סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פיקאצ'ו מקבל את תואר השגריר של אוסקה!

שנת 2017 מסתיימת בקול תרועה עבור פיקאצ'ו! לאחר שהפוקימון הצהוב והמוכר ביותר בעולם גילה את כשרון הדיבור שלו בסרט ה20 של פוקימון, שר החוץ, מר טארו קונו, העניק לעכבר החשמלי את תואר "שגריר של תרבות". לצד פיקאצ'ו, גם הלו קיטי זכתה בכבוד.

זה ניסיון אסטרטגי מבריק מצידה של יפן בניסיון לארח את תערוכת הExpo 2025 וזאת למרות שעדיין לא נערכה התערוכה של שנת 2020. התערוכה נחשבת לאחת החשובות בעולם והיא מתמקדת בדיון על השינויים האוניברסליים של זמנינו. היא נערכת כל חמש שנים. וארגון הBIE בוחר את המיקום שלה בכל פעם. ב2020 דובאי תארח את התערוכה. המועמדות ל2025 הן: צרפת, רוסיה, אזרבייג'ן ויפן. עם זאת, אף אחד מהמדינות האחרות לא השתמשו במכת ברק חשמלית כדי לנסות ולזכות בתואר הנכסף.

מקור: https://www.theverge.com/2017/11/30/16720968/pikachu-ambassador-of-osaka-japan-hello-kitty

פוסטים קשורים

8 תגובות

  1. אתם מתארים לעצמיכם את שר החוץ, בנימין נתניהו, ניגש לבובה ענקית של … (מה המציאו בישראל?) קישקַשתָא ונותן לו תעודת הוקרה ותואר של שגריר בישראל? ?

  2. קישקשטא,
    פוקימון הקקטוס.
    סוג עשב

    קישקשטא הוא פוקימון שהיה פעם נפוץ בטלוויזיה של פעם, יש כאלו שיודעים לדבר בשפת בני האדם!
    קישקשטא הוא פוקימון שאוהב לגור במדבר, לפעמים תראו אותו בוכה לקלטה ישנה מפני שכבר סיימו לפרסם אותו בפרקים משעממים לילדים.
    בעזרת הקוצים שלו, כל ילד קטן שיבקש ממנו חתימה שרשום בא :"קישקשטא לוזר", אז קישקשטא יתן לו דקירה בטוסיק, שילדמד בפעם הבאה לא לגשת לקישקשטא.

    #קישקשטא_לוזר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *