סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

22 יום עד לאוצרות נסתרים של איזור אפס: חלק 1 – מסכה ירוקה כחלחלה

אז כפי שהכותרת רומזת, יש 22 ימים עד לצאת ההרחבה של משחקי "שני וארגמן" (ויולט וסקרלט), הנקראת "אוצרות נסתרים של איזור אפס – חלק 1: מסכה ירוקה כחלחלה" (The Hidden Treasure of Area Zero Part 1: The Teal Mask), המיועדת לצאת ב13.9.2023, וחשבתי לפרסם כל כמה ימים פיסת מידע אודות המשחקים, הפוקימונים והדמויות, כך שיהיה מעניין יותר ויבנה סוג של ציפייה לקראת המשחקים.

(קחו בחשבון שחלק מהמידע שיפורסם מיועד להרחבה השנייה, שצפויה לצאת בסוף 2023)

המידע אודות פולצ'גייסט

מידע: אולי הוא דומה לסיניסטי במבט ראשון, אבל פולצ'גייסט הוא בעצם זן חדש ושונה לגמרי של פוקימון. יש לו דפוס מעגלי שידוע בתור נקודת החולשה של סיניסטי. עם זאת, זו לא נקודת החולשה של פוקימון זה. אחרי שאבקה מתפזרת על היריב מגופו של פולצ'גייסט, הוא בעצם מנקז את כוח החיים של היריב וסופג אותו כאנרגיה. הוא חי בבתים ישנים, ולפעמים הוא עשוי לתקן רהיטי שולחן שבורים. הוא אוהב בתים ישנים ומרגיש בתוכם בנוח. הוא נוטה להישאר במקומות קרירים ואפלים, אבל ברגע שהשמש שוקעת, הוא יוצא החוצה לעיירה ולפרברים שלה. לפעמים הוא יתקן מוצרים שבורים.

קטגוריה: פוקימון המאצ'ה.

סוגים: עשב ורוח.

גובה: 10 ס"מ.

משקל: 1 ק"ג.

יכולת: Hospitality – כאשר פוקימון עם היכולת הזו נכנס לזירת הקרב, הוא משחזר כמות חיים מסוימת לבן ברית.

= = = = =

ההבדל בין מאצ'ה למאטה:

אומנם פולצ'גייסט הוא פוקימון המאצ'ה, שזהו תה ירוק טחון-דק, בין המשקאות האהודים ביותר ביפן. המנהג התרבותי המכונה טקס התה היפני מתרכז סביב ההכנה, ההגשה והשתייה של המאצ'ה.

אבל המראה שלו, הקשית, והצורה שבה הוא מוצג מזכירים יותר את המאטה, שזו חליטה עתירת קפאין של עלי צמח בשם ז'רבה מאטה שמקורו באמריקה הדרומית. המשקה פופולרי מאוד בארגנטינה, פרגוואי, אורוגוואי ודרום ברזיל. את המאטה נוהגים לשתות בחברה. מנהג זה רווח בכל שכבות האוכלוסייה, לרוב באופן שיתופי בדומה לעישון נרגילה.

מוזמנים לשפוט בעצמיכם: (מימין המשקה מאטה הארגנטינאי ומשמאל המאצ'ה היפני)

= = = = =

פולצ'גייסט מזכיר את סיניסטי

הנה כמה דברים שאולי לא ידעתם על סיניסטי:

סיניסטי הוא פוקימון הרוח הקטן ביותר, והוא בתיקו עם ג'ולטיק, פלאבבה, קיוטיפליי, קומפי וקוסמואם לפוקימון הכי קטן אי פעם.

הוא מבוסס על פולטרגייסט – סוג של רוח רפאים או ישות על-טבעית אחרת שככל הנראה אחראית על הפרעות פיזיקליות כדוגמת רעשים חזקים וחפצים שנעים או מושמדים. רוב התיאורים של פולטרגייסטים מתארים תזוזה או ריחוף של חפצים, כמו ריהוט וסכו"ם, או רעשים חזקים כמו נקישות על דלתות. נטען גם שפולטרגייסטים יכולים לצבוט, לנשוך, להכות ולהפיל אנשים.

השם שלו הוא שילוב של המילים "מרושע" (Sinister) ו"תה" (Tea).

= = = = =

רגע של נחת:

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *