סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

אי אקס ברקת / EX אמרלד / EX Emerald

"אי אקס ברקת" (EX Emerald) הוא שם חפיסת הקלפים ה24 של פוקימון (TCG). סט זה יצא לאור בתאריך 9.5.2005, והוא מכיל 107 קלפים.

סט זה יצא רק בגרסאות האמריקאיות והאירופאיות והוא שוחרר לצד משחק הוידאו של "פוקימון ברקת". מאחר ולא היה סט יפני שניתן היה לבסס את המהדורה הזו עליו, היה צורך להשתמש במקורות אחרים, כמו: חבילות הבנייה המהירה היפניות, מארזי המתנה של "פוקימון ברקת", קלפי פרומו וקלפים מהסט היפני "Eidolon Forest". אך מאחר והיו בסט זה מעט מאוד קלפי EX שנוצרו עבור טורנירים ותחרויות, ניתן לומר שנעשה מעט מאוד שימוש בקלפים מהסט הזה במקומות תחרותיים.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/08/332px-EX9_Booster_Groudon.jpghttp://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/08/344px-EX9_Booster_Deoxys_Speed.jpghttp://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/08/327px-EX9_Booster_Rayquaza.jpg

טריוויה:
– לפני סט זה, המפיקים היפנים של TCG שאלו איזה קלפים הם הכי אהובים על השחקנים האמריקנים? התשובות היו: פידג'יוט, דרגונייט אפל, טיירניטאר אפל, ואמפרוס אפל, מה שהוליד את ההנחה שזו הייתה ההשראה מאחורי ייצור "חזית הקרב", שם הוגבלו קלפים אלה.
– סט זה היה הראשון שיצא לאור לאחר השקת האתר של "משחק קלפי ההחלפה של פוקימון" (Pokémon TCG website). דבר זה יצר תקרית שלפיה נחשפו כל הקלפים בסט, מה שיצר ספוילר רציני בקרב שחקני המשחק. בסופו של דבר המידע הורד מן האתר, לא לפני שהוא מצא את דרכו שוב אל אתרי המעריצים של פוקימון. מאז שום סט לא עולה לאתר עד לאחר שהוא יוצא לשווקים באופן רשמי.
– הקלף הסודי של סט זה הוא פארפג`ד.

קלפים:

.

למדריך המלא למשחק בקלפי החלפה של פוקימון (מאמר כתוב) / גלעד

למדריך המלא למשחק בקלפי החלפה של פוקימון (מדריך וידאו) / רז

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *