודיע על הפסקה בשל לחץ בלימודים. כיום לא ידוע אם יחזור לפעילות סדירה.

4. ב14 לפברואר 2016 הודיע אומגה בלייז על חדשות רעות. אומגה בלייז, הבעלים של הערוץ "אומגה פוינט" והמדריך של "פוקימון Y", עשה את דרכו כנגד כל הסיכויים והצליח להפוך להיות שם מוכר בסצנה הישראלית. הייחוד שלו נבע מהעובדה שהוא היוטיובר היחידי בתחום עם קפצ'ר קארד. מאז הקפצ'ר קארד שלו נהרס בגשם ופעילותו נותרה בעלטה.

5. ב14 לפברואר 2016 סגר אליעד את "פוקימון הפוקידע הישראלי". הפרויקט התחיל לראשונה כסדרת אנימציה ביוטיוב והמשיך כפרויקט יצירה לפייקמונים ברוח היהדות וישראל. הסגירה הגיעה כתשובה לחוסר ההיענות של הגולשים לפרויקטים שהם ביקשו בעצמם. לאחר מספר ימים התברר שהאתר נסגר בעקבות כשל טכני וכיום הוא חזר לפעילות סדירה.

וכידוע, ב27 לפברואר 2016 יחגוג המותג של פוקימון 20 שנה להיווסדו. והסצנה הישראלית מתה.

פוסטים קשורים

26 תגובות

  1. אוי ואבוי לי…
    הקהילה הזאת מתדרדרת…
    מאוד!

    אהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה מה עשיתם!!!!! כל מי שמדריך את הקהילה הישראלית פורש! מה הולך פה?! טוב שיש לנו את היטמן!!!!!! היטמן הצילו!!!!!!!!!!!! תתקן את זה כמו שאתה מתקן….דברים!
    בבקשה הקהילה הישראלית לא יכולה למות! הם בטוח יחזרו נכון! נכון?!

  2. הולי שיט.
    היטמן, הפוקידע הישראלי לא מת, אני חושב שזאת תקלה.
    ניסינו לעשות פרוייקט אחד אחרון כדי לגמור את זה טוב אבל זה לא מצליח.
    ובכל מקרה תכננו להפוך את האתר לאתר פוקידע, ולהשאיר אותו פתוח, וגם את הצ'אט, אז אני לא ממש יודע מה הולך שם.
    אבל תכלס… אני לא יודע מה לומר. בוא נקווה שהעשרים שנה יחזירו את כולנו לעניינים.

  3. אנשים, פרוייקט הפוקידע הישראלי לא נסגר, הכל הייתה תקלה אחת גדול, ואליעד דיי כועס על זה שכולם החליטו בשבילו שהאתר נסגר ושחשבו שהוא יסגור את הכל ככה, יקום וילך. הוא הסביר הכל ברשומה שלו באתר:
    http://pokemondexil.blogspot.co.il

  4. היטמן אני שמח שהחלטת בשבילי שהאתר שלי נסגר, בלי שבכלל בדקת, בלי שבכלל שלחת הודעה, כאחד שאומר שלמד תקשורת, אתה צריך לדעת שתמיד צריך לקחת את תגובת האדם אליו אתה מתייחס בכתבות שלה.
    האתר ירד עקב תקלה שנגמרה בגללי, אני מנסה ללמוד תכנות ועשיתי שטות באתר.
    אני כועס עכשיו, בעיקר על הדרך בה אני רואה שלקחת החלטה בלי לבדוק.
    אני מרגיש הנושא הזה מאוד צבוע, אתה צריך להגיד תודה שבנדיטו לא חלק מהרשימה של אתרים שנסגרו השנה עקב האמבוש שעשית לפרדי
    אתה יודע שאדם נפטר יושבים שבע, בתור אחד שחושב שהוא מכיר אותי, הייתי מצפה שתחכה לפחות שבוע עד שתודיע על המוות של האתר שלי, ולא יום וחצי בלי שאפילו הודעתי, אם ככה אתה חושב שאני לא מכבד את הגולשים שלי באתר על העבודה שלהם אז כנראה שאתה לא מכיר אותי באמת, יש סיבה אמיתית למה קהילת הפוקימון מתפרקת מבפנים, אני לא אגיד אותה פה כי אני כועס עכשיו ואני לא רוצה להתחיל ריב חסר טעם….

  5. 1. אם אחכה שבוע, זה לא חדשות.
    2. המקור שלי היה מספיק אמין.
    3. זו לא תהיה הפעם הראשונה שהבלוג שלך נסגר.
    4. אנשים פנו אליך ולא ענית להם.
    5. כעת חובת ההוכחה היא עליך להראות שאתה אכן נשאר פעיל.

    אני רק הצבתי פה מראה. ואני בטוח שיש לך גולשים שמרגישים חוסר וודאות בכל הנוגע לפעילות של הבלוג שלך. דברים כמו ביטול הסדרה, סגירת הבלוג לעיתים קרובות ומתן הטפות הם לא דברים שמוסיפים לשקט הנפשי של הגולש הממוצע.

    אם כבר מישהו צריך להודות למישהו, זה אתה לי. כי אם אני החזאי ונתתי תחזית שהאתר שלך נסגר, דבר שאתה לא מסכים איתו, תחשוב איך זה יקל על התחושה של יודר או עמית לדעת שאתה תעשה הכל כדי שהנבואה של היטמן לא תתגשם.

    תודה לי אחר כך 🙂

  6. באף שלב לא הורדתי את הבלוג שלי מהרשת, הוא תמיד נשאר, זו הפעם הראשונה שעקב התקלה הורדתי אותו, אתה אפילו לא גולש באתר שלי, אתה לא יודע מה הולך שם
    אם תראה מה כתבתי תבין שתאכלס אף אחד לא במאת פנה אליי, כי כולם שלחו לי הודעות בבנדיטו, בזמן שהמקום שאני הכי זמין בו זה ג'ימייל.
    כל פעם שאני אומר שאני פורש אנשים יודעים שזה הפסקה שאני לוקח, מה שקרה במוצאי שבת היה מקרה חמור מאוד, יש הבדל גדול בין לפרוש לבין לסגור את הבלוג, וזו הייתה הפעם הראשונה שהוא "נסגר"
    צר לי לאכזב אותך, אבל המקור שלך לא היה פעיל כל כך באתר שלי בזמן האחרון ככה שהידע שלו על המתרחש לא היה נכון
    אתה חי באיזה סרט שהכל סובב סביבך, אתה חושב שאני מפעיל את האתר שלי בשביל להילחם בתחזיות שלך? חחחחח הצחקת אותי, אני לא עד כדי כך חסר חיים…
    חבל לי על הזמן שאני מבזבז פה, שיהיה לך בהצלחה….

  7. היטמן,מי לעזאזל המקור שלך? עמית? יודר?
    מילא יודר, את זה אני יכול להבין אבל עמית בקושי גולש באתר, אי אפשר לקרוא לו מקור.
    תכלס אני הייתי מקור הרבה יותר טוב, אני גולש באתר הזה נונסטופ.

  8. אחד שיודע – השם שלך לא הולם אותך בשיט.
    מי שלא תהיה, אין לך סיבה לקרוא לעצמך אחד שיודע אם אתה קורא להיטמן ככה.

  9. BlazeRedCharizard – בתור אחד שיודע, אתה אינך ידוע.
    אל תצא להגנתם של אנשים כשאתה לא יודע בעצם על מי אתה מגן.
    אם הייתה לך אחות קטנה שגולשת כאן אולי היית מבין על מה מדובר..

  10. אה, אתה מדבר על התכנים של היטמן. כן, אוקיי.
    טוב אני לא רואה איך הבדיחות שלו יכולים להרוס לילדים את התמימות אם הם אפילו לא מבינים את הבדיחות. אבל שיהיה, אתה מתלונן על זה, לא אני.

  11. BlazeRedCharizard – אני לא מדבר במישור הפומבי.
    עם כל הצער שבדבר.
    מאמין שתצליח להסיק מסקנות לבד.

  12. אליעד רשם שאני חי בסרט שהכל סובב סביבי. אוקי. בוא נראה אם אפשר להפריך את הטענה הזו. אני פירטתי כאן חמישה אירועים שונים שנוגעים לכל הקהילה והוא התייחס רק לאחד, לזה שנוגע אליו. לא איכפת לו מרז, אומגה בלייז או אף אחד אחר כמו שלי איכפת. מבחינתו רק הוא חשוב בסיפור הזה. עכשיו מי באמת חושב שהעולם סובב רק סביבו?

  13. לא אכפת לי מרז אה, אני רק עזרתי לו עם הערוץ בזמן שאתה אמרתה שלו שהוא יפרוש תוך חודש, ובתגובה הראשונה התייחסתי למה שעשית לבנדיטו, מזה אתה מתעלם.
    אומגה אני לא מכיר אותו כל כך, ומהסרטונים שלו לא הבנתי מה הקטע שלו אבל בבנדיטו הייתי נגד מה שעשו לו וגם הגבתי על זה, ואיפה הגבתי על זה? בנשוא האמבוש שפתחת על פוקימון זי כדי לפגוע בו.
    ואני אצטט את פרדי ממשהו שהוא כתב לי בבנדיטו, יש גם המון דברים טובים שקורים עכשיו בקהילה, פוקימון זי שמתפתח לאט, ליגת הקרבות בבנדיטו.
    אבל אתה לא תציין את זה, ואפרופו נושאים חדשותיים כמו שציינת קודם
    כל הנושאים שאעלת פה הם לא חדשות, הם עבר, הם קרו לפני חודשיים, התייחסתי עליהם בזמנו ואני חושב שאחרי הריב המטופש שלך עם פרדי מיצינו את רובם
    אני לא צריך להגיב פה כדי להוכיח שאכפת לי מאנשים, אני מראה להם במעשים שאני עושה.

  14. דברי חכמים בנחת נשמעים. כשמישהו מתעצבן, אז זה אומר שהאמת נאמרת לו בפנים.

    1. רז שאל אותי כמה זמן אני חושב שהוא ישרוד, אמרתי לו עד חג סוכות. אני שמח שהוא הצליח לשרוד עוד 3 חודשים. אני לא שמח שבסופו של דבר צדקתי.

    2. אני לא יודע באיזה עולם אתה חי, אבל כשאני רוצה לפגוע במישהו, אני לא מקדם אותו ושם לינק לאתר שלו. בעולם שלי זה נקרא עזרה.

    3. דברים טובים לא מעוררים תגובות. התפקיד שלי בתור בעל אתר הוא להציג כתבות אטרקטיביות, שנויות במחלוקת וכאלה שגורמות לאנשים להגיב.

    תודה על התגובה!

  15. שיהיה, לפחות תוריד את האזכור של האתר שלי מהכתבה הזו, כי הוא לא רלוונטי כבר, הוא גם לא היה רלוונטי קודם אבל שיהיה.

  16. אני פה תמיד מאחורי הקלעים אבל עם אין חדש אז קצת לא בסביבה עם תומר יחזור למשחקים אולי יבוא יותר.

  17. … אכן הכל די מת…
    LOL
    בראשון היה כתוב: "ב14 באוקטובר 2015 הודיע שחר מ"פוקימון האתר הישראלי" על פרישתו מהאתר עקב הרגשת מיצוי בתחום."
    אני יודע שזה לא קשור אבל היומהולדת שלי היא בתאריך הזה וגם לי קוראים שחר… משעשע טיפה

  18. כשניכנסתי ראיתי את הכותרת הזאת וחשבתי ש״קורסת״ זה ביטוי לכך שמרוב חגיגות כולם מתעסקים בפוקימון ואפילו הקהילה הישראלית. לא ל… טוב…. כל הבולשיט הזה. הבתי מכל הדבר ש… קהילת פוקימון הישראלית… מתה?!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *