סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 20: 29.4-12.5.12

שלום רב !

– – – – –

פוקימון בפוליטיקה

מוקדם יותר השנה, המועמד הרפובליקני, מר הרמן קיין ציטט שורות מן השיר של פוקימון, אותו שיר שבמקור ביצעה דונה סאמר בעבור הסרט השני של פוקימון – "כוחו של אחד". כעת, ג'ייסון פייג', הזמר המקורי שביצע את השיר של פוקימון באנגלית, לקח על עצמו לעשות רימקס לשיר הנושא של פוקימון כדי לקדם מועמד רפובליקני אחר, מר רון פול. התוצאה פורסמה ביוטיוב והיא מובאת כעת בפניכם. תהנו!

– – – – –

אתר גלובאל לינק סגור לשם שדרוג

אתר גלובאל לינק הרשמי לשפה היפנית הודיע על סגירת המערכות לשם שדרוג האתר לכבוד "פוקימון שחור 2 ולבן 2". האתר יהיה סגור בין התאריכים 5.6.12 ועד ל16.6.12, כאשר התכנון הוא לפתוח את האתר באופן מלא ב21 ביוני 2012.

אך למרות הסגירה, אתר גלובאל לינק מעוניין לבשר שהשירותים הבאים יהיו זמינים לשחקנים משאר העולם:
– אתרי גלובאל לינק יהיו פתוחים כרגיל לקהלים מחוץ ליפן.
– משחקי "פוקימון שחור ולבן" לא יהיו מסונכרנים ברשת.
– קרבות אירעיים ברשת הWi-Fi במשחקי "פוקימון שחור ולבן" לא יהיו זמינים.

– – – – –

שיר חדש לאנימה ולסרט

להקת הבנות – Momo-iro Clover Z ביצעה את השיר "תסתכל על זה" (Look at this) בהופעה חיה ביום שבת האחרון, 5.5.12 בהיכל התרבות של העיר טודא. זהו היה השיר השמיני מבין עשרה שהלהקה ביצעה, ומה שמיוחד בו זה שהשיר נבחר להיות נעימת הסיום של עונת "משאלות טובות" באנימה של פוקימון. השיר ישובץ החל מפרק BW81. זהו גם השיר שיכנס כנעימה לסרטון הקצר של הסרט ה-15 של פוקימון, "הרסיטל הנוצץ של מלואטה". המילים לשיר נכתבו על ידי אקיהיטו טודא, והוא הולחן על ידי הירוקאזו טאנאקה.

– – – – –

מנגה חדשה

המהדורה ה41 של מנגת "הרפתקאות פוקימון" צפויה להגיע לחנויות ביפן בתאריך ה-28.6.12. הכרך הזה יתחיל את סאגת לב זהב ונשמת כסף, כאשר העלילה תתמקד בדמותו של גולד כאשר הוא עושה את מסעו באיזור ג'וטו, עם חבריו – סילבר וקריסטל. בזמן הזה, צוות רוקט עולה בשנית וארבעה חברים חדשים מתוכו לוקחים את השליטה ממנהיג צוות רוקט הישן – קארר, במטרה להחזיר את הארגון לידיו של ג'ובאני, על ידי שימוש בכוחותיו של הפוקימון האגדי ארכיאוס.

– – – – –

חלוקת פיקאצ'ו

חברת מקסופט, המחלקת הרשמית של חברת נינטנדו באיזורי דרום מזרח אסיה ובמזרח התיכון, הודיעה על חלוקה פיקאצ'ו חזק במיוחד בין התאריכים 11.5.12 ועד ל20.5.12 באיזור שנקרא איסטן סקוטס בסינגפור. החלוקה של הפוקימון תערך במסגרת קרנבל ה"פיקה פיקה" אשר יתרחש באזור. הפיקאצ'ו ינתן לשחקנים בעלי גרסה אמריקאית ויפנית של המשחקים "פוקימון: שחור ולבן". הנה כל הפרטים לגביו:

– – – – –

שוקו חוגגת 10 שנים של פעילות

שוקו נאקאגאווה, אחת ממנחות התוכנית – פוקימון סמאש, העלתה מופע ב5 במאי לציון עשור לפעילותה ולחגיגות יום הולדת ה-27 שלה. היא קראה למופע – "חגיגות 10 שנים", שם היא ביצעה 27 שירים אל מול קהל ש-מנה 3,100 צופים, כאשר פיקאצ'ו היה אחד מהאורחי כבוד שלה.

– – – – –

חלוקה של פוקימונים אגדיים

אתר פוקימון הקוריאני הרשמי הודיע על חלוקה של הפוקימונים – טונדורוס וטורנאדוס. האוונט יערך בין התאריכים 14.5.12 ועד ל5.7.12 דרך חיבור הWi-Fi לשחקנים נינטנדו קוריאנים בלבד. הפוקימונים האגדיים יחולקו כחלק מקידום יחסי ציבור לפרק "Tornelos VS Voltolos VS Landlos", אשר ישודר בערוץ טוניברס ב24.5.12. שחקני "פוקימון שחור" יקבלו את הפוקימון טונדורוס ואילו שחקני "פוקימון לבן" יקבלו את הפוקימון טורנאדוס.

– – – – –

קלף חגורת הארמון נחשף

קלף חדש נחשף במסגרת קרניבל הקרבות האביב של 2012. מדובר בטורניר משחק קלפי החלפה שנערך ביפן, שם ניתן קלף פרומו חדש למנצחים של הקרב שפתח את קרבות הליגה. הקלף מכיל את חגורת הארמון (Palace Belt), ומספרו הוא 153 בחבילה.

– – – – –

הפרקים הבאים באנימה של פוקימון

שמונה שמות של פרקים מדובבים מעונת "פוקימון: שחור ולבן: גורלות יריבים" נחשפו לאחרונה. הנה הרשימה המלאה:

– BW067: Cilan Takes Flight!
– BW068: An Amazing Aerial Battle!
– BW069: Climbing the Tower of Success!
– BW070: The Clubsplosion Begins!
– BW071: Search for the Clubultimate!
– BW072: A Clubsplosion of Excitement!
– BW073: Commanding the Clubsplosion Crown!
– BW074: Battling the Leaf Thieves!

– – – – –

לוק חוזר וגם זורואה שלו

מגזין ניוטייפ (Newtype magazine) חשף את חזרתו של לוק ושל הזורואה שלו. הפרק המדובר יהיה מספר 82 בעונת "משאלות טובות", והוא יקרא – "Movie Showdown! Sortie, Isshu Defense Group". הפרק ישודר בתאריך 7.6.12, בערוץ טוקיו-TV. לפי הדיווח, החבורה תיתקל בלוק ובזורואה שלו בעיר נמל, שם הוא יצלם סרט לכבוד תחרות הסרטים. ההופעות הקודמות של הצמד היו בפרקים 38 ו-42.

– – – – –

מוצרי TCG חדשים 

התאריך להרחבה החדשה של משחק קלפי ההחלפה של פוקימון נחשף. ההרחבה תהיה השישית במספר, היא תציג את סוג הדרקון החדש ותהיה בשפה האנגלית, אותה ניתן יהיה להשיג ב15.8.12. בנוסף לסט הזה, יהיה אפשר להשיג מארזים של סוג הדרקון בספטמבר. ואילו את המארזים של הפוקימונים המפותחים מהדור החמישי ניתן יהיה להשיג מיולי השנה. החבילות האחרונות יציגו את הפוקימונים ההתחלתיים של יונובה וכמו כן, גם את התפתחויות שלהם. המארזים יכילו: חבילות קלפים של "שחור ולבן", שתי חבילות בוסטר, דמויות משחק וקלף פרסומי עבור כל מפותח: דיווט, סרווין ופיגנייט.

– – – – –

קורו קורו חושף מידע חדש בנוגע לB2W2

(ניתן ללחוץ על התמונות על מנת לראות אותן בגודל מלא)

מהדורת יוני של מגזין "קורו-קורו" לשנת 2012 דלפה לרשת ואיתה גם המידע בנוגע למשחקים "פוקימון שחור 2 ולבן 2". הדף הראשון מגלה שדמויות כמו אלדר, ביאנקה, N, וצ'רן יחזרו להופיע במשחק. ביאנקה לדוגמה תציג מראה חדש עם שיער ארוך יותר, לבוש חדש ומשקפיים. היא בשלב הזה של המשחק הופכת להיות העוזרת הרשמית של פרופסור ג'וניפר והיא זו שנותנת לשחקן את הפוקימון המתחיל שלו. צ'רן גם קיבל עיצוב חדש והוא כעת מנהיג המכון מהסוג הרגיל, שמחליף את לינורה, אבל עדיין נותן את התג הבסיסי. על פי הדיווחים, N נעדר במשחקים ואפילו צוות פלזמה לא יודעים היכן הוא נמצא.

הדף השני מציג את טורניר הפוקימון העולמי וחושף שכל מנהיג מכון וכל אלוף מכל אזור יקח חלק בו בקרבות יחידים, קרבות זוגות ועוד. בין היתר, ניתן להבחין שם בדמויות כמו: סינתיה, גרי, ברוק, מיסטי, סגן סרג', אריקה, ג'נין, בליין, ג'ובאני, וולקנר, סטיבן סטון ולאנס.

הדף השלישי מציג אלמנט חדש: פוקי-ווד, הומאז להוליווד, מה שמרמז על קו העלילה לפיה השחקן יאלץ לצלם סרטי פוקימון על מנת לעבור שלבים במשחק. הסרטים מכילים תרחישים שנבחרים על ידי השחקן במגוון רחב של קרבות פוקימון. אבא של הומיקה (מנהיגת מכון הרעל, הבחורה עם הגיטרה) מוצג כמי שלקח חלק בסרטים ביחד עם מנהיג מכון הקרח – ברייסן. המושג פוקי-ווד יוצג בצורה ברורה יותר באנימה של פוקימון בתאריך 7.6.12.

הדף הרביעי מסביר על AR Searcher, שמוצג על ידי פרופסור בורנט. זה אותו חוקר שנותן לשליישית הפוקימונים האגדיים (קאמי) את ההגדרות לצורות החדשות שלהם. בעוד שהצורה הקודמת שלהם נקראת מעתה ואילך Keshin Forme, צורותיהם החדשות יקראו Reijuu Forme. דבר אשר מסביר שהמשחקים האלה יהיו בסימן צורות חדשות לפוקימונים קיימים: קיורם, טורנאדוס, טונדורוס ולאנדורוס.

הדפים הבאים מסבירים על חלוקת הפוקימונים האגדיים מלואטה וקלדאו, אשר יחולקו בסרט ה15 של פוקימון. כעת ידוע המידע רק בנוגע למלואטה: ההפצה שלה תהיה ברמה 15, היא תאחוז את המוצר PP MAX, והמתקפות שלה יהיו: Round, Quick Attack, Confusion.

הדפים האחרונים חושפים מידע בנוגע לסדרת האנימה של פוקימון. בדומה למשחקים (pokemon black 2 and white 2), גם העונה תקרא משאלות טובות 2 (Best Wishes Season 2). בעונה יופיעו דמויות מן העבר, כמו: דון וסינתיה. העלילה של צוות רוקט תהיה לרדוף אחרי הפוקימון האגדי מלואטה. העונה החדשה צפויה לעשות בכורה טלוויזיונית ב21.6.12.

כמו כן, נחשף המידע בנוגע לשני קלפים חדשים במשחק ההחלפה של פוקימון. מדובר בקלפים מהסטים היפניים החדשים – "התפרצות קרה ומכה מקפיאה" (Freeze Bolt and Cold Flare). הקלפים מציגים את הפוקימונים קיורם שחור EX וקיורם לבן EX. כפי שפורסם כאן בעבר, הסט יצא ביפן ב13.7.12 ויכיל 59 קלפים, כולל: קיורם שחור וקיורם לבן. חבילת קלפים תמכר בסך 158 יין.

 

– – – – –

פינה חדשה וניסיונית: רגע אחד של נחת

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

16 תגובות

  1. אחלה עדכון- דווקא חשבתי שלב זהב ונשמת כסף כבר התחילו ביפן אבל מסתבר שלא.אני מקווה שלא יקח מלא זמן עד שיתרגמו את זה לאנגלית. כי בא לי לקרוא את זה.
    BW2 נראה די מגניב וסוף סוף עלילה מקורית לאנימה.יש סיכוי שאראה אותה והיא תגרום לי לראות פוקימון מחדש.

  2. חחחחחחחחחחחחחחחח הקליפ פשוט קורע… אתה הכנת את זה?
    השיר של הפוליטיקאי ממש קליט ! כל הכבוד לזמר של פוקימון על היוזמה !

  3. יופי של עידכון, אבל כמו תמיד – הנה תיקונים; ידוע שלאבא של הומיקה ולבריסן יהיה עימות כלשהו, לא שהוא השתתף איתו בעבר בסרט. לגבי המידע על ה-AR, אתה ממש לא כתבת את זה נכון. נראה כאילו פשוט תרגמת וזהו, מבלי להבין מה אתה כותב. באפליקציה המיוחדת הזו, אותו פרופסור מופיע בה, לא מציג בה. והוא לא זה שנותן את השמות של הצורות לשלושת הפוקימונים. דרך אגב, יש תרגום לאנגלית לשמות הצורות האלו, שמשום מה העדפת להשאיר ביפנית. ולזקרום ולרשיראם אין בכלל צורות חדשות – אלו הן הצורות של קיורם. ואני לא חושב שזה הסימן של המשחקים הללו. גם פלאטינה הציג צורות חדשות לפוקימונים קיימים.
    לגבי האנימה, העלילה של צוות רוקט לא תהיה לרדוף אחר מלואטה, אלא באחד הפרקים הם ינסו לתפוס אותו. הם יתמקדו בעוד דברים מלבד לתפוס אותו. וביפן לא מדובר בעונה, אלא סאגה.

  4. monster – וואוו, היה שווה לעשות את כל העבודה הזו רק בשביל לראות אותך נותן הזדמנות נוספת לאנימה של פוקימון. מקווה שלא נתאכזב.

    נטע – כן, אני ערכתי את הקליפ. תודה על המחמאה.

    Misho – לפי המקור שאני לקחתי (באלבפידיה), הוא כיכב לצידו בסרטים:
    Homika's father is also revealed to have co-starred in films alongside Brycen

    הידיעה על זקרום ורשיראם היא נכונה באופן חלקי משום שאלה עדיין הכלאות שלהם עם קיורם. אם כי, אני מבין לאן אתה חותר עם זה וערכתי את זה.

    דבר אחרון, נכון שיהיו להם עוד מטרות במהלך העונה / סאגה, אך כמו בעונות קודמות, המטרה העילאית שלהם תהיה לרדוף אחרי מלואטה, כמו שהם ניסו לתפוס את פיקאצ'ו במשך מי יודע כמה עונות.

  5. מונסטר, אני אשמח לראות את היום בו לא תבקר את האנימה בכל משפט שני.
    ברגע שבו אש יזכה באליפות ליגה כל שהיא תוכלו לסמוך עלי שאני אחזור לראות את האנימה.

  6. גלעד – חחחחח בדיוק חשבתי על זה. מה שאומר שמוחות גדולים חושבים זהה (באנגלית זה נשמע טוב יותר). גם אני מחכה לראות אותו מפרגן פעם אחת לאנימה.

  7. בחיים לא נאמר שהצורות של קיורם הם הכלאות של זקרום ורשיראם. זה שהם דומים לא אומרים שאלו הם הכלאות. אולי זה יחשף בעתיד, אבל כיום זה בכלל לא נכון.
    והמטרה העילאית שלהם לא תהיה לתפוס את מלואטה. זה לא נאמר. ככל הנראה זה יהיה ספיישל של פרק או שניים, כמו עם שלישיית הקאמי.

  8. Misho3 – העקרון שעליו מבוסס קיורם הוא היסוד המשלים לזקרום ורשיראם. כלומר שהוא לא יכול להתקיים בלעדיהם. תוסיף לכך את העובדה שהצורות החדשות שלו מזכירות באופן שלא ניתן לערער את הפוקימונים זקרום ורשיראם ותקבל את הרכיב החסר בשלישיית האנרגיה (מה שנקרא: Tao trio).

  9. עדיין, זה שהצורה דומה לא אומר שהוא קשור אליהם. בכל מקרה, דבר נוסף הוא שכתבת שאש וחבריו יפגשו את לוק בעיר פורט. אם היית קורא נכון בבולבאפדיה, היית רואה שהכוונה היא ל-a port city = עיר נמל.

  10. monster – בוא נעשה ניסיון. חובה עליך לרשום 4 שורות חיוביות על האנימה של פוקימון.

  11. אוי נו זה קלXD.
    קודם נתחיל במשהו הבסיסי של פוקימון. פוקימון הרי ידוע שהוא מבוסס על בע לי חיים אמיתים. הפוקימונים כמו שנראה הם נלחמים נגד פוקימונים אחרים,המאמנים מעודדים זאת- נם מפרים את חוק בע לי חיים אסור לפגוע בבעלי חיים. הפוכדורים זה מין נשק צייד שמעודד לצוד פוקימונים-שסה מחנך אותנו לצוד בע לי חיים זה מותר.
    לסיכום למדנו שפוקימון זה מאוד חינכוי זה מלמד אותנו שמותר לערוך קרבות בין בע לי חיים ומותר לצוד אותם.

  12. איזו תשובה של פוליטיקאים חחחחח. רציתי שתדבר על אש קטצ'אם, על פיקאצ'ו ועל מסע הפוקימונים שהם עושים ביונובה בפעם ה-16 מיליון. האם יש לך דברים חיוביים לומר על זה?

  13. היט מן זה כבר קשה.
    בוא נראה היוצרים הבינו שהם צריכים לךשנות את צוות רוקט וזה באמת בא בטוב. צוות רוקט כבר לא מופיע בכל פרק. יש להם מטוסי סילון שכך עם עפים ולא מהמכה של פיקאצ'ו. הם כבר פחות מנסים.
    עוד דבר טוב שלא כזה קשור לאנובה: האמרקאים מחנעים טוב את ילדיהם דרך פוקימון.הם לא מוכנים שילדים ילמדו תמילה "תחת".
    הערה לפיג'י ביפנית קוראים פופו(Poppo)= תחת.
    טוב אין לי עוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *