סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עוד יום אחד עד לאוצרות נסתרים של איזור אפס: חלק 1 – מסכה ירוקה כחלחלה

אז כפי שהכותרת רומזת, יש עוד יום אחד עד לצאת ההרחבה של משחקי "שני וארגמן" (ויולט וסקרלט), הנקראת "אוצרות נסתרים של איזור אפס – חלק 1: מסכה ירוקה כחלחלה" (The Hidden Treasure of Area Zero Part 1: The Teal Mask), המיועדת לצאת ב13.9.2023, וחשבתי לפרסם כל כמה ימים פיסת מידע אודות המשחקים, הפוקימונים והדמויות, כך שיהיה מעניין יותר ויבנה סוג של ציפייה לקראת המשחקים.

בהרחבה אנחנו צפויים להיתקל בשלושה הפוקימונים הבאים: כלב, קוף ופסיון. חיות אלה לא נבחרו בצורה אקראית. מסתבר שיש פולקלור יפני ידוע בשם "מומוטארו" (Momotarō) המספר על ילד בעל השם הזה, שנולד מתוך אפרסק, והוא עושה את דרכו בעולם לצד כלב מדבר, קוף ופסיון כדי להילחם בקבוצת מפלצות יפניות (אוגי). הפוקימון האגדי של ההרחבה נקרא "אוגרפון" (Ogerpon) ומי ששם לב לפרטים קטנים, יכול לקלוט שבשם של הפוקימון מופיעה המילה "אוגי".

הסיפור היפני המקורי הוא כדלקמן:

מומוטארו נולד מתוך אפרסק ענק, שנמצא צף במורד נהר על ידי אישה זקנה וערירית שכיבסה שם בגדים. האישה ובעלה גילו את הילד כשניסו לפתוח את האפרסק כדי לאכול אותו. הילד הסביר להם שהאלים העניקו אותו להם במטרה שהוא יהיה בנם. הזוג קראו לו מומוטארו (מומו – אפרסק, טארו – בן בכור). כשהיה בן 5, יכל לכרות עץ גדול עם סכין ישנה בלבד. כשהתבגר, מומוטארו עזב את הוריו במטרה להילחם בקבוצת שדים/מפלצות ששדדו את אדמתם. הוא חיפש אותם על אי רחוק בו הם שכנו, למקום קראו "אי השדים". בדרך הוא התיידד עם כלב מדבר, קוף ופסיון והם הסכימו לעזור לו אם הוא יחלוק איתם את הכופתאות שלו. על האי, הם חדרו למבצר השדים, היכו אותם והכניעו אותם. מומוטארו וחבריו חזרו לבית שלהם עם האוצר שהם מצאו על האי ועם ראשיהם הכרותים של השדים כבני ערובה.

רגע של נחת:

פוסטים קשורים

תגובה אחת

  1. למפלצות האלה קוראים אוני לא אוגי הסיבה שקוראים לו ככה היא כי השם של המפלצות מתורגם לאנגלית לפעמים כ oger

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *