סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הרטיקייט של גארי אוק ~ סיפורי העיר לבנדר

הרטיקייט של גארי אוק ~ סיפורי העיר לבנדר / כתבה מאת CharBlastSaur

הסיפור הבא הומצא על ידי מעריצים והוא מבוסס על אירועים, מקומות, שיחות, קרבות ודמויות ממשחקי "פוקימון: כחול ואדום".

רובנו מכירים את גארי (בלו) ממשחקי "אדום וכחול". למי שלא מכיר, גארי הוא ילד מרושע ממשחקי הפוקימון ומהאנימה שתמיד מתנהג בצורה מזלזלת כלפינו, הדמות המרכזית. הוא צוחק על אש (רד), לוקח את הפוקימון ההתחלתי החזק עליו, ותמיד נמצא צעד אחד לפניו. אך בדיקה מעמיקה יותר של הממצאים מגלה שאולי כל זה לא נכון.

במשחקים "פוקימון: כחול ואדום" יש לגארי כמה פוקימונים קבועים: ההתחלתי שחזק על הסוג שלכם, פידג'יוט, אלקזם וגרידוס. בנוסף אליהם יש לו עוד פוקימון אחד שהוא חלק בלתי נפרד מהשישייה שלו – רטטה. מן הראוי שאציין שלגארי תמיד היו מגוון רחב של פוקימונים טובים, חזקים ומגניבים, והוא תמיד אימן אותם עד שהם נהפכו להיות ממש חזקים, ומכאן שרטטה התפתח עם הזמן לרטיקייט.

סיפור אישי: כשאני שיחקתי ב"אדום אש", החידוש למשחק "פוקימון אדום", הפוקימונים שלי היו הרבה מעל הממוצע. וכשנלחמתי נגד גארי תמיד הצלחתי לנצח את כל הפוקימונים שלו מלבד רטטה שהיה ברמה 15 וניצח לי את צ'אמיליון שהיה ברמה 23. כל זה מסביר עד כמה גארי הוא מאמן חזק, אסטרטגי וטוב בקרבות. עד שמגיעים למגדל הרוחות בעיר לבנדר.

אני בטוח שבתור גולשי האתר כבר שמעתם על העיר לבנדר הרבה מאוד דברים בזמן האחרון. אבל אולי לא שמעתם את הכל. מסתבר שבעיר הזו יש מגדל אחד, מגדל הרוחות, והוא משמש כבית קברות לפוקימונים מתים. להוכחה: על פי המשחקים, צוות רוקט הרג שם מרוואק והרוח שלה רודפת את המגדל. אבל כשפוגשים את גארי במגדל הרוחות, הוא אומר את המשפט הבא: "היי! אף אחד מהפוקימונים שלך לא נראה מת! אבל אני יכול לפחות לגרום להם להתעלף…" ובקרב מולו אין שום זכר לרטיקייט שליווה אותו לאורך כל המסע.

עכשיו, אם נחשוב על זה, נגלה שהפעם האחרונה שפגשנו את גארי היה על גבי הספינה S.S ANNE בעיר ורמיליון, שם הוא כן השתמש ברטיקייט (רמה 16). בקרב הבא מולו במגדל הרוחות בעיר לבנדר, הוא כבר לא משתמש בו. ומכאן שהמסקנה ברורה: הרטיקייט של גארי נהרג, או יותר נכון לומר – נרצח בדם קר על ידינו!!! אנחנו נלחמנו נגד הרטיקייט של גארי בספינה, ומאחר והוא לא הספיק למצוא מרכז פוקימונים בזמן, הפוקימון שלו מת.

כך שבסופו של דבר, אולי הדמות הרעה בכל הסיפור, זו שהורגת ליריב פוקימונים, ומנפצת לו חלומות היא לא אחרת מאשר אנחנו!!!

פוסטים קשורים

30 תגובות

  1. אני מאמין לזה למרות שאני לא מבין את הסיבה של נינטנדו לעשות את זה… זה משחק לילדים קטנים! ובכל זאת, זה נשמע לי מאוד אמין.

  2. חחחחחחח בלי להעליב כשאני משחק במשחק רטיקייט ביחד אם קדברה אני מפרק אותם בלי בעיה

  3. איך הוא הביס אותך?!
    בלי להעליב,זה לא הוא מאמן מדהים,זה אתה די גרוע 😛
    בצחוק(שלא תתחיל לי פה 'מאמן גרוע?!סיימתי את כל המשחקים כולל אלה שלא יצאו עוד פלוס כל משחקי סופר מריו בעשר דקות!'),
    kai

  4. לא פשוט פידג׳יאוטו עשה לי מלא sand attack אז פיספסתי מלא ואז רטיקייט עשה לי hyper gang שהוריד לי מלא נזק.

  5. או שקרה מה שקרה לאש על הסיפנה הזאת באנימה, שם הוא החליף את באטרפרי בראטיקייט. זה לפחות הדבר הראשון שעלה לי לראש.

  6. גם באנימהוגם במשחקים גרי מתנהג רע לפוקימונים אז הוא חשב שרטקייט חלש ושם אותו במחשב

  7. שנייה, אז מה שאתם אומרים זה שאם לא מגיעים בזמן למרכז פוקימונים הפוקימון ימות?
    ממה, מדימום?
    נו, בחייכם…

  8. תראה אורי……. במשחק זה לא ייקרה לך אבל באנימה זה יכול לקרות וכמעט קרה כמה פעמים, וזה דווקא די הגיוני.

  9. אנחנו? יענו השחקנים? לא אנחנו ואפילו לא הדמות עצמה (רד) לא הרגו את רטיקאט של גרי. פשוט מאוד הוא היה סרקיסטי ועוקצני. יציאה דיי לא מכבדת במגדל שמכיל בתוכו יצורים מתים אם תשאלו אותי.

  10. כן שמתם לב שבמקום שהרטיקייט של גרי היה. יש אקזקיוט בקרב הזה. אז לא הגיוני יותר לחשוב שהוא החליף את הרטיקייט שלו בתמורה לאקזקיוט מאשר שאנחנו הרגנו את הרטיקייט של גרי?

  11. לפי יוטיובר אלוף שהסביר את התאוריה גארי היתאחזב מהרטיקייט שלו ושם אותו בפי סי אז זה הכל שקר שרצחנו אותו כל העובדות נכונות אבל ברטיקייט לא מת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *