סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

קורו קורו דולף ואיתו פוקימונים חדשים!

מגזין קורו קורו לחודש אוגוסט דלף אמש ואיתו החשיפה על מגה אלטריה, מגה לופאני ומגה סלמנס.

מגה אלטריה: סוג דרקון ופיה. שם היכולת: פיקסילייט (Pixilate). המתקפה שלה תקבל דחיפה. נשארת באותו משקל אבל הגובה שלה משתנה מ1.1 ל1.5 מטר.

מגה לופאני: סוג נורמלי ולחימה. שם היכולת: סקראפי (Scrappy). מתקפה ומתקפה מיוחדת יקבלו שיפור. הנתונים שלה משתנים: מגה – 1.3 מטר ו28.3 ק"ג לעומת 1.2 מטר ו33.3 ק"ג.

מגה סלמנס: סוג דרקון ומעופף. שם היכולת: איירילייט (Aerilate). ההגנה שלו תקבל דחיפה. הנתונים שלו משתנים: מגה – 1.8 מטר ו112.6 ק"ג לעומת 1.5 מטר ו102.6 ק"ג.

שחקנים יוכלו לקבל בלדום זוהר עם אבן המגה באירוע מסוים של המשחקים.

דמות במשחק בשם לוסיה תביא לכם בגדים אשר תוכלו ללבוש בתחרויות הסרט. יש לה אלטריה.

פיקאצ'ו מקבל מהלכי ריקוד מיוחדים כאשר הוא לבוש. לדוגמה: כוכב רוק מקבל את המתקפה Meteor Mash, הפרופסור מקבל Electric Terrain, כוכב פופ מקבל Draining Kiss, יפה מקבל Icicle Crash ומתאבק מקבל Flying Press.

פוסטים קשורים

32 תגובות

  1. רגע במשחקים החדשים של אקס וואווי יש תחרויות סרט?!אוף!!!!!
    אני חייבת לקנות את זה …או להוריד אבל אי אפשר…מצד שני היו מלא אנשים שמראים איך להוריד אותם למחשב!

  2. יייייייייישששששששש!
    יהיה לי מגה סאלמנס מוזהבבבבבבבבבבבב!!!!!!!!
    אני אוהב אותם נינטנדוווווווווווווו עולם טווווווווווב יששששששששששששש סוף סוף!!!!!!!!!!!!!!!!! וניחשתי את זה שתדעו.

  3. אם הייתי יודעת איפה קונים את זה אז הייתי אומרת לחברה שלי איפה והיא היתה קונה את זה אם היו מרשים לה , יש לה את ה3ds

  4. הסאלמנס נראה כל כך מגניב אפילו שאני לא יודע איך הוא יעוף עכשיו
    ביגלל העיצוב של הכנפיים שלו

  5. פשוט תשמחו שהוא יצא! החלום והתיאוריה שלי התגשמו! אני וולי בליגת הפוקימונים ואני הולך לדאוג שיהיה לי את הסאלמנס הכי חזק! יש לי אבן מגה שמחכה לידיעה הזאת כבר4 חודשים! מי היה מאמין שצדקתי?!

  6. לדעתי המגה התפתחויות החדשות מוזרות מגה סאלמנס נחמד אבל לא משוומגה אלטרייה ניראית כמו הרבה נוצות לפחות סוגים חזקים (פייה ודרקון)

  7. אני שמחה שיש מגה לופאני סוף סוף ונראה שסוף סוף תהייה סיבה טובה למה לא לפתח את פיקאצ'ו בזכות הקוספליים שלו

  8. אני אוהב מאוד את הסאלמנס שלי בליגת הפוקימונים ולמרות שהוא לא מציאותי אני מחובר אליו בכל נפשי. שילמתי הרבה זהב בשביל להזהיב אותו ואני מנסה להעלות אותו לרמה 100 ולהפוך אותו לסאלמנס הכי חזק בליגה. אני כבר כמעט במקום השלישי ויש לי 4 טבעות שמחכות שהוא יהיה ברמה 100 כדי לחזק אותו. כמה חודשים כבר חיקיתי שאולי יצא מגה סאלמנס ושמרתי אבן מגה למקרה שזה נכון.

    החלום שלי היה שיצא מגה סאלמנס והיתה לי תיאוריה קטנה: בסרטון של טיירניטר טיוב ראיתי את התמונה הזאת: http://www.mcmbuzz.com/wp-content/uploads/2014/06/cASieGs.jpg

    שימו לב שבתחתית התמונה מופיעות תמונות מפוקימון אומגה רובי ואלפה שסיר ומעליהם תמונות מושחרות של פוקימונים. אני בחנתי כל פוקימון מושחר וישר התלהבתי, לכמה פוקימונים מהתמונה יצאו התפתחויות מגה וכולם היו בזוגות. לאחר מכן יצאו עוד כמה מגות של מי שהופיעו שם. התיאוריה הקטנה שלי היתה שאם לכמעט כל אחד שם יצאה התפתחות מגה ובעמוד מופיעות התפתחויות המגה של 3 התחלתיי הואן לקראת אומגה רובי ואלפה ספיר הבנתי\ניחשתי שלכל פוקימון בתמונה תצא מגה התפתחות. הכי שמחתי שראיתי את סאלמנס ופלייגון שניחשתי שגם לשניהם יצאו התפתחויות מגה. דבר שניחשתי בלי היגיון היה שלדעתי למגה סאלמנס ישנו את הכנפיים למין צורה מעוגלת וחוץ מזה לא היה לי מה לאמר.

    היום נכנסתי כל היום שוב ושוב לאתר מפלצות כיס בלי שום סיבה אלא סתם למקרה שיצוץ פתאום עדכון ואז הדבר הכי מוזר בחיים שלי קרה! הופיע העדכון הבא: ישר זה עלה לי בראש: 'מה?!??!?!?!?!?!?!!! אין מצב שזה קורה לי! צדקתי?!' כמו מטורף השתגעתי ונכנסתי לעדכון ובשלוש עשרה שניות קראתי הכל ואז חקרתי את התמונות אך בעיקר את השניה ופשוט סירבתי להאמין! קפאתי במקום והרגשתי שהמוח שלי מתחמם ומתחמם. טסתי כמו טיל לסלון והתחלתי לטלטל את אח שלי כמו משוגע וצרחתי: "זה קורה! צדקתי! יש מגה סאלמנס! יש מגה סאלמממממממממממנננסס!!!!" משכתי אותו מהר לממ"ד\חדר מחשב והראתי לו את החדשות הנפלאות (עכשיו קלטתי ששכחתי בכלל מהמלחמה שהיום חזרה לתוקפה בגלל סוף ההפסקת אש 😮 😛 ) ושיניתי את החתימה ושמחתי. הלב שלי פועם בקצב מטורף עד עכשיו.

    אז זהו זה. יוצא מגה סאלמנס ואני מתכוון להיות הראשון שישיג אותו אז לכן, תתכוננו בעלי הסאלמנסים ברחבי הליגה, הנה אני בא!!!!!!!! "ועוד נביס את כולם, פוקימון!" בהצלחה לכל מי שבונה עליו, מצפה להלחם בכולכם!!!!!

  9. אני רוצה כבר לקנות תמשחק את שניהם לא נירא לי יקנה אחד מהם בטוח וסמס ברוס

  10. אני אוהב את לופאני ואלטריה אבל סאלמנס בקושי מושקע סתם סאלמשס עם ניתוח פלסטי שצריך להחזיק לו את הכנפיים עם ברזלים באמת זה נראה מאולץ ופוקימון אצלי זה לא נוסטלגיה

  11. האמת שרק עכשיו שמתי לב שיש לו כנפיים חחחחח מקודם ראיתי אותו כמו חץ בלי כנפיים ועכשיו שאני רואה את מה ששמו לו, אני מצטרף לקבוצת האנשים ששואלת את עצמה – איך לעזאזל הוא אמור לעוף עם הדבר הזה?

  12. A…COME ON
    יש פריקינג מגה לופאני כאילו אין מספיק
    פוקימונים שמגיעה להם התפתחויות מגה ?
    סויפר ברלום מילוטיק זאנגאווס מיטיאנה פילגון
    וזה רק מהדור השלישי אבל באמת ? מגה לופאני ?
    אני רק רוצה לדעת אתם תשחקו בו? כי אני לא

  13. לדעתי, הכנפיים של סלאמנס חסרות שלד ולכן הן מסוגלות לשנות צורה, אני מניח שלפני שהוא לוקח תנופה השפיץ זז אחורה כדי לאפשר תנועה של תעופה.

  14. סלמנס הולך להיות מפלצתי.
    פוקימון עם התקפה גבוהה וגישה לדרגון דנס ולריטרן עם אריאלייט. אאוצ.

  15. מה חשבתם יהיה מגה לופאני ואלטאריה ולא תשמעו ממני?! כל המגות נראות נהדר אולי אפילו ישחק באחת אפילו יש מצב שבתחרויות מתכנן לאמן פיקאצ׳ו רוק סטאר

  16. בטוח המהירות של מגה סאלנס עלתה בהרבה
    מגה אלטריה נראת כמו צמר גפו מתווק 😛
    מגה מטגרוס נראה כאילו הוא נפתח שמוציא רשתות (מתאים בשביל לכלוא את עזה לנצח)
    מגה לופאני נראת כמו רקדנית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *