סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

גורלות באים / נקסט דסטיניס / Next Destinies

"גורלות באים" (Next Destinies) הוא שם חפיסת הקלפים ה51 של פוקימון (TCG). סט זה יצא לאור בתאריך 8.2.2012, והוא מכיל 103 קלפים. זהו הסט הרביעי בסדרת "שחור ולבן" והוא הראשון המציג פוקימוני EX.

מדובר בגרסה דומה לזו שהוצגה בסדרת EX, בכך שהם חולקים את אותם אפקטי משחק, אבל שונים בשם ובסגנון. פוקימון EX הם פוקימונים חזקים יותר, והם נותנים מצד אחד פרסים גדולים יותר, ומצד שני הפסדים גדולים יותר כאשר הם מובסים. סט זה כולל שישה פוקימוני EX: שיימין, רשיראם, קיורם, זקרום, מיוטו ורגיגיגאס. כל אחד מהם קיבל שני הדפסים שונים, גרסה רגילה אחת וגרסה באמנות מלאה לכל אחד.

בסט הזה יש פוקימונים מחוץ לאיזור יונובה. ישנם כמעט 40 קלפים מדורות קודמים יותר לדור החמישי. זה יצר מצב שבו הקלפים הסודיים שונו. בעבר קלפים סודיים היו של פוקימונים אשר היו מאוד נדירים באיזור יונובה. החל מסט זה, הקלפים הסודיים הם זוהרים. מדובר בהדפסות חדשות של קלפים רגילים מסטים קודמים. כמו לדוגמה: אמבואר מסט "שחור ולבן", או זורוארק מאותו סט.

מאחר וכל פוקימוני הEX הם אגדיים בסיסיים, אז קלפי המאמן הפכו להיות כאלה שיוכלו להועיל לפוקימונים בסיסיים בלבד. לדוגמה, קלף Skyarrow Bridge מוריד את עלות הנסיגה באנרגיה אחת, ואילו קלף Prism Energy מעניק כל אנרגיה אפשרית המוצמדת לפוקימון בסיסי. שינוי זה גם כולל את חזרתם של קלפי אנרגיה חסרי צבע, אשר יכולים להיות מנוצלים על ידי פוקימונים רבים.

ההרחבה הזו מתמקדת בעיר קסטליה ובאיזורים הקרובים אליה ומכאן שרוב האמנות בקלפים מציגה את הנופים מהאיזורים האלה. לדוגמה, גריימר בביובי קסטליה. סט זה בעצם מציג את עבודתם על ארבעה מאיירים חדשים במשחק ההחלפה של פוקימון: ג'יימס טרנר, מאיקו פוגיווארה, טומוהירו קיטאקאזה, ומגומי מיזוטאני. הם כולם מקבלים קרדיט על גבי חפיסות הקלפים.

קלף הפרומו של סט זה הוא ארקניין. יש לסט זה טעות אחת – זורוארק – המוצג כשלב 2, למרות שהוא רק שלב 1. השגיאה תוקנה בגרסאות מאוחרות יותר.

קלפים:

.

למדריך המלא למשחק בקלפי החלפה של פוקימון (מאמר כתוב) / גלעד

למדריך המלא למשחק בקלפי החלפה של פוקימון (מדריך וידאו) / רז

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *