סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סיכום טורניר פוקימון TCG וקצת על כנס אנימה ומנגה ישראל!

זה לא סוד שאחת הסיבות שהרגשתי תסכול כל כך רב לאחרונה הייתה ההיענות החלשה של אנשים לכנס "סאמר-קון" בכלל ולחדר פוקימון שנערך בו בפרט. אבל כל זה השתנה לטובה ב"כאמ"י" שנערך היום בבנייני האומה בירושלים. כידוע, מדובר ביוזמה של ארגון אנימה ומנגה ישראל, ובמסגרת פעילותי שם, הרצתי שם טורניר פוקימון TCG.

הניהול של הכנס, בין אם צריך לומר את זה או לא, הוא כמה רמות מעל לכל מה שאנחנו מכירים בארץ. ישר כשנכנסתי, איתרו את השם שלי, נתנו לי תג ופינו לי שולחן שלם במשחקייה. זה בהחלט היה שינוי מרענן. עוד דבר ששאלו אותי זה אם אני מעוניין לאחוז בפרס של המקום הראשון ברגע זה או בסוף התחרות. האמת היא שלא חשבתי על זה הרבה, וביקשתי אותו כבר באותו הרגע.

לפני הטורניר יצאתי לעשות סבב התרשמות ואני לא אגזים אם אומר שהיו שם עשרות דוכנים וכולם הציעו את הסחורה הכי טובה, הכי צבעונית והכי מוגזמת שיש בעולם. יצאתי בשם בזול כאשר קניתי רק שלושה משחקים לקונסולה ומחזיק מפתחות בצורת פיקאצ'ו. אם הייתי קצת פחות אחראי, בקלות הייתי יכול לצאת משם עם סחורה של מאות שקלים.

פגשתי את אורחת הכבוד, ניסיתי לומר לה כמה מילות ברכה, אבל היא לא יודעת שום מילה באנגלית. מלבדה ראיתי אנשים כמו שחר, שגיא, ים, רז, דב, מישל, גור, טל, מיקה, זיו, ודן ואפילו – תחזיקו חזק בכיסאות – את נתי שהפציע משום מקום. היה באמת נהדר לראות את כולם ואני מאוד שמחתי לראות כל אחד ואחת מכם.

כעת, בואו ואספר לכם קצת על הטורניר שערכנו במקום. עזר לי בניהול הטורניר: טל. פרס מקום ראשון: קופון בסך 75 ש"ח. סטים אפשריים למשחק: מכל הזמנים. לטורניר נרשמו שמונה מתמודדים וביקשתי מכל אחד מהם לומר משהו לעולם, אז הנה השמות ומה שהיה להם לומר: דב (מיאו), ערן (היי), גל (אני רעב), יונתן (אמממ…), שרה (אנימה רוקס), עידו (תקראו לי קיריטו), שעיד (לא), רז (איטס אול אוגר פור יו).

היה ברור כבר מההתחלה, כאשר חמישה מתמודדים הביאו קלפים מהדור הראשון מצד אחד, ומצד שני ערן ורז הביאו קלפי מגה וEX, שזה הולך להיות טורניר די חד צדדי. הנה התוצאות של הסבב הראשון: דב מול ערן. יונתן מול שרה. עידו מול שעיד. גל מול רז. הנה התוצאות של הסבב השני: דב מול יונתן. ערן מול שרה. עידו מול גל. רז מול שעיד. הנה התוצאות של הסבב השלישי: יונתן מול עידו. דב מול גל. שרה מול שעיד. גמר: ערן מול רז.

במהלך הטורניר חשבתי שלא יהיה נעים אם אתן פרס רק למקום הראשון, אז הלכתי לאחד הדוכנים, קניתי סימניות של פוקימון ומחזיקי מפתחות וחילקתי לכל המתמודדים גם סימנייה וגם מחזיק מפתחות על זה שהם השתתפו. נראה שהם ממש אהבו את הרעיון. בשלב הזה, כשחזרתי, גיליתי שהקופון נגנב! לא יכולתי לצאת לא אחראי מול המארגנים של אמא"י ולא יכולתי לצאת לא בסדר מול רז המנצח, אז שלפתי 50 ש"ח במזומן ונתתי לו אותם כפרס על המקום הראשון שלו. ברכות!

בסופו של דבר, נראה שהרבה אנשים נהנו מהכנס הזה. אני בהחלט קיבלתי המון פידבקים טובים. ניסיתי לפרסם את האתר, את הפעילות שלו וגם את הנושא של פוקימון. אני רוצה להודות לכל מי שאפשר לטורניר הזה להתרחש; אמא"י, המשתתפים וטל. תודה מיוחדת מוענקת לאוהד פ.ה על ההקלטה של השיר של לוגיה. אתה באמת מוכשר!

פוסטים קשורים

19 תגובות

  1. נשמע כיף.
    לא הייתי שם כי אני לא רואה אנימות…
    אבל בטח היו שם טונות של פולרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *