סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חדשות מתפרצות!!!

– המדריך החברתי: אולטרה שמש.
בשל תקלה טכנית, נמחקו ממסד הנתונים של ג'ימייל מספר פרקים ואין לנו אפשרות לשחזר אותם. המדריך ייעצר בשלב הזה, לא יפורסמו פרקים חדשים, והפרויקט לא יזכה לסיום שמגיע לו. אבקש להודות לכל מי שלקח חלק בעניין, תודה.

– פוקינסטוש.
פינה חדשה שעלתה לאתר היא "פוקינסטוש", והיא מביאה בפניכם קטעים הומוריסטיים/בידוריים/קומיים שקשורים לפוקימון ושמצאתי בעיקר באינסטגרם. היא תעלה על בסיס קבוע לאתר, ואני מקווה שאתם תהנו מהתכנים כמו שאני נהנה מהם.

– כל מה שרציתם לדעת על חיות אולטרה.
סער גונן כתב פינה חדשה לאתר ובמסגרתה הוא יפרט את כל מה שיש לפרט על היצורים המוזרים שנקראים חיות אולטרה (ובאנגלית: Ultra Beasts). הפינה תתפרסם על בסיס שבועי, ויהיו לה 10 חלקים.

– פינה ייחודית לפייסבוק.
לא הרבה מכם מינויים לדף הפייסבוק של האתר, אבל התחלתי לפרסם שם פינה חדשה שכנראה תהיה קבועה לגולשי הפייסבוק של האתר, ובה אני מפרסם לכם תמונה של פוקימונים שדומים אחד לשני מבחינת נראות, ואתם צריכים לבחור באמצעות כפתורי הלייק/כועס/שמח את המועדף עליכם.

– פינה ייחודית לאינסטגרם.
נוה זיו שלח לי כמה חידות, והחלטתי לפרסם אותן באינסטגרם של האתר. גם פינה זאתי תתפרסם על בסיס שבועי, ויהיו לה 10 חלקים. הנה דוגמה: הוא חמוד ואהוב, הוא המוכר ביותר; הוא חזק וחלש, הוא מסע שלם עובר. מי הוא? (פיקאצ'ו)

– שטויות מרכזיות.
יונתן שלח כמה פרקים חדשים של אנבוקסינג מהעבר, נועה ואסף ניקו את כל כרך 15 של המנגה ורק נותר לי לתרגם אותו, גלעד הגיש כתבה חדשה לפרסום, יש שני סרטוני בידור חדשים שאני תזמנתי לפרסום בערוץ של האתר, עונה 9 מתפרסמת בימים אלה ותזכה לסיום פרויקט, כמוה גם הדור החמישי של הפוקידע מתפרסם ובכוונתי לסיים אותו כמה שיותר מהר, יש אין ספור סוגיות מבחינת הכנס, כמו השאלה: האם לעשות פעילות פוקימון GO? האם לקיים סדנת אוריגאמי?

מקווה שתהנו מכל הדברים האלה.
וזהו…

ולסיום, הנה שיר!

פוסטים קשורים

3 תגובות

  1. גם אני:)
    מבאס לחכות לדברים הטובים באמת…(כמו הכתבות של סער)
    ומה עם מדריך פרקים לפרקים החדשים של שמש וירח?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *