סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרק 38 – קרב אדירים חלק א'!

זארה חשבה לעצמה – 'אף פעם לא ראיתי מישהו שורד מול אייר יותר מעשר דקות, שלא לדבר על להילחם נגדו כשווה אליו, הקרב הזה היה מיוחד'.

אייר הוציא פוקימון דמוי דוב פנדה, עומד על שניים, עם עלה בפיו ופרצוף כועס, פאנגורו. לאיוס הוציא פוקימון שנראה כמו שילוב של עקרב ועטלף, הוא היה בצבע סגול-אפור והוא עמד על הזנב שלו, גלייסקור. הוא עמד לרגע במקום באימתניות ואז הסתובב אל לאיוס והתחיל ללקק אותו, מה שדי הרס לו את התדמית שהוא ניסה לייצר.

"טוב, די די!" קרא לאיוס אל גלייסקור כדי שיפסיק בצחוק ואז הרצין.

"אתה רואה את הבחור הזה שם? אנחנו צריכים לנצח אותו, תוכל לעזור לי?" שאל לאיוס והצביע על אייר ופאנגורו שחיכו והסתכלו מהצד.

גלייסקור הסתכל עליהם ולפתע נהיה רציני, הוא הנהן בראשו והסתובב לעבר פאנגורו, מוכן לקרב.

"הפוקימון שלך נראה קשוח, אבל האם הוא באמת כזה?" שאל אייר עם חיוך.

"אה, אתה תראה בעצמך עוד רגע, אקרובטיקה!" קרא לאיוס אל גלייסקור שהסתער לעבר פאנגורו במהירות מהאוויר, אייר לא פקד על פאנגורו כלום.

גלייסקור פגע, "מתקפת נגד!" קרא אייר פאנגורו ספג את המתקפה ושחרר אגרוף אכזרי לעבר גלייסקור, מעיף אותו לאחור.

"אגרוף קרח!" קרא אייר, פאנגורו התקרב במהירות אל גלייסקור שעדיין התאושש מהמכה הקודמת וחבט בו עם אגרוף קפוא בדיוק באמצע הגוף, מעיף אותו לאחור שוב.

"חשבתי שיש לך יותר מזה ילד, אני מאוכזב", קרא אייר לעבר לאיוס.

"אנחנו אפילו לא התחלנו, מכת סנטר!" קרא לאיוס אל גלייסקור שתעופף במהירות לעבר פאנגורו ונתן לו מכה אל הסנטר, מעיף אותו באוויר.

"אקרובטיקה!" גלייסקור עף במהירות, משתמש בזנב שלו כדי לקפוץ גבוה באוויר ואז מבט בפאנגורו, מעיף אותו לרצפה.

פאנגורו נעמד על הרגליים, מבט עצבני על פניו.

"נשיכה", פקד אייר ופאנגורו הסתער על גלייסקור עם שיניים זוהרות, "שניים יכולים לשחק במשחק הזה, ניב אש!", גלייסקור ופאנגורו התנגשו אחד בשני, כל אחד תוקף את השני בנשיכות אימתניות, נוהמים בזעם. אחרי מה שנראה כמו נצח הם לבסוף נפרדו, כל אחד ופציעות שלו.

"אגרוף קרח!" קרא אייר ופאנגורו הסתער אל גלייסקור.

לאיוס חייך, "גלייסקור, גליוטינה!" קרא וגלייסקור האריך את הצבתות שלו, מקפץ על הזנב שלו ונוחת מאחורי פאנגורו.

שני הפוקימונים עמדו ככה במשך כמה שניות ולפתע פאנגורו פשוט נחת על הרצפה, לא מסוגל לזוז. אף פעם לא ראיתי את אייר מפסיד, ראיתי אותו נלחם במאות קרבות, בין אם זה היה קרב אמיתי או קרב אימונים, אני באופן אישי תמיד הפסדתי לו כשכל הצוות שלי מנוטרל והצוות שלו נשאר בלי הפסד אחד. האם לאיוס באמת כל כך חזק?

"יפה יפה, אולי אתה לא כל כך גרוע אחרי הכל", אמר אייר והחזיר את פאנגורו לפוקדור שלו.

הוא הוציא פוקימון עם גוף דמוי אדם, עם ידיים גדולות, מחזיק שני עמודי אבן ענקיים בכל אחת מהידיים שלו, קאנקלדור.

"אקרובטיקה!" גלייסקור עף במהירות אל קאנקלדור שחסם את המכה עם אחד העמודים שלו, לא מתאמץ אפילו להרים אותו, הוא הרים את העמוד השני וחבט בגלייסקור, מעיף אותו אל הקיר ומעלף אותו.

"אל תחשוב שזה עומד להיות קל", אמר אייר.

"אם זה היה קל, זה לא היה כיף", החזיר לו לאיוס.

שניהם חייכו אחד אל השני את החיוכים המטורפים שלהם, לך תבין בנים, ברגע שהם נלחמים הם לא שמים לב לכלום. לאיוס החזיר את גלייסקור לפוקדור שלו והוציא פוקימון אחר, סטאראפטור.

"ציפור אמיצה!" קרא לאיוס, סטארפטור עף במהירות לעבר קאנקלדור, הוא תקף בכיוון אחד ושינה כיוון ברגע האחרון לפני שפגע בעמוד שקאנקלדור הרים לקראתו. הוא תקף מכיוון אחר ופגע בקאנקלדור מהצד. היה נראה שסטאראפטור ולאיוס עובדים בתיאום מושלם, לאיוס אפילו לא היה צריך להגיד לו מה לעשות מלבד לתקוף, ולאיוס חייך כאילו זה מה שרצה לעשות מההתחלה.

"אני מניח שאני חייב להיות רציני אם אני רוצה לנצח אותך", אמר אייר והחיוך נעלם מבפנים שלו, רק נחישות נשארה, בוערת בעיניים שלו.

"אגרוף קרח", קאנקלדור עזב את העמודים שלו וזז במהירות לא נורמלית, נותן אגרוף לסטאראפטור ומעיף אותו באוויר.

"ציפור אמיצה", סטאראפטור התהפך באוויר ותקף את קאנקלדור בלי לאבד מומנטום, קאנקלדור תפס את שתי הכנפיים שלו אבל עדיין נהדף אחורה, גורר את הרגליים שלו על הרצפה, סטאראפטור לא וויתר והמשיך לדחוף קאנקלדור יותר ויותר, עד שהוא הגיע אל העמודים שלו.

"עכשיו קאנקלדור, רסק אותו!" קאנקלדור הרים את אחד העמודים והניף אותו לעבר סטאראפטור, סטארפטור התהפך באוויר ונפגע בכנף הימנית שלו מהמתקפה.

"קרב צמוד!" סטאראפטור התקרב אל קאנקלדור ותקף אותו מטווח קרוב, לא נותן לו את המרחב להשתמש בעמודים שלו להגנה.

"אגרוף אש!", קאנקלדור תקף את סטאראפטור עם אגרוף בוער, מרחיק אותו ממנו.

שני הפוקימונים ניצבו אחד מול השני במרחק, נחים לכמה שניות.

"מנוחה!" קרא לאיוס, סטאראפטור נחת על האדמה והנוצות שלו זהרו, מתנפחות לכמה רגעים ואז חוזרות למצב הקודם, סטאראפטור נראה כאילו הוא בכלל לא חטף את המכות האלה לפני כמה דקות, אפילו הכנף שלו שנפגעה נראתה תקינה לחלוטין.

"טריק נחמד, אתה לא היחיד עם טריקים, אגרוף שאיבה!" קאנקלדור עזב שוב את העמודים שלו ותקף את סטאראפטור עם אגרוף זוהר, שואב ממנו אנרגיה. סטאראפטור עופף באוויר, מעבר לטווח של קאנקלדור.

"ציפור אמיצה!" קרא לאיוס שוב.

"אתה לא לומד שום דבר? תחסום את זה קאנקלדור", קאנקלדור הרים את הידיים וחסם את סטאראפטור שוב, חוזר בדיוק על אותם המהלכים כמו בפעם הקודמת.

נדחק בדיוק לאותו המקום, "הפסדת, רסק אותו, קאנקלדור!" אמר אייר בקול מנצח.

"עכשיו, סטאראפטור!", קאנקלדור הרים את העמוד והניף אותו כדי לפגוע בסטאראפטור, אבל לא פגע בכלום מלבד אוויר.

סטאראפטור התעופף אחורה ברגע האחרון ועף בלולאה לעבר קאנקלדור, "אתה הפסדת", אמר לאיוס והדגיש את המילה 'אתה' במשפט, "התנגשות ג'יגה!" סטאראפטור עף במהירות לעבר קאנקלדור, צובר עוצמה אדירה בדרך ופגע בחבטה אדירה בעמודים של קאנקלדור, קאנקלדור החזיק את העמודים בצורת איקס, חוסם את המתקפה לחלוטין, סטאראפטור נשאר שם, ממשיך לדחוף עם העוצמה שצבר. קיוויתי שלאיוס יצליח לנצח בקרב הזה, אבל הסיכויים שואפים לאפס בסיטואציה הזאת.

"אתה סתם כולך דיבורים ילד, אתה צריך ללמוד מתי אתה מפסיד", אמר אייר בקול מאוס.

"ואתה צריך ללמוד מתי לסתום את הפה! סטאראפטור בכל הכוח!" לפתע נשמע קול שבר, ואחד העמודים של קאנקלדור נשבר, הוא נהדף אחורה, מנסה לחסום את סטאראפטור עם עמוד אחד בלבד.

גם העמוד הזה נשבר וסטאראפטור התנגש בבטן של קאנקלדור במלוא העוצמה, מעיף אותו ביחד איתו עד ששניהם התנגשו בקיר בקול נפץ אדיר. עשן התפזר בכל האזור של הפגיעה. סטאראפטור יצא משם, מתעופף בקושי אל האדון שלו. כשהעשן נעלם אחרי כמה שניות היה אפשר לראות את קאנקלדור, שוכב על הרצפה מחוסר הכרה. סטארפטור נחת על הכתף של האדון שלו שטפח על ראשו והחזיר אותו לפוקדור, הוא היה פצוע מדי כדי להמשיך בעוד קרב. אייר הסתכל על הפוקימון שלו בחוסר אימון, גם אני הרגשתי כמוהו.

'איך לעזאזל לאיוס ניצח?' הבנתי שהפוקימונים של לאיוס חזקים, אבל זאת כבר הייתה רמה אחרת.

"אתה עומד להסתכל על הפוקימון שלך ככה עוד הרבה או שנמשיך?" אמר לאיוס ונראה שגם הוא הפסיק לחייך והתחיל להיות רציני באמת.

"יפה אמרת", אמר אייר והחזיר את קאנקלדור לפוקדור.

שניהם הוציאו פוקדור והוציאו את הפוקימונים שלהם, כל אחד יצא בהתפרצות אש.

אייר הוציא פוקימון דמוי קוף, בצבע אדום-חום ברוב גופו, פרווה לבנה בחזה, בראש וברגליים שלו, להבה בוערת בראש שלו, אינפרנייפ. הפוקימון של לאיוס היה דמוי עש ענקי, עם שש כנפיים בצבע כתום, נקודות שחורות פזורות עליהן, פס שחור עובר באמצע גופו עד למין פרווה לבנה באזור הראש, והיו לו עיניים בצבע כחול, וולקרונה.

שניהם עמדו שם, מתבוננים אחד בשני.

"אגרוף רעם", אייר היה הראשון ששבר את השתיקה.

"זמזום חרק!", קרא לאיוס.

אינפרנייפ פגע בוולקרונה עם אגרוף מחשמל, בזמן שוולקרונה התחילה לרטוט, יוצרת רעש אדיר, אני כיסיתי את האוזניים שלי, לא מסוגלת לסבול את הרעש. הרעש גרם לאינפרנייפ להתפתל בכאב, אייר פשוט הסתכל ולא זז, כאילו הרעש לא מפריע לו בכלל.

"אינפרנייפ, אבנים חדות!" אינפרנייפ נתן אגרוף לאדמה, מוציא ממנה אבנים שהתקדמו במהירות לעבר וולקרונה, בעוד שהיא התחמקה בלי בעיה מהמתקפה.

"ריקוד לוהט!" קרא לאיוס אל וולקרונה שהתחילה לזוז המעגלים, כאילו היא באמת רוקדת, אש התחילה להיווצר סביבה, ואז היא שיגרה הכל לעבר אינפרנייפ, שלמרות שהיה סוג אש, נפגע יחסית חזק.

"אגרוף מאך", אמר אייר ואינפרנייפ הופיע פתאום מול וולקרונה, נותן לה אגרוף וגורם לה לסגת אחורה.

"אל תתלהב כי ניצחת בקרב הקודם ילד, תצטרך להתאמץ יותר מזה כדי לנצח אותי. אבנים חדות!" אינפרנייפ נתן עוד אגרוף לאדמה והפעם האבנים יצאו במהירות, אחת מהן פוגעת בוולקרונה, גורם לה לסגת.

"ואתה אל תתלהב כי עד היום אף אחד לא ניצח אותך! הוריקן!" קרא לאיוס בכעס.

וולקרונה התחילה לנפנף בששת הכנפיים שלה, מהר יותר ויותר יוצרת רוח אדירה, אייר הסתכל על המתקפה בהפתעה, כאילו הוא בכלל לא ציפה שהמתקפה תהיה בעוצמה חזקה כל כך. אינפרנייפ לפתע התרומם מהקרקע על ידי הרוח, האבנים שהוא שולח אל וולקרונה נשברות לאט לאט, גם הן נכנסות אל המערבולת שהייתה באוויר. וולקרונה בינתיים התאמצה יותר ויותר וחיזקה את ההוריקן הענקי שהסתובב לו בחדר. בסופו של דבר ההוריקן הפסיק, ועל הרצפה נחתו כמה אבנים ואינפרנייפ, שלא היה מסוגל לעשות כלום. אייר החזיר את אינפרנייפ לפוקדור שלו במבט חושב, כאילו הוא חושב מה יקרה אם הוא יפסיד.

"אתה יודע… בפעם הראשונה שנלחמנו, אני הבטחתי לעצמי הבטחה… בפעם הבאה שנילחם אני אנצח אותך לבד, בלי העזרה של החברים שלי… וזה בדיוק מה שעומד לקרות עכשיו!" אמר לאיוס והסתכל על אייר במבט מלא נחישות.

"הבטחות כאלה הן מה שעושות בן אדם רגיל לחזק", אמר אייר והחיוך חזר לו לפנים.

"כדי להראות שאני מכבד את הרצון שלך להפוך לחזק, אני אשתמש בכל הכוח שלי מעכשיו!" אמר וזרק את הפוקדור שלו.

הקרב הזה בקושי התחיל, אבל ידעתי שאני עומדת לצפות באחד הקרבות האדירים ביותר בהיסטוריה.

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. הפוקימונים האלה באמת הזויים אם סטאראפטור משתמש במנוחה בלי להירדם ווולקרונה יכולה כבר להשתמש במהלך שהיא אמורה ללמוד רק ברמה מאה!

  2. נראה לי במנוחה התכוונו לroost, ואז זה גם מסתדר עם הנתיחה.

    הקרב אפי יותר משחשבתי, ואפשר להרגיש את הנחישות של שניהם

  3. וואו, ללאיוס יש וולקארונה ברמה מאה עם ריקוד אש!
    רק על ההשקעה הזאת מגיע לו לנצח סוף סוף את אייר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *